Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-27, 11:46
  #1
Avstängd
Tjenare!

Jag har kollat runt på klockar och kom in på sidan ioffer som verkar likna tradera men internationell.
Säljaren som jag kollat på säljer dem mycket mycket billigt men har ändå bara bra kommentarer efter över 1000 affärer.

Är ioffer pålitigt?
Citera
2011-03-28, 06:57
  #2
Medlem
hej

Nej, ioffer är inte att lita på. Kolla www.alibaba.com istället.
Citera
2011-03-30, 19:34
  #3
Medlem
seta23s avatar
min lärare tipsade mig om denna hemsidan. då han har köpt 6-7 klockor därifrån och han är nöjd över alla sina klockor. om du hittar en säljare som i ditt fall har bra feedback på 1000 kunder då är det lugnt

får man fråga vilken klocka/säljare det är du kollar på?
Citera
2011-05-16, 16:50
  #4
Medlem
G-punktens avatar
Har beställt 2 beställningar därifrån! En jacka och 3 tröjor, gick som smort, snabbt och bra, inge tjafs! Jag litar på dom
Citera
2011-09-27, 17:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Har beställt 2 beställningar därifrån! En jacka och 3 tröjor, gick som smort, snabbt och bra, inge tjafs! Jag litar på dom


En fråga. När du registrerar dig på ioffer, satans mkt att läsa igenom på deras sida orkar inte :/ tar de ut nån avgift eller är det gratis för köpare??
Har ett pris ex:: 3 polo tröjor och får pris på $48 inkl frakt, betalar man nått åt ioffer.com med eller är det säljaren som står för ev kostnader?
Citera
2011-10-01, 22:33
  #6
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r1man
En fråga. När du registrerar dig på ioffer, satans mkt att läsa igenom på deras sida orkar inte :/ tar de ut nån avgift eller är det gratis för köpare??
Har ett pris ex:: 3 polo tröjor och får pris på $48 inkl frakt, betalar man nått åt ioffer.com med eller är det säljaren som står för ev kostnader?
Nej det gör dom inte. Betalar via paypal och mitt kort pengarna går till säljaren dock tror jag det kostar att lägga upp grejer som säljare.
Citera
2012-02-23, 14:49
  #7
Medlem
Alltså fattar inget alls. Har köpt. Betalat med VISA och direkt efter får jag en faktura från säljaren på samma belopp? Kan någon snälla förklara detta.
Citera
2012-02-26, 04:03
  #8
Medlem
Lostanddeliriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theboyonthestreet
hej

Nej, ioffer är inte att lita på. Kolla www.alibaba.com istället.
Det beror ju helt på säljaren likt Blocket! Man kan ju inte säga att siten i sig inte är att lita på. Jag har köpt ett par skor därifrån utan problem. Kolla upp säljaren som på alla auktioner och liknande bara!
Citera
2012-05-09, 23:46
  #9
Medlem
Tjena! Kom också in på sidan iOffer efter att ha googlat lite på Ralph Lauren.. Är intresserad av att köpa ett gäng tröjor, vad tror ni? Har hittat en köpare som gjort nästan 600affärer med 98% likes (bra kommentarer).

Undrar också hur paypal funkar? Samt hur jag väljer en viss typ av tröja.. Han har lagt upp typ 100 bilder med olika tröjor och numer, skriver jag i vilket nr jag vill ha (tröja) och storleken i min beställning? Tack/ trög nybörjare
Citera
2012-05-15, 00:40
  #10
Medlem
joo stone island kepsarna är svin billiga 300 kr :P

fast vågar inte beställa hem altså, fast killen har 3000 omdömen 98%.
är lite osäker på saker från china :P
Citera
2012-05-15, 07:32
  #11
Medlem
O.Mosleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobLee
Tjena! Kom också in på sidan iOffer efter att ha googlat lite på Ralph Lauren.. Är intresserad av att köpa ett gäng tröjor, vad tror ni? Har hittat en köpare som gjort nästan 600affärer med 98% likes (bra kommentarer).

1. Undrar också hur paypal funkar?
2. Skriver jag i vilket nr jag vill ha (tröja) och storleken i min beställning?

Tack/ trög nybörjare

1. Gå in på paypals hemsida. Ett konto öppnar du snabbt och enkelt.
2. Ja.


Sir Oswald
Citera
2012-05-27, 14:01
  #12
Medlem
Hur är kvalliten?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback