2015-12-25, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Om du kollar hans FB är det rätt uppenbart.
https://www.facebook.com/aiman.qabli

För oss som inte var vän med honom syns ingenting förutom Profilbilden, vad är det som är uppenbart?
Citera
2015-12-25, 09:14
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmPrepper
Svensk i Alby vid den tiden? Kanske om det nu vart i Mälarhöjden det hände..
Den jag citerade uttryckte sig lite väl oklart så en förklaring vore på sin plats.
Citera
2015-12-25, 09:16
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Känns onödigt som fan att bli dödad oavsett om man har en beef med "fel" personer eller what not. Jag förstår inte fôlk som tycker att en sån här man förtjänar att bli stucken till döds. Smh.
Normal babbelogik. Om någon är dum ska de dö, så har de gjort i 100-tals generationer i sina ökenländer. BO hade väl tittat snett på någon och då ska kan ha en kniv i magen.
Citera
2015-12-25, 09:36
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Lågoddsare att mördaren är;
1. Man
2, Vit
3. Röstar sverigedemokraterna!
Och
4. Medelålders
5. Heterosexuell

Fruktansvärda människor är dessa asså.
Citera
2015-12-25, 09:43
Medlem
Alltid konstigt att de som blir mördade har ett hjärta av guld, är guds bästa barn, finaste killen, ville alla gott, fick alla omkring sig att le osv osv.

Killen blev nerstucken med kniv, nånting "grovt" har han gjort.

Sålänge det inte är en seriemördare i farten vilket inte är så sannolikt.
Citera
2015-12-25, 09:44
Medlem
ponnylover99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosblatten
Tror många vet vem mördaren är, men som vanligt vill ingen "gola". Är själv inget fan av tjallare men i såna här fall är det en mänsklig plikt att kontakta myndigheterna! En kallblodig mördare hör fan inte hemma på våra gator. Jag kände Aiman, men hoppas fan inte att jag känner GM.

Och hur vet du att din vän inte var en golare? Fuck aina-spexerier ger jag inte 5 öre för.
Citera
2015-12-25, 09:48
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Och hur vet du att din vän inte var en golare? Fuck aina-spexerier ger jag inte 5 öre för.

Så. Mycket. Detta.

"Gola" är ett signal-ord. Om du ser någon använda termen på ett oirionsikt sätt kan du vara säker på att denne är patrask och slödder av ungefär sämsta sort.
Citera
2015-12-25, 10:00
Medlem
Utifall någon undrade..

http://www.expressen.se/nyheter/man-...i-stockholm-1/

"Han dog som en man"
Polisen har sen tidigare bekräftat att Aiman mördades med ett stickvapen, och enligt storebrodern Mustafa var det en kniv som höggs rakt i hjärtat.
– Han backade aldrig från bråk. [b]Det var inte så att han sökte bråk, men problem sökte honom. Om det var någon som sa "kom" så backade han inte. Han såg kniven men backade inte. Min bror dog inte som en fegis, han dog som en man, säger Mustafa.
Citera
2015-12-25, 10:11
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Utifall någon undrade..

"Han dog som en man"
Polisen har sen tidigare bekräftat att Aiman mördades med ett stickvapen, och enligt storebrodern Mustafa var det en kniv som höggs rakt i hjärtat.
– Han backade aldrig från bråk. [b]Det var inte så att han sökte bråk, men problem sökte honom. Om det var någon som sa "kom" så backade han inte. Han såg kniven men backade inte. Min bror dog inte som en fegis, han dog som en man, säger Mustafa.

Hans bror måste vara glad, din bror är död, hans idioti gav har Darwin priset och priset var att hans liv togs ifrån han för att han inte vill vara "feg" vilka idioter det finns i Sverige och det kommer fyllas på med runt 1miljon likasinnade inom 3år.
Citera
2015-12-25, 10:36
Medlem
Citat:
Utifall någon undrade..

"Han dog som en man"

Var han anhängare till IS, stödde han IS tro?

Hans bror har dessutom en sjuk syn på att vara modig. Tyckte någon skrev innan att denna kille var sååå snäll som ALDRIG bråkade..
Citera
2015-12-25, 10:46
Medlem
-heng-med-lisa-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Ni två internetkrigare kanske skulle ta och lätta era hjärtan och berätta vad ni vet istället för att sitta och skriva gåtor som ingen förstår.
Vad är gåta, varför tror du alla håller tyst nu? Av respekt. Ta på tjejer som inte gillade han tillbaka, det säger jag som en vän till honom och jag sa det då och jag säger det nu

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
För oss som inte var vän med honom syns ingenting förutom Profilbilden, vad är det som är uppenbart?
Till er vill jag säga det finns på sidan en bild som är populär bland muslimer som menar på koranen, jag kan också säga att han var muslim men inte så att han sprang på moske han var en skam för många som brydde sig

RIP bror
Citera
2015-12-25, 10:48
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Utifall någon undrade..

"Han dog som en man"

Vilken idiot! Undra om han kallt honom feg om han fortfarande levt idag efter att ha backat!?

Men visst är det underligt att det alltid är "svärmorsdrömmarna" som aldrig gjort någon förnär som blir dödade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in