Citat:
Ursprungligen postat av
cay
Det låter ju inte sådär jättenormalt och inte speciellt on-topic för den delen heller. Du kanske bör ta dig en funderare över varför du tycker att alla bör dansa efter din pipa istället för att du tar och anpassar dig efter majoriteten eller helt enkelt avlägsnar dig från sociala möten. Du behöver inte vara en del av omvärlden om det enda du klarar av att leverera är hat.
Jag kommer på tre anledningar som har fått mig att skapa väldigt hatfulla inlägg och delar av inlägg:
* Många gånger har jag inte haft något vettigt att skriva i tråden, men har ändå varit jäkligt ensam och i behov av sällskap. Istället för att berömma någon för ett bra inlägg, har det blivit obefogad kritik och förolämpningar istället. Lika moget som ett dagisbarn.
* Jag har vägrat att ta åt mig av kritik, även den allra mildaste, och förstorat upp den så att jag kan fylla tråden ännu mer. Nuförtiden sållar jag bort skiten och tar åt mig av det bra.
* Helst svarade jag inte på bara delar av ett inlägg, utan alltihop för att verka bättre än jag är, och då blev det lätt förolämpningar när jag egentligen inte visste vad jag snackade om.
Efter att ha släppt de här dumheterna har jag börjat bli en helt ny människa och känner empati för andra. Flashback är riktigt roligt.
Nu fick du ännu mer off-topic, pappskaft!