2021-04-21, 12:03
Medlem
Har provat på flera sätt, men jag kan inte ha nån avatar längre.
Citera
2021-04-21, 12:49
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Har provat på flera sätt, men jag kan inte ha nån avatar längre.
Du har en avatar, men den är kryssad som olämplig. Nu verkar du ha ändrat den, för den ser inte olämplig ut längre.
Gå till kontrollpanelen - Redigera alternativ - Övriga alternativ och bocka ur rutan Min avatar är olämplig sedan spara inställningar.
Citera
2021-04-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du har en avatar, men den är kryssad som olämplig. Nu verkar du ha ändrat den, för den ser inte olämplig ut längre.
Gå till kontrollpanelen - Redigera alternativ - Övriga alternativ och bocka ur rutan Min avatar är olämplig sedan spara inställningar.
tackar !!

edit:

hmm.. fick tillbaka avataren, men går inte att byta. får vara max 100x100, men vilken filtyp krävs?
Senast redigerad av AnkAnus 2021-04-21 kl. 13:38.
Citera
2021-04-21, 15:20
Medlem
Nu funkar det 🙂
Citera
2021-04-23, 19:24
Medlem
wwrs avatar
Jag har problem när jag söker. När jag söker "i detta ämne" hittar jag ämnen. Väljer jag "visa inlägg" får jag inga svar.

Android.

Har jag gjort fel?
Citera
2021-04-26, 13:52
Medlem
sugmag-ses avatar
Min avatar verkar vara märkt som olämplig trots att jag har avmarkerat det i mina inställningar flera gånger. Finns det någon lösning?
Citera
2021-04-26, 14:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Min avatar verkar vara märkt som olämplig trots att jag har avmarkerat det i mina inställningar flera gånger. Finns det någon lösning?
Du har valt en olämplig avatar och därmed ska alternativet olämplig avatar vara ibockad, att ta bort detta kan sluta med varning för brott mot regel 0.05.
Citera
2021-04-26, 15:01
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Du har valt en olämplig avatar och därmed ska alternativet olämplig avatar vara ibockad, att ta bort detta kan sluta med varning för brott mot regel 0.05.
Jag har ändrat min avatar sen jag blev ombedd att bocka i rutan och det går inte att avbocka den. Min nuvarande avatar föreställer en datoranimerad karaktär. Är den fortfarande olämplig?
Citera
2021-04-26, 15:02
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Jag har ändrat min avatar sen jag blev ombedd att bocka i rutan och det går inte att avbocka den. Min nuvarande avatar föreställer en datoranimerad karaktär. Är den fortfarande olämplig?
jag ser inget datoranimerat, bara en döskalle
Citera
2021-04-26, 15:08
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
jag ser inget datoranimerat, bara en döskalle
Du ser nog rätt, men bilden är datorgenererad och inte sexuell som min tidigare profilbild. Kanske lite otydligt pga filter och att bilden är liten?

Detta är bilden som ska visas (varning för möjligt olämpligt innehåll?): https://www.sugmag.se/media/Flashback_pic.jpg
Citera
2021-04-26, 16:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Du ser nog rätt, men bilden är datorgenererad och inte sexuell som min tidigare profilbild. Kanske lite otydligt pga filter och att bilden är liten?

Detta är bilden som ska visas (varning för möjligt olämpligt innehåll?): https://www.sugmag.se/media/Flashback_pic.jpg
det är en olämplig avatar och ska därmed vara kryssad och det är den jag ser.
Citera
2021-04-26, 16:30
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
det är en olämplig avatar och ska därmed vara kryssad och det är den jag ser.
Är datorgenererade zombiekaraktärer olämpligt enligt forumets regler? Låter konstigt.

Isåfall får jag överväga att byta den igen, men buggen med kryssrutan kvarstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in