Citat:
Ursprungligen postat av
Lappgubben
Jag hoppas att Domare och nämndemän , ser hur deras händer är besudlade med blod, när dom inte hade kraft att döma efter lagboken och utvisa den där idioten,
Vore bra om nån av Er i rätten trädde fram och gav Er syn på domen, för läser här det gör NI..
Troligen så kommer rättvisan att skipas om han hamnar på rätt anstalt, och det är min förhoppning med
Tror mer att det kommer att framhållas att detta är resultatet av att han inte fick en chans att integreras i samhället och att han naturligtvis ska få en ny chans.
Citat:
LappgubbenHar någon någonsin hört, att man talar illa om någon som är död ???
Mig veterligt så talas det bara om hur bra , hur snäll, hur omtänksam mmm den döde är, oavsett vilka illgärningar eller leverne som finns i bakgrunden...
Varför skall vi vara så oherliga att vi inte talar klarspråk...????
Även om hon var att klassa som en picksnurra så är det skit att hon ska bli dräpt på grund av att det mjäkas så jävla mycket med invandrare som begår brott i Sverige.
Men håller med dej om att de som dör inte blir några helgon, och det var väl inte den här bruden heller om man kikar på de länkar som finns i tråden
Han borde ha kastats ut vid tidigare dom, men tror vi får vänja oss vid att muslimer kommer att ha gräddfil även när det gäller rättssystemet
Lite luddigt hur tillvida anhöriga som har
skyddat brottsling kommer att åtalas. Kommer det i så fall upp i samma mål, eller blir det ett helt nytt åtal ?