2017-10-18, 22:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Jag ser text som denna i olika inlägg:

[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
Det är kod som läggs in manuellt av den som skriver inlägget för att få vit text och det är dumt,. den koden funkar inte på flashback.
Citera
2017-10-18, 22:53
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Det är kod som läggs in manuellt av den som skriver inlägget för att få vit text och det är dumt,. den koden funkar inte på flashback.
Tack. Ska den sortens text/kod RP:as eller bara låtas vara? Det är ju inget som stör diskussionen egentligen, även om den skapar undran.
Citera
2017-10-18, 23:06
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Tack. Ska den sortens text/kod RP:as eller bara låtas vara? Det är ju inget som stör diskussionen egentligen, även om den skapar undran.
Rapportera den för Trams/OT, då det är tramsigt att försöka använda färger i inläggen.
Citera
2017-10-23, 10:57
Medlem
Mongouls avatar
"visa mer" syns ej i edge

Hej!

Jag vet inte om denna ligger i rätt forumsdel, men tänkte dela med mig om en liten bugg jag hittat. När jag läser runt på forumet kan jag ej se fulla citat, då jag ej har en "visa mer" knapp att trycka på....

Är detta något från min sida eller ligger det på flashbacks håll? Med vänlig hälsning Mongoul
Citera
2017-10-23, 12:38
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Hej!

Jag vet inte om denna ligger i rätt forumsdel, men tänkte dela med mig om en liten bugg jag hittat. När jag läser runt på forumet kan jag ej se fulla citat, då jag ej har en "visa mer" knapp att trycka på....

Är detta något från min sida eller ligger det på flashbacks håll? Med vänlig hälsning Mongoul

Prova använda en riktigt webläsare istället för malware.
Jag skulle rekomendera:

Firefox
Chromium

Du kan även använda:

Google Chrome
Opera
Citera
2017-10-23, 16:41
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Prova använda en riktigt webläsare istället för malware.
Jag skulle rekomendera:

Firefox
Chromium

Du kan även använda:

Google Chrome
Opera

Problemet då man använder windows 10 är att scroll samt zoom fungerar riktigt dåligt med de andra webbläsarna. Hade jag kunnat byta hade jag gjort det.
Så frågan kvarstår.
Citera
2017-10-25, 11:24
Medlem
deadhead.s avatar
Jag har fått problem sen någon vecka tillbaka att Notifikations-rutan blir helt vit. Så får ladda om sidan så fungerar Notifikations-rutan. Men sen blir den vit efter någon minut.
Citera
2017-10-26, 01:44
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Jag har fått problem sen någon vecka tillbaka att Notifikations-rutan blir helt vit. Så får ladda om sidan så fungerar Notifikations-rutan. Men sen blir den vit efter någon minut.
Kanske underlättar om du anger vilken plattform du använder.
Citera
2017-10-26, 11:37
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Kanske underlättar om du anger vilken plattform du använder.
Sorry, det missade jag helt

Win 10, Firefox.
Citera
2017-10-29, 07:15
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Omställningen till vintertid i natt har gjort att inläggs publiceringsdatum har adderats med +1h (ej omställd), borde rimligtvis inte vara så? Dock coolt att leva i framtiden.
Citera
2017-10-29, 07:32
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Omställningen till vintertid i natt har gjort att inläggs publiceringsdatum har adderats med +1h (ej omställd), borde rimligtvis inte vara så? Dock coolt att leva i framtiden.
Gå in i kontrollpanelen / redigera alternativ och välj gmt+0 och automatiskt inställning av sommartid så får du rätt klockslag.
Citera
2017-10-29, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gå in i kontrollpanelen / redigera alternativ och välj gmt+0 och automatiskt inställning av sommartid så får du rätt klockslag.

Har man alltid behövt göra så eller är det nytt efter att den nya designen tillkom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in