• 1
  • 2
2015-12-10, 19:59
Medlem
Doktordonkas avatar
Okej Flashback. Det är dags för ett ämne som både klassar in inom kategorin humor och eventuellt också kategorin small dirty things.

Såhär är det. Av nån anledning så har jag en fabless för att kissa i handfatet, speciellt efter att ha druckit lite alkohol, det kan hända även helt utan att ha druckit alkohol också. Man får bara den där lusten att kissa i handfatet istället för i toaletten.

Att folk kissar i handfatet det vet jag ju fler som gör, men, finns det fler än jag som är besatta av tanken på att klyva strålen från kranen? Man slår på kranen med lagom tryck, och så kissar man rakt mot strålen så att den klyvs i två strålar av ens egen stråle.

Det må vara erbarmligt fånigt, men jag tycker det är superkul! Jag känner mig OERHÖRT nöjd när jag klyver strålen i de 20 sekunder det tar att tömma en välfylld blåsa.

Det bästa är ju, ingen som går in efter vet vad som har hänt, är man lite ordentlig så spolar man i toan ändå så ingen märker nått. Någon mer som har samma hobby?
Citera
2015-12-10, 20:37
Medlem
GanjaFarfars avatar
Detta är det flashback man känner igen, underbar tråd!
Att pissa i handfatet är någonting man naturligtvis har gjort några gånger under småtimmarna, däremot ingenting jag gör på rutin. Men måste erkänna att man blir lite sugen på att testa "klyva strålen" av din trådstart.
Citera
2015-12-10, 21:24
Medlem
OmenWLs avatar
Trodde bara det var jag, detta gör jag så fort jag får tillfälle och det är enklare. Dessutom kan man spola rent ollonet när man ändå är igång, känns smidigare och fräschare på något sätt.

Har även fått den fula vanan att pissa i petflaskor för att jag inte pallar ta mig till toaletten, tömmer sedan dessa när jag fyllt upp kanske tre stycken 1.5l flaskor. Det är inte så att jag inte orkar, men finner det bara smidigare. Brukar få för mig en massa jävla asociala idéer.
Citera
2015-12-10, 21:55
Medlem
Tuvtramps avatar
Haha, jag har aldrig under hela mitt alldeles för långa liv pinkat i handfatet men nu med det här att klyva strålen....

Det ska jag prova någon gång!
Citera
2015-12-10, 21:59
Medlem
Doktordonkas avatar
Pissa i handfatet har jag gjort länge. Sådär ibland, spontant. Ingen vet, ingen märker.

Men klyva strålen, det är nått ganska nytt för mig, nått år kanske?! Det kräver koncentration, och hyggligt tryck på strålen. Det är lite sport! Och väldigt internt.

Ska gå ut i morgon kväll. Det blir lätt till att klyva strålen efter lite sprit och några öl!
Citera
2015-12-10, 22:12
Medlem
Doktordonkas avatar
Inväntar givetvis fler rapporter om klyvna strålar de närmaste dagarna från flashbackare!

Klyv strålen mina vänner! :-)
Citera
2015-12-10, 22:22
Medlem
Klaedvikarens avatar
Trevlig trådstart. Flashback från sin bästa sida, som det ska vara.

Jag delar den där barnsliga känslan för "vattenlekar" och oftast dyker leklusten upp i samband med ölintag.
Minns faktiskt att jag vid ett tillfälle, i nåt anfall av totalt vansinne fick för mig att pissa i diskhon. Lilla älsklingen låg nedbäddad och förkyld på övervåningen. Jag hade bottenvåningen för mig själv. Tofflade omkring med en öl i handen och dagdrömde om sånt bara vi killar går runt och drömmer om...
Efter ett par tre kalla infann sig den bekanta känslan igen och jag var sånär på väg ut i badrummet när jag plötsligt hejdade mig och såg bort mot diskbänken.

Inte skulle jag väl kunna? Jo, varför inte? Erfor den mest euforiska av känslor. Släppte brallorna loss och hasade fram över trasmattan. Lyfte undan spagettikastrullen, som väntade på grovdisk och ställde in en lämplig vattenstråle att klyva pisstrålen med.

Ahh... en sådan barnsligt underbar känsla att stå här i sitt eget kök och urinera mot vattenstrålen. Vetskapen att jag hade mer pilsner i skåpet gjorde upplevelsen nästintill total. Det är nästan samma grej med att pissa ute under bar natthimmel. Man pissar sig tillbaka till den tid när en man var en man och han var jägaren som drog hem kött till sin familj. Pissandet blir en sorts manbarhetsrit där höjden av manlighet är att samtidigt svepa en källarsval Norrlands Guld så att en utomstående betraktare kan tro ölen rinner rakt igenom. Man pissar in reviret, helt enkelt. Bara för att man kan. Efteråt knycklar man ihop burken med en hand och skickar den i en stilfull båge bort emot ölburkshögen man bygger i ett hörn av trädgården.

Tror nästan jag gav upp ett litet glädjerop också. Bara ett svagt, så att lilla gumman inte skulle kunna höra...
Fast under en bråkdel av ett ögonblick frös pisstrålen, ja hela jag till is. I dörröppningen stod plötsligt mitt hjärtas dam i morgonrock och såg på mig på det där klentrogna sättet bara en kvinna kan betrakta ett ovälkommet kryp. Hon sa absolut ingenting, men vände på klacken och försvann uppför trappan igen. Den plötsliga nykterheten sköljde fram som en kall våg och jagade undan all eufori. Skammen över tilltaget och att jag stod utan förklaring till mitt beteende gjorde att jag diskade och fejade skinande rent i hela köket. Hur mycket hade hon egentligen sett? Kunde det hon sett misstolkas som något annat? Var jag för evigt förlorad nu och hade jag att se fram emot en ond svärmor och självsäkra skilsmässoadvokater?

Hur som haver höll hon sig till övervåningen resten av kvällen och lät mig vånda mig till sömns. Fast jag hann med att både skölja min torra strupe och pissa en gång till. Dock använde jag toaletten denna gång. Tror t om att jag satt ner...
Citera
2015-12-11, 00:25
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
Ja det är inte så ofta roliga trådar uppenbarar sig nuförtiden, din historia var välskriven och underhållande men....
Iaf inget jag hänger upp mig på så låt stridsropet skalla; -klyva strålen ska vi alla!
Citera
2015-12-11, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren

Jag delar den där barnsliga känslan för "vattenlekar" och oftast dyker leklusten upp i samband med ölintag.
Minns faktiskt att jag vid ett tillfälle, i nåt anfall av totalt vansinne fick för mig att pissa i diskhon. Lilla älsklingen låg nedbäddad och förkyld på övervåningen. Jag hade bottenvåningen för mig själv. Tofflade omkring med en öl i handen och dagdrömde om sånt bara vi killar går runt och drömmer om...
Efter ett par tre kalla infann sig den bekanta känslan igen och jag var sånär på väg ut i badrummet när jag plötsligt hejdade mig och såg bort mot diskbänken.

Inte skulle jag väl kunna? Jo, varför inte? Erfor den mest euforiska av känslor. Släppte brallorna loss och hasade fram över trasmattan. Lyfte undan spagettikastrullen, som väntade på grovdisk och ställde in en lämplig vattenstråle att klyva pisstrålen med.

Ahh... en sådan barnsligt underbar känsla att stå här i sitt eget kök och urinera mot vattenstrålen. Vetskapen att jag hade mer pilsner i skåpet gjorde upplevelsen nästintill total. Det är nästan samma grej med att pissa ute under bar natthimmel. Man pissar sig tillbaka till den tid när en man var en man och han var jägaren som drog hem kött till sin familj. Pissandet blir en sorts manbarhetsrit där höjden av manlighet är att samtidigt svepa en källarsval Norrlands Guld så att en utomstående betraktare kan tro ölen rinner rakt igenom. Man pissar in reviret, helt enkelt. Bara för att man kan. Efteråt knycklar man ihop burken med en hand och skickar den i en stilfull båge bort emot ölburkshögen man bygger i ett hörn av trädgården.

Tror nästan jag gav upp ett litet glädjerop också. Bara ett svagt, så att lilla gumman inte skulle kunna höra...
Fast under en bråkdel av ett ögonblick frös pisstrålen, ja hela jag till is. I dörröppningen stod plötsligt mitt hjärtas dam i morgonrock och såg på mig på det där klentrogna sättet bara en kvinna kan betrakta ett ovälkommet kryp. Hon sa absolut ingenting, men vände på klacken och försvann uppför trappan igen. Den plötsliga nykterheten sköljde fram som en kall våg och jagade undan all eufori. Skammen över tilltaget och att jag stod utan förklaring till mitt beteende gjorde att jag diskade och fejade skinande rent i hela köket. Hur mycket hade hon egentligen sett? Kunde det hon sett misstolkas som något annat? Var jag för evigt förlorad nu och hade jag att se fram emot en ond svärmor och självsäkra skilsmässoadvokater?

Hur som haver höll hon sig till övervåningen resten av kvällen och lät mig vånda mig till sömns. Fast jag hann med att både skölja min torra strupe och pissa en gång till. Dock använde jag toaletten denna gång. Tror t om att jag satt ner...
Jag var helt inställd på att du skulle klara dig undan utan upptäckt så det kändes faktiskt lite i hjärtat när jag läste slutet.
Citera
2015-12-11, 21:35
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Pingu
Jag var helt inställd på att du skulle klara dig undan utan upptäckt så det kändes faktiskt lite i hjärtat när jag läste slutet.
Man klarar sig aldrig undan, glöm aldrig det!!
Detta ligger ett gäng år tillbaka i tiden och vi är faktiskt tillsammans fortfarande. Jag tror att vi båda kan skratta åt alltihop numera.
Eller rättare: Hon brukar numera också klyva strålen... fast det är nog en annan historia.
Citera
2015-12-11, 21:38
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Inväntar givetvis fler rapporter om klyvna strålar de närmaste dagarna från flashbackare!

Klyv strålen mina vänner! :-)

Med all respekt, men jag känner mig kluven?
Citera
2015-12-18, 19:36
Medlem
Doktordonkas avatar
I torsdags tabbade jag mig lite. Julfest, fri bar.
Gick iväg för att tömma blåsan och glad i hågen så tänkte jag givetvis på det där med att klyva strålen. Rätt dragen, bra tryck, lyckades förutom att klyva strålen även pissa lite på väggen bakom handfatet på stället.

Torkade noga upp efter mig, poängen är ju inte att svina så nån märker, det är ju mitt privata glädjeämne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in