Har väldigt svårt att se hur personer som gör det till sin sak att konstant låta sitt hat flöda i hopp om att influera andra kan må bra. Ni som jämt och ständigt använder uttryck som raketforskare borde själva förstå att man inte behöver ha toppat Harvards utbud för att inse hur negativa tankebanor påverkar en människa psykiskt och fysiskt. I många avseenden grundar sig psykisk hälsa i fler saker än bara den informationen hjärnan tar emot.
Citat:
Ursprungligen postat av
SuperSizeMe
[...] Det har lett till att jag har lärt mig att spela precis efter vad folk är ute efter, lura dem att de är mer värda än de är, och så småningom lyckas att få dem över gränsen för sin komfortabilitet. Då slår jag till! Målet är att få dem lika osäkra som mig, så att det ska finnas en gemensam grund för försiktig kommunikation.
Det låter ju inte sådär jättenormalt och inte speciellt on-topic för den delen heller. Du kanske bör ta dig en funderare över varför du tycker att alla bör dansa efter din pipa istället för att du tar och anpassar dig efter majoriteten eller helt enkelt avlägsnar dig från sociala möten. Du behöver inte vara en del av omvärlden om det enda du klarar av att leverera är hat.