2015-12-10, 23:18
Medlem
Zyrtecs avatar
Det är kul att du mår bättre idag, men som personen innan skrev - Gå till en läkare istället för att laborera med ditt välmående så kan du nog få något utskrivet, och då kan du dessutom kolla upp dina värden med jämna mellanrum.

Lycka till!
Citera
2015-12-10, 23:29
Medlem
Swe1227s avatar
2 Dumma frågor:

Är testo detsamma som testosteron?

Är det tabletter man käkar??
Citera
2015-12-10, 23:31
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
2 Dumma frågor:

Är testo detsamma som testosteron?

Är det tabletter man käkar??

Ja Testo = Testosteron & och det är injektions form om man ska ha det bästa.
Finns säkert i tablett form men inte alls i närheten av samma som injektion, men det kan säkerligen andra berätta mer om som är mer kunniga inom området, men Testo finns väll även i Dianabol om jag inte minns fel.
Citera
2015-12-10, 23:35
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Ja Testo = Testosteron & och det är injektions form om man ska ha det bästa.
Finns säkert i tablett form men inte alls i närheten av samma som injektion, men det kan säkerligen andra berätta mer om som är mer kunniga inom området, men Testo finns väll även i Dianabol om jag inte minns fel.
Okej, får forska vidare på det! Tabletter som gör en liten nytta iaf hade ju vart fint. Misstänker att mina nivåer ligger lite under medel men inte så jättefarligt.
Citera
2015-12-10, 23:39
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Okej, får forska vidare på det! Tabletter som gör en liten nytta iaf hade ju vart fint. Misstänker att mina nivåer ligger lite under medel men inte så jättefarligt.

Absolut, MEN om det bara handlar om att du misstänker att du har för liten testo produktion och inte har planer att slita på gym och äta som rätt så bör du undvika AAS. För mig handlade det mer om liv & död då jag var så pass hatisk mot min späda kropp och flertalet djupa depressioner. Träning & AAS var i kombination det rätta för mig. AAS är något man bör läsa på om ordentligt och framförallt handskas med varsamt. Men lycka till
Senast redigerad av JustHate 2015-12-10 kl. 23:50.
Citera
2015-12-10, 23:48
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Absolut, MEN om det bara handlar om att du misstänker att du har för liten testo produktion och inte har planer att slita på gym och äta som rätt så bör du undvika AAS. För mig handlade det mer om liv & död då jag var så pass hatisk mot min späda kropp och flertalet djupa depressioner och träning & AAS var i kombination det rätta för mig. AAS är något man bör läsa på om ordentligt och framförallt handskas med varsamt. Men lycka till
Ja jo, självklart. Det är en bättre kropp jag vill åt. Är som du var, väldigt smal. Har tränat stenhårt på gymmet ett halvår men det går ju så jäkla segt!! Vill ha förändring
Citera
2015-12-10, 23:53
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ja jo, självklart. Det är en bättre kropp jag vill åt. Är som du var, väldigt smal. Har tränat stenhårt på gymmet ett halvår men det går ju så jäkla segt!! Vill ha förändring

Du har PM
Citera
2015-12-11, 00:02
Medlem
Roidberts avatar
Jag tycker att det är bra att du har löst dina problem - om än okonventionellt och temporärt. Det är helt klart bättre än att ta livet av sig, och det tyder på att du inte har gett upp allt hopp. Jag är övertygad om att du kommer att kunna må bra utan AAS i framtiden .
Citera
2015-12-11, 02:16
Bannlyst
Intressant tråd. Personligen tror jag att en lågdos testo är fan så mycket hälsosammare än många SSRIs som läkare skriver ut till folk med depression varje dag.

Jag tror även att depression hos män rätt ofta är ett symptom av just låg testosteron, men läkare uppmärksammar det väldigt sällan.
Citera
2015-12-11, 02:41
Medlem
RHcrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Lyssna inte på alla mongon här!
Troligtvis har du haft brist på T en längre tid,därav ditt mående o fysik.
Gå till en läkare, tex. urolog och se om du kan få TRT.
Om du inte får TRT så ta ca 150mg/v (+/-50mg/v). Då mår du bra och slipper bieffekterna som domedagsprofeterna här babblar om.

Läs på och gå inte på fällan att mer o fler (AAS) är bättre. OBS: TRT tas resten av ditt liv, så skönt o ha på recept (även om Nebido suger i jämförelse mot test e/c)

Kör på O ta det lungt

Tänkte i dessa banor med Antagligen odiagnostiserad T brist.

TRT är verkligen något du borde tänkta på TS. Recept eller inte då vi alla känner till majoriteten av läkarnas idioti
Citera
2015-12-11, 04:20
Medlem
Kul att höra att du mår böttre! Vi har väldigt lika historier gällande depression och AAS, ligger också på 250 mg testo e5d, dock utan att gå av. Funkar bättre än de otåliga mediciner jag provat. Läs gärna min rapport (:
Citera
2015-12-11, 09:05
Medlem
Citat:

Ett halvår på gymmet är ingenting.
Du kan inte diagnostisera dig själv med 'lågt testosteronvärde', och tro att det stämmer..... pojkspoling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in