Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-12-17, 19:39
  #61
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svenskhiphop1
lätt o snacka på internet ja har inget o säga till dig. hade vi sätts ute o du sagt detta till mig hade din kropp legat på en plats o ditt huve på en annan. ja tror inte ja e tung, alla säger till mig att ja e tung o på så sett vet jag att jag e tung så enkelt e de. mina pipols e feta snubbar du e bara en liten unge som leker kaxig på datorn men ute i värkliga livet... e du ingenting. men du e som många andra så tro inte att ja säger detta till dig för de e första gången ja stötter på en liten snorunge för de e de inte.
Du har pm
Citera
2016-05-13, 20:52
  #62
Medlem
Dra ihop ett par polare, gör brott, kolla hur det fungerar, släpp dem som inte håller måttet och så har du en ledning. Håll er under radarn och börja rekrytera, när ni har tillräckligt med pers väljer ni ett ställe att etablera er på, var redo på gängkrig. Och det är så man begår självmord, nej men lev loppan, försvara ert revir, dem som inte är tillräckligt snabba på avtryckarn blir ni snabbt av med (darwins). Sen gör du dig av med resten av ledningen och styr skeppet själv. Antingen väljer du att stanna på pundarnivå eller så bygger du ett Säpo av killarna och blir framgångsrik. Nu när du har ett namn för dig hoppar du av och kör solo. Smarta kriminella umgås inte med andra kriminella.
Citera
2016-05-13, 21:12
  #63
Medlem
Mulla Krekars avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ptTj597Qv34
Citera
2016-05-18, 22:53
  #64
Medlem
karlsoons avatar
Slå en signal till Joel Rapo, Flashbacks gängexpert.
Han kan svara på alla frågor du har, och är nog inte omöjlig att få med i ditt nystartade gäng.

Lycka till.
Citera
2016-06-10, 00:07
  #65
Medlem
Ts. Kan inte göra annat än att hålla med om det de flesta svaren du redan fått.
Räcker att läsa användarnamnet, och hen.

Blev tydligt redan där.
Klarar du inte av att starta upp det på egen hand är det lika bra att ge upp.
Mina egna trådstarter brukar hålla ungefär samma klass som dina, men oavsett neger, eller hobbyneger så har du inte vad som krävs.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback