Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-04, 20:13
  #13
Medlem
Doktordonkas avatar
Fan. Min hobby blir ju bara värre och värre.
Min tanke är ju att det ska vara en hemlig glädje som ingen annan vet om eller störs av, nått man upplever i stunden.
På nyår var jag på en större fest, kanske 70 personer där. Bara en toa. Som dessvärre var svårlåst. Så när jag står där och i stilla 2 minuters lycka klyver strålen för fullt tryck så kommer nån jävel och öppnar dörren, svårt lås tydligen.
2-sekunders konversation:
-Men vad fan gör du?
-A. Men det är UPPTAGET här! (Puttar ut killen, stänger dörren manuellt).
Blev inget efterspel. Men man blev lite låg efter det. Vafan liksom.
Citera
2016-01-04, 23:49
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmenWL
Trodde bara det var jag, detta gör jag så fort jag får tillfälle och det är enklare. Dessutom kan man spola rent ollonet när man ändå är igång, känns smidigare och fräschare på något sätt.

Har även fått den fula vanan att pissa i petflaskor för att jag inte pallar ta mig till toaletten, tömmer sedan dessa när jag fyllt upp kanske tre stycken 1.5l flaskor. Det är inte så att jag inte orkar, men finner det bara smidigare. Brukar få för mig en massa jävla asociala idéer.


Lite off topic här. Kom att tänka på en sak.
Har du försökt panta dina 1.5l flaskor när dom är fyllda med piss någon gång?
Citera
2018-11-23, 20:57
  #15
Medlem
Doktordonkas avatar
Det är fredag mina vänner!
Och då är det dags att både hinka öl och klyva strålen. Klyv strålen!
Och fan ta alla de som har handfatet utanför dass. Då går det ju inte.
Citera
2020-11-09, 21:44
  #16
Medlem
Doktordonkas avatar
Måndag. Och några pilsner. Och kort och gott.
Klyva strålen hemma.
Citera
2020-12-04, 14:53
  #17
Medlem
sazcushs avatar
Jag läste först fel och trodde att det var min egen stråle som skulle klyvas när man pinkade mot kranens stråle.

Provade detta och kan rekommendera det också. Väntar spänt på att öppna första ölen ikväll och ge mig på denna mandomsrit.

Trevlig strålklyvarfredag!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback