• 1
  • 2
2015-12-25, 00:59
Medlem
Halloj! Lite funderingar/allmnna rd och tips kan behvas.

D r det s att jag flyttade nyligen hemifrn fr frsta gngen, d jag ftt jobb p annat omrde.
Vl dr brjar man som den pundare man r att ntverka direkt, vilket ledde mig till en fin ts (lt oss kalla henne Maja). Jag r verkligen den mer vuxna av oss. Hon r en kta subbare, f.d. heroinist osv men brjar ta sig ur skiten. Problemet r att staten ger henne tillgng till ckliga bennys (xanags). Flera mnader tillbaka s brjade vi frst trffas, gick fett smidigt de frsta veckorna (max) sen brjade det fallera. Hon brjade med att ringa en lrdag morgon och var riktigt sur men osammanhngande. Jag var som ett frgetecken, hon brjade typ "vet inte om vi kan trffas nu direkt" hit och dit, s hon brjade vl f fr sig att jag inte kan ta vara p mig sjlv. I den vevan brjade allt, efter ett tag under samtalet brjade vi brka mer och jag frgade upprepade gnger "VAD R DET SOM R FEL?" fr helt serist dagen innan hade vi inte trffats, men vi hade trffats hela veckan tidigare samt den vecka d hon ringde, och jag sa det liksom att vi trffas ju hela tiden s det gr inget att vi inte kan trffas idag, om det r s liksom. Men d som den skeva mnniska Maja r s brja hon typ "jaha du tycker vi trffas hela tiden", men det var inte alls s jag menade vilket jag sa.

Hela samtalet handlade egentligen om att hon inte vgade trffa mig fr hon var s benzad, men den r drogen fuckar serist ur med mnniskor och jag hatar det. S efter det samtalet s ringde hon varje kvart i flera dagar strck och skllde ut mig hela tiden fr helt bisarra saker. Jag tar ju ingen skit direkt och brkar tillbaks men hon r fr benzad fr att tnka logiskt. Hon tar det varje dag som medicinering sger hon men jag vettefan vilken medicin det r. Men vi fortsatte att trffas trots allt jvla tjafs och gnafs, fr det var ju inga STORA saker vilket jag konstant ppekade, liksom varfr bli uppriktigt sur ver smsaker konstant??

S gick det ett par mnader till, fram och tillbaks, tills en natt d jag nstan flyttat in hos henne ett par dagar s brjar hon spra totalt p att jag inte ocks ringde runt och krvde pengar (hade/har pengar ute t fattiglappar) men jag sa s att jag har pratat med person x han kommer betala mig nr han kan, han kan INTE idag har han redan sagt. Men hon fortsatte ringa frn sin telefon och blev helt urlack, hon frlorade rtten som gudmor t snubbens ofdde barn och deras vnskap brts helt ver telefonen typ. Jag sa s eftert liksom "det r smpengar, det r piss i nilen frfan varfr r du s ARG?" men hon r helt knslostyrd och snt skit gr jag inte med p. Vi brjade iallafalll brka s mycket att jag brjade packa mitt pickpack och dra, men behvde skjuts s ringde runt lite medans hon stod och vrlade mig i andra rat fr att jag ska dra. Till slut hmtar min broder mig, jag gr ut fr att mta honom, hon lser. Vi kommer inte in och jag blir utan alla saker jag behver (dator hygienartiklar och ryggsck) i flera dagar eftert. Vi har kontakt men hon hotar att hon ska gra si och s med datorn men snt shit gr jag inte heller p, eftersom konsekvenserna hade varit fr mnga.

Till slut fr jag tillbaks grejerna och vi snackar inte p ett par veckor. Sen ringer hon och lter fr frsta gngen sen jag trffa henne uppriktigt nykter. Hon var logisk och sammanhngande, s jag sger att vi kan vl brja trffas som kompisar liksom och se s att vi inte brjar brka direkt igen. Det gr hon med p och vi trffas ngra dagar senare, hon hade riktig knarkfest d men vi hade supertrevligt och det var fler folk dr, vi snackade lite ute och boundade lite men inget mer.

Sen dess har det varit s, i princip 1 mnad nu. Vi har trffats ett par gnger eftert, och frra gngen ditcha vi polarna vid bordet och la oss i soffan och myste s det var kung. Nu ska vi antingen trffas senare ikvll eller imorgon, jag har lgenheten fr mig sjlv framtill nyr s vi planerade attt brja trffas lite smtt igen.

