2015-12-24, 04:43
Medlem
"En man hittades svårt knivskuren i Alby centrum i Stockholm under natten mot Julafton.

– Han har avlidit på sjukhus, säger Lena Bakki, vakthavande befäl på Stockholmspolisen."

http://www.expressen.se/nyheter/man-...i-stockholm-1/

Tror att det är den marockanska rapparen Aiman Qabli som blivit knivhuggen till döds enligt vad jag kan se från mina vänner på Instagram. Någon som vet nåt mer?
Citera
2015-12-24, 04:50
Medlem
Detta är då killen som avlidit.

https://www.youtube.com/watch?v=6uHkn4Ab6sQ

https://www.youtube.com/watch?v=CzcysI3okiI
Citera
2015-12-24, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Beklagligt att en ung man ska behöva mista sitt liv, tankarna går ut till familjen, vilken julafton.

Står man och viftar med vapen och leker gangster, ja då kan det sluta så. Bra för oss skattebetalare, tack för julklappen
Citera
2015-12-24, 08:24
Medlem
idjuuts avatar
Så här skrev någon i kommentarerna till hans låt:

"Största tönten någon sin går in på en Ica och flippar försöker skalla folk och åker själv på en fet skalle rakt på näsan och som du grät haha som en liten flicka med ett kapat ben hahahahahaha vilket skämt du är !!!"

Det skrevs för 8 månader sedan, men kan mordet vara en fortsättning på det där kanske?
Eller så är det helt nya dispyter, han kanske försökte skalla någon annan på perrongen som inte tog sån skit.
Citera
2015-12-24, 08:45
Bannlyst
Tragiskt när så unga dör av meninglöst våld.

Även om han inte var guds bästa barn..
Citera
2015-12-24, 08:48
Medlem
Snelvuurs avatar
Vila i frid grabben! Han var verkligen inte värd det här. Ett hjärta utav guld och ett brinnande intresse för musik försvann precis, troligtvis för ingenting. Vacker värld i lever i!
Citera
2015-12-24, 08:58
Medlem
DanSons avatar
Fyfan vilka jävla jular familjen får framöver, speciellt denna. Riktigt tråkigt att en sån ung man ska mista livet, han skulle ju precis börja leva.

Sitter det inga kameror vid tunnelbanorna? Om jag förstod tidningarna rätt har det hänt precis vid ingången?
Citera
2015-12-24, 10:45
Medlem
Aiman var en snäll och positiv grabb. Folk som säger annat förtjänar hans plats, RIP
Citera
2015-12-24, 10:46
Medlem
Kände grabben, vad som en hände innan detta så förtjänade han inte att bli mördard så här... Vila i frid bror
Citera
2015-12-24, 11:01
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-grabben
Kände grabben, vad som en hände innan detta så förtjänade han inte att bli mördard så här... Vila i frid bror

Vad var det för konflikt som ledde till det här då?
Citera
2015-12-24, 11:05
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snelvuur
Vila i frid grabben! Han var verkligen inte värd det här. Ett hjärta utav guld och ett brinnande intresse för musik försvann precis, troligtvis för ingenting. Vacker värld i lever i!

Hur går det ihop med att han traskar in på ICA och börjar skalla vilt omkring sig?
Jag kan köpa att han kanske inte förtjänade att dö, kanske.
Men hjärta av guld? Nja.. svårköpt.
Övertala mig gärna, vad gör att han ska haft ett hjärta av guld?
Mitt första intryck är att han är långt ifrån Guds snällaste barn, men så känner jag inte grabben utan det är bara mitt personliga intryck..
Citera
2015-12-24, 11:23
Medlem
JoonaToivios avatar
Aiman var en godhjärtad människa. Vila i frid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in