Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
När jag skriver inlägg med hjälp av Firefox så försvinner ofta radbrytningar så att min text blir "wall of text". Jag får gå in och försöka lägga in dubbla eller trippla radmatningar för att få en tomrad. Annars orkar folk inte lösa. Det är tröttsamt att alltid behöva göra detta. Jag har noterat detta under senaste året, tidigare fungerade det bra.
Detta sker inte om jag skriver inlägg i Iphone.
Tycker även att sökfunktionen inte blev så bra efter ändringen. Jag har inte lyckats förstå hur jag skall söka på en viss användare om jag vill se dennes inlägg. Javisst, jag kan gå in på användarens öppna profil och lösa det den vägen. Men hur söker jag med sökfunktionen? Tacksam för hjälp!
Använder själv Firefox på datorn och har aldrig märkt av problemet du beskriver. Är tangentbordet OK i övrigt? Ser inte möjligheten till att det skulle kunna vara Flashbackrelaterat alls.
Att du inte förstår sökfunktionen är heller ingen bugg men om du klickar på Avancerad sökning under sökrutan, skriver in användarnamnet under Sök efter användarnamn, bockar i Inlägg både under Söktyp och Visa och förslagsvis väljer Senaste inlägg fallande under sortering så får du listan när du klickar på Sök. Totalt självinstruerande som jag ser det.