Men nu r min stora frga, r det vrt?

Hon r en jttetrevlig mnniska, skitgo och glad fr det mesta men det r benzo som strular till det fr henne sjlv och uppenbarligen fr folk runt omkring henne s hon r instabil.

Jag vet inte om jag r kr eller inte men tror inte det. lskar dock nrheten + preparaten, myskvllarna osv precis som jag tnkt mig ett liv med en brud. Varje gng jag kollar i hennes gon s hoppar jag till inombords rligt, s knslor/attraktionen finns _ltt_ dr.
Senast redigerad av taggajobb 2015-12-25 kl. 01:28. Anledning: Tog bort ett par detaljer
Citera
2015-12-25, 01:08
Medlem
garm76s avatar
Frgan r vad du r fr henne nr hon r ren, droger verlag trollar med sinnet.
Citera
2015-12-25, 01:11
Medlem
Cornholio.s avatar
Hr barn har ni anledningen till varfr ni inte ska brja knarka!

Jag har haft en del med knarkare att gra och detta r typiskt pundarbeteende. Det r drogerna, frmodligen benzo.

Knns som om du ocks r en pundare som dessutom sitter och veranalyserar alla paranoia och psykoser som din pundarvninna har!
Citera
2015-12-25, 01:12
Medlem
Inte fr att vara den som r den bsta p att ge rd men...
Fr ett par r sen var jag sjlv en sn dr "pundare" antar jag. Inte i mina egna gon d, men shr eftert s var man ju helt klart det. Och den krets man hnger i som pundare r helt klart speciell. De man har omkring sig kan man inte lita p fr de styrs inte av knslor, de styrs utav beroende och begr. Har de inga droger hugger de dig grna i ryggen fr nsta fix. ven om de inte vill, men de mste. De r slav under beroendet.

Och har man valt att stanna i denna krets s fr man det man fr. Som en person som r nykter och ser det ut en nykter persons perspektiv skulle jag frga vad fan du hller p med. En jvla bitch som alltid r tjurig och skriker. 80% dliga stunder och 20% okej/bra stunder. Det r ju inget framtida material.

Men som en pundare r det vl helt okej. Du kommer ju aldrig trffa en tjej som pundare som r normal om du hnger i pundarkretsar. En tjej som vill ha barn och jobba, och spara till framtiden, kanske baka brd med ungarna om 10 r. Den sockersta situationen finns inte ofta i sina kretsar. S ta vad du fr. Tills du kommit ur pundarkretsen
Citera
2015-12-25, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taggajobb
Halloj! Lite funderingar/allmnna rd och tips kan behvas.

D r det s att jag flyttade nyligen hemifrn fr frsta gngen, d jag ftt jobb p annat omrde.
Vl dr brjar man som den pundare man r att ntverka direkt, vilket ledde mig till en fin ts (lt oss kalla henne Maja). Hon r 26 jag respektive 19 men jag r verkligen den mer vuxna av oss. Hon r en kta subbare, f.d. heroinist osv men brjar ta sig ur skiten. Problemet r att staten ger henne tillgng till ckliga bennys (xanags). Flera mnader tillbaka s brjade vi frst trffas, gick fett smidigt de frsta veckorna (max) sen brjade det fallera. Hon brjade med att ringa en lrdag morgon och var riktigt sur men osammanhngande. Jag var som ett frgetecken, hon brjade typ "vet inte om vi kan trffas nu direkt" hit och dit, s hon brjade vl f fr sig att jag inte kan ta vara p mig sjlv. I den vevan brjade allt, efter ett tag under samtalet brjade vi brka mer och jag frgade upprepade gnger "VAD R DET SOM R FEL?" fr helt serist dagen innan hade vi inte trffats, men vi hade trffats hela veckan tidigare samt den vecka d hon ringde, och jag sa det liksom att vi trffas ju hela tiden s det gr inget att vi inte kan trffas idag, om det r s liksom. Men d som den skeva mnniska Maja r s brja hon typ "jaha du tycker vi trffas hela tiden", men det var inte alls s jag menade vilket jag sa.

Hela samtalet handlade egentligen om att hon inte vgade trffa mig fr hon var s benzad, men den r drogen fuckar serist ur med mnniskor och jag hatar det. S efter det samtalet s ringde hon varje kvart i flera dagar strck och skllde ut mig hela tiden fr helt bisarra saker. Jag tar ju ingen skit direkt och brkar tillbaks men hon r fr benzad fr att tnka logiskt. Hon tar det varje dag som medicinering sger hon men jag vettefan vilken medicin det r. Men vi fortsatte att trffas trots allt jvla tjafs och gnafs, fr det var ju inga STORA saker vilket jag konstant ppekade, liksom varfr bli uppriktigt sur ver smsaker konstant??

S gick det ett par mnader till, fram och tillbaks, tills en natt d jag nstan flyttat in hos henne ett par dagar s brjar hon spra totalt p att jag inte ocks ringde runt och krvde pengar (hade/har pengar ute t fattiglappar) men jag sa s att jag har pratat med person x han kommer betala mig nr han kan, han kan INTE idag har han redan sagt. Men hon fortsatte ringa frn sin telefon och blev helt urlack, hon frlorade rtten som gudmor t snubbens ofdde barn och deras vnskap brts helt ver telefonen typ. Jag sa s eftert liksom "det r smpengar, det r piss i nilen frfan varfr r du s ARG?" men hon r helt knslostyrd och snt skit gr jag inte med p. Vi brjade iallafalll brka s mycket att jag brjade packa mitt pickpack och dra, men behvde skjuts s ringde runt lite medans hon stod och vrlade mig i andra rat fr att jag ska dra. Till slut hmtar min broder mig, jag gr ut fr att mta honom, hon lser. Vi kommer inte in och jag blir utan alla saker jag behver (dator hygienartiklar och ryggsck) i flera dagar eftert. Vi har kontakt men hon hotar att hon ska gra si och s med datorn men snt shit gr jag inte heller p, eftersom konsekvenserna hade varit fr mnga.

Till slut fr jag tillbaks grejerna och vi snackar inte p ett par veckor. Sen ringer hon och lter fr frsta gngen sen jag trffa henne uppriktigt nykter. Hon var logisk och sammanhngande, s jag sger att vi kan vl brja trffas som kompisar liksom och se s att vi inte brjar brka direkt igen. Det gr hon med p och vi trffas ngra dagar senare, hon hade riktig knarkfest d men vi hade supertrevligt och det var fler folk dr, vi snackade lite ute och boundade lite men inget mer.

Sen dess har det varit s, i princip 1 mnad nu. Vi har trffats ett par gnger eftert, och frra gngen ditcha vi polarna vid bordet och la oss i soffan och myste s det var kung. Nu ska vi antingen trffas senare ikvll eller imorgon, jag har lgenheten fr mig sjlv framtill nyr s vi planerade attt brja trffas lite smtt igen.

Men nu r min stora frga, r det vrt?

Hon r en jttetrevlig mnniska, skitgo och glad fr det mesta men det r benzo som strular till det fr henne sjlv och uppenbarligen fr folk runt omkring henne s hon r instabil.

Jag vet inte om jag r kr eller inte men tror inte det. lskar dock nrheten + preparaten, myskvllarna osv precis som jag tnkt mig ett liv med en brud. Varje gng jag kollar i hennes gon s hoppar jag till inombords rligt, s knslor/attraktionen finns _ltt_ dr.

Det lter jobbigt. Detta med studier och framtid r inte din grej, direkt. Du borde g till sjss.
Citera
2015-12-25, 01:21
Medlem
Ja jvlar, lycka till. Jag antar att du r precis lika fuckad som henne fr att ens vervga det, s dra ner varandra till samhllets botten tillsammans, ni frtjnar det nog.
Citera
2015-12-25, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Hr barn har ni anledningen till varfr ni inte ska brja knarka!

Jag har haft en del med knarkare att gra och detta r typiskt pundarbeteende. Det r drogerna, frmodligen benzo.

Knns som om du ocks r en pundare som dessutom sitter och veranalyserar alla paranoia och psykoser som din pundarvninna har!

Varfr knns det s? Sger inte emot men veranalysera? Hur menar du mer konkret? Fr det kanske faktiskt r s, jag r INTE van vid att vara runt mnniskor som tar tyngre.
Citera
2015-12-25, 01:32
Medlem
Niggerbullens avatar
Haha gosse... Den bruden knullar dig s hrt, och d menar jag inte i ngon positiv bemrkelse. Det enda rtta att gra r att nyktra till sjlv och sga upp kontakten med fanskapet.

Hon kommer inte sluta, allt kommer inte helt pltsligt bli bra eller ordna sig, s gr dig sjlv en tjnst.

Men vissa gillar ju problem och att bli knullad av psykiskt sjuka pundare.
Citera
2015-12-25, 02:49
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Varfr knns det s? Sger inte emot men veranalysera? Hur menar du mer konkret? Fr det kanske faktiskt r s, jag r INTE van vid att vara runt mnniskor som tar tyngre.
En paranoid och psykotisk pundare med inbillade vanfrestllningar som bara snackar en jvla massa nonsense.

Sluta upp men knarket, du kommer ocks bli som den dr bruden om du inte redan r det och d menar jag knpp, du kommer att bli knpp, kanske inte p samma stt som bruden men en knppgk kommer du allt bli. Slsa bort hela ditt liv p ett jvla rus som inte ens r kul. Tillslut blir det som om du r frstndshandikappad, men det kommer du inte sjlv frst, pundare gr aldrig det eller s frtrnger dom det med mer droger.

Att knarka r inte s jvla kul och tillslut kommer du enbart vara omringad av individer som denna, alla andra kommer ta avstnd frn dig. Gr ngot vettigt med ditt liv istllet och om pundarbruden r villig att sra p benen kan du ju knulla henne ett par gnger sen dissa, om inte dissa henne p dirren!
Citera
2015-12-25, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
En paranoid och psykotisk pundare med inbillade vanfrestllningar som bara snackar en jvla massa nonsense.

Sluta upp men knarket, du kommer ocks bli som den dr bruden om du inte redan r det och d menar jag knpp, du kommer att bli knpp, kanske inte p samma stt som bruden men en knppgk kommer du allt bli. Slsa bort hela ditt liv p ett jvla rus som inte ens r kul. Tillslut blir det som om du r frstndshandikappad, men det kommer du inte sjlv frst, pundare gr aldrig det eller s frtrnger dom det med mer droger.

Okej detta gr allt du tidigare skrivit ointressant. En mer trngsynt mnniska fr man fan leta efter. S du tror p fullaste allvar att de som missbrukade p 80-90-talet r knppgkar idag? Ls mer propaganda du s tar jag ver frn hr.
Citera
2015-12-25, 04:06
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Okej detta gr allt du tidigare skrivit ointressant. En mer trngsynt mnniska fr man fan leta efter. S du tror p fullaste allvar att de som missbrukade p 80-90-talet r knppgkar idag? Ls mer propaganda du s tar jag ver frn hr.
Det var inte alls det jag skrev och hur du kom fram till det har jag ingen aning om! Men fr all del punda bort ditt liv och sitt dr med din crackhora fr resten av livet, ni frtjnar nog varandra!

Man kan g in och ut ur dimman s enkelt r det. ven denna brud kan nog bli terstlld om hon lgger drogerna p hylla men det r uppenbart att hon i detta nu lider av en allvarlig psykos. Sedan att man aldrig blir sitt riktiga jag igen efter ett lngt och trande missbruk r en annan sak men chansen att bli terstlld har faktiskt de allra flesta.

Du kan ju vnta p att denna brud ska komma ut ur psykosen, den som vntar p nt gott vntar ju aldrig fr lnge sgs det hoppas bara att det r vrt det nr hon skriker och nojjar snder!

Sjlvklart s r allt negativt som skrivs om droger propaganda. Att rka en pipa hasch eller knppa en brs nn gng vid srskilda tillfllen i all ra, det gr ven jag men det r inte det vi talar om. Det r uppenbart att du r en missbrukare med tanke p hur du resonerar och ljuger fr dig sjlv.

Fortstt du att knarka och fortstta att umgs med knarkare, det kommer ta dig lngt i livet!

Du har ett crackluder med grov psykos p halsen och allt som hon svamlar om under inflyttande av kemikalier veranalyserar du. Det kanske r bst att brja tnka p vad som r bst fr dig, r det bsta fr dig sjlv att hng omkring en massa no-life pundare med psykos och snderknarkad hjrna?
Senast redigerad av Cornholio. 2015-12-25 kl. 04:47.
Citera
2015-12-25, 09:15
Medlem
Citat:
Sk hjlp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in