2015-12-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
En gloriferande grabb av kriminalitet och så vidare i sina texter . Spelar ingen roll om han var grovt belastad han rörde sig i de kretsarna. Ska man gråta en skvätt nu och liksom tycka det var konstigt att just denna grabb råkade illa ut ...

Hela hiphop sverige kan suga eran farsas kuk . Sluta och snacka om vapen i var tredje låt och bli antivåld direkt efter något sådant här händer . Största jävla skämtet är svensk hiphop .

I övrigt efter kollat hans låtar på youtube . Var han inte speciellt begåvad på musik
Kanske borde greppat en skolbok istället för och flasha runt i en video

Av din text att döma så är väl inte du den optimalaste personen att bedöma om han var begåvad rappare eller inte. Musiken verkar inte vara för dig överhuvudtaget och med hans musik, vare sig den är bra eller ej så har han tillfört detta land, tom värld mer än vad du hittills gjort kan jag tänka mig.

Nu vet jag inte om du är Avicii, en framgångsrik författare eller en kulturikon... men förmodligen inte, du är nog bara en sorgsligt arg person på internet.
Citera
2015-12-25, 20:57
Medlem
SituationReports avatar
Jag tycker mig känna igen Aiman's ögon. Photoshoppa en svart ISIS mask där bara ögonen syns... vem liknar han då?
Citera
2015-12-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Jag tycker mig känna igen Aiman's ögon. Photoshoppa en svart ISIS mask där bara ögonen syns... vem liknar han då?

Han fick vad han förtjäna. Vet flera som redan var ute efter hans huvud så var bara en tidsfråga.

O Ja, han lekte gangster och som man leker får man tåla. Verkligheten kom ikapp honom.

Tror ni på riktigt att en random på gatan ska kniva honom bara sådär? Planerat.
Senast redigerad av SinSemilla- 2015-12-25 kl. 21:12.
Citera
2015-12-25, 21:14
Medlem
papsols avatar
Aiman va en riktig fis. Han gick o mucka gräl med fel kille se va som hände sen... Invandrarna lär sig aldrig...
Citera
2015-12-25, 21:22
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Finns ju rätt mycket forskning och statistik som visar att det är svårt att kasta av sig det sociala arvet, både nationell och international sådan. Barn som vuxit upp i dysfunktionella familjer, med dåliga hem- och familjeförhållanden har en betydligt längre väg att gå, och många fixar det inte. Nu menar jag inte barn som vuxit upp med åtminstone en fungerande förälder dock, dessa räknas inte in bland maskrosbarnen.

Brukar skicka in ett bidrag till Maskrosbarn.se när jag känner mig generös.
Fast vem påstår att BO var maskrosbarn? Den breda majoriteten av barnen från förorten är garanterat inte maskrosbarn.
Citera
2015-12-25, 21:22
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinSemilla-
Han fick vad han förtjäna. Vet flera som redan var ute efter hans huvud så var bara en tidsfråga.

O Ja, han lekte gangster och som man leker får man tåla. Verkligheten kom ikapp honom.

Tror ni på riktigt att en random på gatan ska kniva honom bara sådär? Planerat.
Vad var det han gjorde som fick flera att vara ute efter att mörda honom? Han måste ha väckt starka känslor.
Citera
2015-12-25, 21:30
Medlem
papsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Vad var det han gjorde som fick flera att vara ute efter att mörda honom? Han måste ha väckt starka känslor.

han sympatisera med IS ?
Citera
2015-12-25, 21:38
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicIslam
Älskar när folk gör bort sig och tror att de vet vad de pratar om. Aiman var muslim och firade inte Jul. Nej, hans föräldrar kommer inte få en jobbig Jul framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av DanSon
https://www.anony.ws/image/Jfoh
Denna bilden är tagen hos en muslim igår efter vi satt upp hyllorna bredvid tvn. Kollar du noga ser du nog ett träd och några julklappar liggandes i hörnet. Faktiskt så firar mer muslimer jul än vad du någonsin kommer tro, alla är dock inte utåt med det.

Vart står det att Aiman är muslim, eller antar du bara för han är utländsk?

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Om du kollar hans FB är det rätt uppenbart.
https://www.facebook.com/aiman.qabli

Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Man behöver inte vara raketforskare för att inse att han är muslim. Är du dum i huvudet?

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hur går det med de 17 oskuldera nu? Får han dem fast han blev mördad? Eller måste man ha hunnit avrätta någon först? Någon som vet?

Ursäkta en olärd, men hur vet ni att han var muslim? För att han hade en text på arabiska på sin Facebook?
Mest troligt så kommer han från muslimsk börd, men det behöver ju inte betyda att han lever som trogen muslim. Precis som att jag är kristen, kommer även från (icke troende) kristna föräldrar. Visst har jag kristna värderingar som att man inte ska dräpa och att man ska hedra sin fader och moder.

Inget i tråden har ännu inte påvisat att han inte skulle haft samma värderingar som de två jag nyss nämnde
Citera
2015-12-25, 21:54
Medlem
Jan Helins gammelmedia fortsätter leverera propaganda..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21996842.ab

Mustafa understryker att han inte är hämndlysten, men han vill att personen som gjorde det här ska ställas till svars.
Jag vill se han lida i fängelset, jag vill se han må illa av det han har gjort, inte på ett fruktansvärt sätt som många skulle kunna tro att jag skulle göra. Jag gör ingenting. Jag ligger lågt. Jag vill inte ha något med han att göra. Jag vill inte skapa dyen här onda cirkeln. Gå vidare. Det är bara en dum ond cirkel, säger Mustafa Qabli.

Well, funkar inte riktigt så Mustafa. Vi är i Sverige, GM skall rehabiliteras och kommer inte lida speciellt mycket. Han kanske rent av kan passa på att utbilda sig till läkare eller advokat om man mot förmodan kommer fälla GM.
Citera
2015-12-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Ursäkta en olärd, men hur vet ni att han var muslim? För att han hade en text på arabiska på sin Facebook?
Mest troligt så kommer han från muslimsk börd, men det behöver ju inte betyda att han lever som trogen muslim. Precis som att jag är kristen, kommer även från (icke troende) kristna föräldrar. Visst har jag kristna värderingar som att man inte ska dräpa och att man ska hedra sin fader och moder.

Inget i tråden har ännu inte påvisat att han inte skulle haft samma värderingar som de två jag nyss nämnde

Hur en "trogen" muslim lever kan ju variera å det grövsta.

Det verkar som om BO kan ha haft en och annan förorts-liknande syn på tillvaron och Islam. Det kan knappast komma som en överraskning att han även dött pga denna livsåskådning.

BO´s bror verkar iaf glad över att BO i hans ögon var en alfahanne och alltid stod i mitten på fotografier.
Citera
2015-12-25, 22:07
Medlem
pederastens avatar
jag har hittat info, men utan källanvisning, om att pappan är dömd för att ha misshandlat sönerna med bland annat en stekpanna, nån som vet mer om det här?
Citera
2015-12-25, 22:28
Medlem
Dr.Katis avatar
Brodern säger: alfahane.., alphahane.., rakt av...
Brorsan vill också att mördaren sätts dit och hamnar i fängelse, hatar han inte snuten?!
Brorsan vill se han må illa av det han gjort...
Gud ville honom död, det var hans tid helt enkelt, jag kan inte ändra på det... Ingen kan ändra på det...

Mordoffret sjunger: dragit vitt, druckit sprit...
Är det vad en muslim gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in