• 1
  • 2
2015-12-12, 23:28
Medlem
Hur bildar man ett gäng?

En bekant är intresserad i att bilda ett gäng, 100% av inkomsten är illegalt och detaljer kan inte anges.

Den bekante vill gärna sammarbeta med andra folk och bilda ett mindre gäng för att skydda dess inkomst.

Hur gör hen?
Senast redigerad av realnigga 2015-12-12 kl. 23:30.
Citera
2015-12-12, 23:35
Medlem
Jackschnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Hur bildar man ett gäng?

En bekant är intresserad i att bilda ett gäng, 100% av inkomsten är illegalt och detaljer kan inte anges.

Den bekante vill gärna sammarbeta med andra folk och bilda ett mindre gäng för att skydda dess inkomst.

Hur gör hen?
Grattis 100 inlägg! Jo jag tror knappast att du behöver göra så mycket mer än att fixa ett ställe att hänga på samt folk som vill vara med? alternativt skaffa en logga?
Citera
2015-12-12, 23:37
Medlem
Zaco666s avatar
Citat:
Hur bildar man ett gäng?

Hur gör hen?

För att säkerställa kvalitèn på gängmedlemmarna bör det tuffa gänget utsätta nya rekryter för en s.k "Jump in". Detta innebär att man utsätter rekryten för slag och sparkar i ett visst antal sekunder. Klarar rekryten av denna behandling är hen nu en permanent medlem i gänget. Principen "blood in blood out" gäller också naturligtvis. När medlemsantalet uppnår ca 12 pers kan ni börja ägna er åt beskyddarverksamhet. Lycka till!
Citera
2015-12-12, 23:40
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackschnus
Grattis 100 inlägg! Jo jag tror knappast att du behöver göra så mycket mer än att fixa ett ställe att hänga på samt folk som vill vara med? alternativt skaffa en logga?

Detta + skaffa lite vapen för att skydda er. (Mot folk som mig som rånar och dödar er verksamhet)
Citera
2015-12-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Detta + skaffa lite vapen för att skydda er. (Mot folk som mig som rånar och dödar er verksamhet)
Vapen är inga problem
Citera
2015-12-12, 23:46
Medlem
Herblaws avatar
Det här ser lovande ut, riktigt nice! Kommer man kunna följa er någonstans på internet? Hade vart grymt om du kan uppdatera här i tråden!
Citera
2015-12-12, 23:52
Medlem
Allvar? Bilda gäng!? Inga prob om du redan har 100% avkastning att dela ut! Men 100% av vad? Smartast är ju färre dessto bättre! Annars finns hur många gäng som helst att gå med i!
Citera
2015-12-12, 23:53
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Vapen är inga problem

Så bra! Vad ska ditt gäng heta?
Citera
2015-12-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Så bra! Vad ska ditt gäng heta?
Det vore inte direkt smart att säga det här?
Citera
2015-12-12, 23:58
Medlem
Kom ihåg att gängen redan finns brukar dyka upp o värva el ha del av er inkomst!
Citera
2015-12-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12148
Kom ihåg att gängen redan finns brukar dyka upp o värva el ha del av er inkomst!
Det är där vapen kommer in...

Om du kaxar med mina niggas, mina pengar, då har vi problem.. det är då vi får så kallade "gatukrig"...
Citera
2015-12-13, 00:04
Medlem
Har o finns gäng sen årtionden tillbaka i sverige. Dom behöver inga gatukrig! Sköts snyggt ändå!! Du är inte svensk alltså? Gatukrig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in