2016-02-01, 21:33
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Så. Då får nu en av vårt lands största (om inte den största) förrädare någonsin medalj av hans majestät konungen.
Vänta lite här, stopp. Hur tänkte de nu?
Vem bestämde detta? Kan någon snälla ge mig motiveringen. För denna duger inte.
Citat:
Fredrik Reinfeldt erhåller medaljen för sina "mångåriga och betydelsefulla insatser som statsminister", lyder motiveringen

http://www.friatider.se/reinfeldt-f-r-medalj-av-kungen
Citera
2016-02-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Så. Då får nu en av vårt lands största (om inte den största) förrädare någonsin medalj av hans majestät konungen.
Sverige; landet där feminister importerar medeltidsmän, gärningsmännen är offren och där landsförräderi ska löna sig.

Stockholm Syndrome? Die dummen Schweden? 200 år av fred?
Senast redigerad av petzor 2016-02-01 kl. 21:43.
Citera
2016-02-02, 13:18
Medlem
Reinfeldt är sjukt. På riktigt. Och helt historielös. Jag skulle gissa att när han väl har försvunnit från jordens yta kommer hans barn få sitta i intervjusoffan och förklara sig hur det var att växa upp med sjuk far och en politisk broiler till mor. Skrämmande.
Citera
2016-02-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Vänta lite här, stopp. Hur tänkte de nu?
Vem bestämde detta? Kan någon snälla ge mig motiveringen. För denna duger inte.

http://www.friatider.se/reinfeldt-f-r-medalj-av-kungen

Skall Quislingen nu få medalj?
Han borde få något helt annat runt nacken om Sverige haft ett fungerande rättssamhälle.
Citera
2016-02-03, 22:08
Medlem
Ultraviolences avatar
Tilläggas kan att Reinfeldt själv är blandad (med neger), för er som inte visste det. Man är naiv om man inte förstår att blandade vill ha fler blandade, det gör dem säkrare. Etnisk homogenitet är farligt för blandade personer.

Det är fullkomligt absurt att människor röstade på detta avskum.

Citat:
Nu berättar Fredrik Reinfeldt om orsakerna. ”Min farfars farfar var svart”, säger statsministern, som längtar efter Mona Sahlins antirasistiska glöd – en glöd han anser att Håkan Juholt saknar.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/stat...-avsky-mot-sd/

Och detta är endast en rasblandad människa! Han identifierar sig uppenbarligen som negerättling. Så här skadligt är det med rasblandning! Det är självklart att Reinfeldts negroida påbrå är ett av motiven bakom den massinvandring denne negerättling initierade.
Citera
2016-02-03, 23:09
Medlem
bl-gr-ns avatar
Fredrik Reinfeld=Anti-Sverige och Anti-svensk politik.
Vart än FR haft sin solidaritet och kärlek så har det inte varit för svenskar och Sverige.
Citera
2016-02-11, 19:05
Medlem
Thelonegunmans avatar
Reinfeldt besöker Finland och gratulerar dem för 32 000 asylsökande Reinfeldt säger också att homogena kulturer (där alla är likadana och tror på samma Gud) är tråkiga.

https://www.hbl.fi/login/?src=www.hb...-mata-duvor%2F Det verkar vara problem med artikeln just nu.

""– 32 000 är en bra siffra! I Sverige fick vi i fjol 160 000 asylsökande och prognosen för i år ligger på 140 000. Jag har träffat folk som har sagt att vi lever i ett land som kollapsat, men jag har då inte märkt några sådana tecken. Min erfarenhet av syrier och irakier är att de är de hårdast arbetande personerna som vi har i vårt samhälle."

Han visar inte så lite förakt för landet han precis fördärvat. Han vet hur polariserad debatten är och underlåter sig ändå vara så nedlåtande. I vanlig ordning lösa påståenden utan att kunna se nästa steg eller för den delen att hans förra parti vänt hela hans "öppna-era-hjärtan" -politik ryggen.
Citera
2016-02-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Reinfeldt besöker Finland och gratulerar dem för 32 000 asylsökande Reinfeldt säger också att homogena kulturer (där alla är likadana och tror på samma Gud) är tråkiga.

https://www.hbl.fi/login/?src=www.hb...-mata-duvor%2F Det verkar vara problem med artikeln just nu.

""– 32 000 är en bra siffra! I Sverige fick vi i fjol 160 000 asylsökande och prognosen för i år ligger på 140 000. Jag har träffat folk som har sagt att vi lever i ett land som kollapsat, men jag har då inte märkt några sådana tecken. Min erfarenhet av syrier och irakier är att de är de hårdast arbetande personerna som vi har i vårt samhälle."

Han visar inte så lite förakt för landet han precis fördärvat. Han vet hur polariserad debatten är och underlåter sig ändå vara så nedlåtande. I vanlig ordning lösa påståenden utan att kunna se nästa steg eller för den delen att hans förra parti vänt hela hans "öppna-era-hjärtan" -politik ryggen.

Mannen är helt sinnessjuk. Om han på fullt allvar tror att araber kan arbeta och det hårt, bevisar bara att han vet ingenting. Antingen har fanskapet en hjärntumör(man kan ju hoppas) eller så är han dummare än vad någon kan gissa.
Citera
2016-02-11, 22:11
Medlem
StigAllans avatar
Det måste ha blivit total kortslutning i stollens skalle den här gången!
Kanske medaljen han fick ställde till det ytterligare mot när han körde landet i kvav som statsminister!

Han skulle behöva få lite verklighetsanknytning!
Och lite näthat!
Här näthatar jag Fredrik Reinfeldt allt som går!
Fullt påslag och maxad verkan!
Citera
2016-02-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det måste ha blivit total kortslutning i stollens skalle den här gången!
Kanske medaljen han fick ställde till det ytterligare mot när han körde landet i kvav som statsminister!

Han skulle behöva få lite verklighetsanknytning!
Och lite näthat!
Här näthatar jag Fredrik Reinfeldt allt som går!
Fullt påslag och maxad verkan!

Jag kan bara håll med. Hatmail till Reinfeldt är lisa för själen.
Citera
2016-02-13, 10:41
Medlem
DavidHumes avatar
Risken med en homogen befolkning är att ett igenkänningsbaserat incitament att hjälpa varandra uppstår vilket i värsta fall leder till stöd för skattebaserade välfärdssystem som minskar behovet av personliga banklån.
Senast redigerad av DavidHume 2016-02-13 kl. 10:43. Anledning: Förtydligande
Citera
2016-02-15, 10:18
Medlem
Bogomils avatar
Med tanke på nivån i den svenska politikens retorik dom senaste decennierna är "vi skall öppna våra hjärtan för anarko-kapitalism" väl attraktivt för en del av rutin-högern.

Men knappast attraktiv för den politisk informerade delen av svenska väljare (av vilka det verkar bli flera).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in