2015-12-14, 16:10
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Jag vet inte om denna länk kan reda ut begreppet statslös något?
http://www.migrationsverket.se/Priva...i-Sverige.html
Tittar man en flik längre ner på skötsamhet kan man se att han inte lär komma ifråga för svenskt medborgarskap på flera år. Tidigast 2023 skulle jag tippa.
Citera
2015-12-14, 16:25
Medlem
GM har med sina bara händer slagit ihjäl BO pga hennes nyligen upptäckta graviditet. Sist hans tjej sa visade upp ett foster på ultraljudsbilden fick denna en kniv i magen.
GM anser att det är en skam att skaffa barn innan giftermål. Och för mänsklighetens bästa borde således GM tvångskastreras.
Jag blir inte förvånad om försvaret yrkar på att det inte fanns något uppsåt att mörda kvinnan, endast att döda fostret.
Jag har viss insyn i vad som hänt, därför är jag relativt säker på vad jag precis skrivit.

// DantesInferno
Citera
2015-12-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DantesInferno
GM har med sina bara händer slagit ihjäl BO pga hennes nyligen upptäckta graviditet. Sist hans tjej sa visade upp ett foster på ultraljudsbilden fick denna en kniv i magen.
GM anser att det är en skam att skaffa barn innan giftermål. Och för mänsklighetens bästa borde således GM tvångskastreras.
Jag blir inte förvånad om försvaret yrkar på att det inte fanns något uppsåt att mörda kvinnan, endast att döda fostret.
Jag har viss insyn i vad som hänt, därför är jag relativt säker på vad jag precis skrivit.

// DantesInferno

Du är medveten om att det är samma kvinna denna gången också, men nu lyckades han ta livet av henne?
Citera
2015-12-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Du är medveten om att det är samma kvinna denna gången också, men nu lyckades han ta livet av henne?

Det är absolut inte samma kvinna som förra gången !
Citera
2015-12-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo

Skall väl vara den bruden han slog i Augusti, då när en kille gick emellan som senare fick kniven i sig?
Citera
2015-12-14, 16:53
Medlem
Citat:
Skall väl vara den bruden han slog i Augusti, då när en kille gick emellan som senare fick kniven i sig?

Menar du med Max ? Har ni belägg för de här att de är samma person som gjorde de ? Som nu...
Citera
2015-12-14, 16:55
Medlem
Fribbs avatar
Citat:

Precis, två olika kvinnor.

Citat:
Men det är inte första gången den 24-årige flyktingen gör sig skyldig till brott i Sverige. Redan i november samma år som han sökte asyl i Sverige dömdes han för grov misshandel mot sin dåvarande flickvän, en då 33-årig svensk kvinna som väntade parets gemensamma barn.

Citat:
Förra året dömdes den 24-årige mannen ännu en gång för brott mot samma kvinna som han tre år tidigare misshandlat grovt. Denna gång för att ha misshandlat och hotat både henne och hennes familj samt hotat med att skära halsen av hennes framtida pojkvän om hon lämnar honom för någon annan

Citat:
Nu misstänks den 24-årige flyktingen från Syrien för mord på en 29-årig kvinna i Oskarshamn som han träffade i slutet av sommaren. Dessutom är hans 26-årige storebror och hans pappa anhållna misstänkta för skyddande av brottsling.

http://nyheteridag.se/domd-kvinnomisshandlare-som-aklagare-ville-utvisa-fick-stanna-nu-har-han-mordat-kvinna-i-oskarshamn/
Senast redigerad av Fribbä 2015-12-14 kl. 16:57.
Citera
2015-12-14, 17:07
Medlem
Evildoriss avatar
Citat:
Hörde också detta men vet inte om det bara är rykten, dom hittade väl aldrig den som skar max?
Citera
2015-12-14, 17:09
Medlem
Citat:
Menar du med Max ? Har ni belägg för de här att de är samma person som gjorde de ? Som nu...

Stod något om de ett gäng sidor tillbaka, vet dock inte om Max är rätt namn. Men nu låter det lite som att du försvarar GM. Är det så?
En statslös man som försökt mörda sin unges mamma och nu dödat en annan? För min del hoppas jag på att killen aldrig får andas frisk luft som en fri man igen.
Citera
2015-12-14, 17:13
Medlem
Citat:
Stod något om de ett gäng sidor tillbaka, vet dock inte om Max är rätt namn. Men nu låter det lite som att du försvarar GM. Är det så?
En statslös man som försökt mörda sin unges mamma och nu dödat en annan? För min del hoppas jag på att killen aldrig får andas frisk luft som en fri man igen.

Jag skyddar verkligen inte den mannen och jag hoppas att han aldrig mer kommer ut...
Däremot så är de fel att säga att de är samma person som knivskar Max när man inte har belägg på det... dessutom ser jag inget i min förra mening där jag "skyddar" honom... ställde en fråga..
Citera
2015-12-14, 17:34
Medlem
Citat:

den där max vet med all säkerhet vem det är men säger inget då han själv inte är guds bästa barn som han vill ge sken av i media, däremot hans föräldrar tror att det är någon random blatte som gjort det utan anledning när max själv är en liten lätt sugen bråkstake på krogen....fast det är det väl ingen som vill medge att den så kallade "hjälten max" är.....
Citera
2015-12-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
den där max vet med all säkerhet vem det är men säger inget då han själv inte är guds bästa barn som han vill ge sken av i media, däremot hans föräldrar tror att det är någon random blatte som gjort det utan anledning när max själv är en liten lätt sugen bråkstake på krogen....fast det är det väl ingen som vill medge att den så kallade "hjälten max" är.....

Nä jag enbart frågade.. men fick de som om jag skyddade GM. Vilket jag inte gör. Och jag säger eller nämner inget annat om Max heller....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in