2016-05-26, 09:14
Medlem
Hur doseras 3-bmc ? Måste man ha en våg ? Går det att blanda ut pulvret i tex nässpray eller ett glas vatten (för att slippa näsan) och hur känns at efter en dags måttligt intag "får att känna sig pigg" typ ?
Citera
2016-05-29, 05:03
Medlem
Jag missade Ethylphenidate, men i övrigt har jag nog provat de flesta RC, för att finna ett lagligt substitut för Amfetamin, eller i alla fall för Ritalin, men rubbet av alla nu lagliga centralstimulerande preparat jag provat har jag upplevt som antingen rena rävgiftet som man bara blir dålig av, eller att det inte händer något alls. Nej enligt mitt intryck efter en hel del tester i olika doser är att RC bara är ren bluff om man ska jämföra det med t.e.x Amfetamin, för det finns absolut ingen som helst liknelse alls.
Jag anser att det enbart är att slänga pengarna i sjön att handla dessa skitsaker. Ska man knarka ska man satsa på de välbeprövade traditionella preparaten, annars är det t.o.m bättre att låta bli.

Det enda jag någonsin provat som i alla fall till viss del går att jämföra med tjack, är Bensylpiperazine, eller "A2" som det salufördes som för 15-20 år sedan. Men det förbjöds snabbt, och det var väl nästan lika bra, för AT'n var fruktansvärd.
Citera
2016-05-29, 09:16
Medlem
Ghurps avatar
4f-php och Ephylone (Bk-ethyl-k) är dom bästa rc stimulanterna för mig atm
Citera
2016-05-29, 17:44
Medlem
karlsoons avatar
Verkar ju inte vara någon höjdare att köpa nå lagliga RC substitut. Skulle kunna tro att det till och med kan vara farligare än vanligt knark.
Citera
2016-05-29, 19:32
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar ju inte vara någon höjdare att köpa nå lagliga RC substitut. Skulle kunna tro att det till och med kan vara farligare än vanligt knark.

tycker RC fått en oförtjänat rykte tack vare SPICE perioden.
jag tyckte själv att RC är crap gift å allt annat

jo det stämmer nog på en hel del.

Men viss av dom här är brutalt mer renare än saker du får på gatan.
Jag har lärt mig aldrig nämna RC framför dom som tycker cola is the shit när det bara är 10% i skitet.

får då blir man automatiskt stämplad en pundare. kul när jag kötep hem ett EZ kit för kola för visa hur jävla blåsta dom blivit haha.. bitches
Citera
2016-05-29, 21:08
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
tycker RC fått en oförtjänat rykte tack vare SPICE perioden.
jag tyckte själv att RC är crap gift å allt annat

jo det stämmer nog på en hel del.

Men viss av dom här är brutalt mer renare än saker du får på gatan.
Jag har lärt mig aldrig nämna RC framför dom som tycker cola is the shit när det bara är 10% i skitet.

får då blir man automatiskt stämplad en pundare. kul när jag kötep hem ett EZ kit för kola för visa hur jävla blåsta dom blivit haha.. bitches

Haha fan vad löjligt med svennar som ska dra Cola.
Det är som du säger nästan lika illa som RC droger, bara utbankat skit.

Skönt man sitter på top notch direkt från tillverkare.
Inget som bitches kan köpa för pengar.
Citera
2016-05-29, 22:19
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha fan vad löjligt med svennar som ska dra Cola.
Det är som du säger nästan lika illa som RC droger, bara utbankat skit.

Skönt man sitter på top notch direkt från tillverkare.
Inget som bitches kan köpa för pengar.

Citera
2016-06-03, 11:25
Medlem
Fick hem lite 4-ME-TMP från 24:an, och jag måste faktiskt säga att jag ändrat uppfattning en smula. Självklart är det bara att konstatera att inget lagligt ens spelar i samma division som något olagligt, i ett land där allt är olagligt. Men testresultaten av denna blev faktiskt väldigt positiva för att vara en RC. Absolut INTE likt Ritalin, men faktiskt förvånansvärt likt A. Mössen rapporterar att preparatet har den psykiska biten från A, alltså att det saknar känslorna i kroppen, samt att de inte blev lika lugna som på A, Men att det var väldigt antidepressivt och psykiskt uppiggande.
Preparatet är väldigt potent och mössen visade snabbt tecken på uttorkning, varpå de tillfördes stora mängder vatten under hela försöksperioden, samt dagen efter.
Rejäl AT, vilket till viss del kan bero på att de små rackarna i buren doserade alldeles för tätt.

Så som sagt, absolut inte som något klassat, men vill man ha en RC som fungerar, och som är laglig i ett i övrigt underbart land som Sverige rekommenderar jag starkt 4-ME-TMP. Klart bästa lagliga centralstimulerande på länge!
Citera
2016-06-03, 20:40
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCobra
Fick hem lite 4-ME-TMP från 24:an, och jag måste faktiskt säga att jag ändrat uppfattning en smula. Självklart är det bara att konstatera att inget lagligt ens spelar i samma division som något olagligt, i ett land där allt är olagligt. Men testresultaten av denna blev faktiskt väldigt positiva för att vara en RC. Absolut INTE likt Ritalin, men faktiskt förvånansvärt likt A. Mössen rapporterar att preparatet har den psykiska biten från A, alltså att det saknar känslorna i kroppen, samt att de inte blev lika lugna som på A, Men att det var väldigt antidepressivt och psykiskt uppiggande.
Preparatet är väldigt potent och mössen visade snabbt tecken på uttorkning, varpå de tillfördes stora mängder vatten under hela försöksperioden, samt dagen efter.
Rejäl AT, vilket till viss del kan bero på att de små rackarna i buren doserade alldeles för tätt.

Så som sagt, absolut inte som något klassat, men vill man ha en RC som fungerar, och som är laglig i ett i övrigt underbart land som Sverige rekommenderar jag starkt 4-ME-TMP. Klart bästa lagliga centralstimulerande på länge!

jasså, beställde hem en från rc24 bara för testa nån gång, kanske blir smaka av lite nästa vecka
Citera
2016-06-10, 00:11
Medlem
Hur fan doserar ni alla rc som är i pulverform ?? Kört 4f-mph som är härlig och skönt med tabbar lätt att hålla rätt dos, har ni våg till alla pulver ? Hade tänkt prova nått av pulvrena. Kan man blanda dom i nässpray för att få det väldigt smidigt ? Eller bara ett glas vatten ?? Och finns de nån annan rc sida än 24:an som skickar utan postförskott alltså dirrekt i brevlådan och som man kan lita på ? Fick min adress listad efter första beställningen med postförskott för att tillföra nått till tråden 4f-mph ska doseras lågt annars bara bivärkningar och skit, för just mig är max max dos en halv 15mg /4:e h men max 3 halvor om dagen
Citera
2016-07-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steveboner
Hur fan doserar ni alla rc som är i pulverform ?? Kört 4f-mph som är härlig och skönt med tabbar lätt att hålla rätt dos, har ni våg till alla pulver ? Hade tänkt prova nått av pulvrena. Kan man blanda dom i nässpray för att få det väldigt smidigt ? Eller bara ett glas vatten ?? Och finns de nån annan rc sida än 24:an som skickar utan postförskott alltså dirrekt i brevlådan och som man kan lita på ? Fick min adress listad efter första beställningen med postförskott för att tillföra nått till tråden 4f-mph ska doseras lågt annars bara bivärkningar och skit, för just mig är max max dos en halv 15mg /4:e h men max 3 halvor om dagen

Doserat både NiPP och MPH nasalt, MPH även i 22,5mg pellets, och har då gått efter ögonmått helt enkelt. Med NiPP är det enklare, då man t.ex. med 500mg lätt ser vad som är 1/5 eller 1/10. Med MPH är det svårare då pulvret är rätt dammigt, med samma sak där egentligen, testa dig upp till hyfsad mängd!
Citera
2016-07-02, 04:20
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steveboner
har våg som väger 1-5mg ungefär upp till 200gram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in