2015-12-23, 19:01
Bannlyst
Jag handla ett par saker på Ioffer.Fick hem ett paket idag,hade beställt ett par skor från en säljare,när jag öppna paketet så fanns det ett par svarta strumpor istället??-_- gick in på ioffer på säljarens sida/kundrecensioner så såg jag att flera hade skrivit och varnat för denna säljare,att de beställt skor och fått svarta strumpor istället!! Jag undrar vad kan jag göra åt saken?Och varför låter Ioffer så oseriösa säljare finnas kvar på hemsidan? många har ju skrivit att de blivit lurade men ändå så finns säljaren fortfarande kvar på ioffer?
Citera
2015-12-23, 19:07
Medlem
DanSons avatar
Tyvärr fick du lära dig den hårda vägen att man alltid ska kolla upp en säljare innan man köper, låt det bli en läxa tills nästa gång.
Citera
2015-12-23, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanSon
Tyvärr fick du lära dig den hårda vägen att man alltid ska kolla upp en säljare innan man köper, låt det bli en läxa tills nästa gång.

Men är det så det går till? ingen som kontrollerar säljaren? Vad hindrar mig nu ifrån att skapa ett konto,låtsas att jag är säljare och lägga in massa saker att sälja sedan köper folk från hela världen och så skickar jag bara ut strumpor till folk? för varje gång jag köper något så betalar jag med kort och pengarna dras direkt! Har köpt massa saker,de är på väg,betyder det att jag riskerar att få massa svarta strumpor hem nu för ett par tusen kronor??
Citera
2015-12-23, 19:28
Medlem
Jag fick en sjal istället för en jacka en gång, men jag hade betalat med paypal så jag fick pengarna tillbaka.
Citera
2015-12-23, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fbback
Jag fick en sjal istället för en jacka en gång, men jag hade betalat med paypal så jag fick pengarna tillbaka.

Hur kan man betala med Paypal? det är väl alltid med kort man betalar(visa/mastercard(?
Citera
2015-12-23, 20:31
Här kan du läsa mera om företaget: (FB) Ioffer?

Du har nog inte handlat på den bästa handelsplatsen.
Citera
2015-12-26, 23:23
Medlem
iSees avatar
Bit i det sura äpplet och sluta sossehandla.
Citera
2015-12-27, 00:52
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSee
Bit i det sura äpplet och sluta sossehandla.
Word! Och posta i rätt underforum ↓

Kläder och skor: Köpråd --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in