2015-12-11, 11:07
Medlem
mjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja jo, självklart. Det är en bättre kropp jag vill åt. Är som du var, väldigt smal. Har tränat stenhårt på gymmet ett halvår men det går ju så jäkla segt!! Vill ha förändring
Utan att veta något om dig utgår jag ifrån att du är en discobyggare!!
Du äter för lite och köper för nya kläder!dricker redbull och cola och annat skit!
Du som är nybörjare behöver bara koncentrera dig på att ÄTA,och ät skräpmat bra mat skit mat men ÄT OCH ÄT!
Det är 7 dagar i veckan alltså är man byggare 7 dagar i veckan!
såsmåningom kan du fixa ett matprogram där du räknar ut hur hela din metabolism fungerar.
OCH SLUTA TJAFSA OM PROTEIN det är inte det som bygger en kropp
sola lys i Karlstad i dag!
Citera
2015-12-15, 19:50
Medlem
danberoses avatar
Jag har liknande erfarenheter, förutom att för mig är det Winstrol som hjälpt. Var riktigt fet, och trots att jag tränade sjukt mycket gick jag ned i vikt i snigelfart. Det var riktigt knäckande - till slut tappar man nästan målsättning och vilja. Mitt mående är i och för sig långt från topp idag, men visst mår jag bättre nu när midjan är väsentligt smalare. Mitt mål var i och för sig endast att gå ned i vikt för att må ok och kunna löpa miltal i skogen, men med Winstrol (även innan en hel del) har jag gått upp en mycket i muskler. Men det är väl smällar man får ta. Jag körde två kurer, och hoppas nu slippa köra fler. Eventuellt blir det en sista innan sommaren, för att få fram magrutorna.
Citera
2015-12-15, 20:58
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja jo, självklart. Det är en bättre kropp jag vill åt. Är som du var, väldigt smal. Har tränat stenhårt på gymmet ett halvår men det går ju så jäkla segt!! Vill ha förändring

Sex månader är ingenting, det första året gör man rejäla ökningar bara genom att träna regelbundet och sköta kosten, Jag ska inte inbilla dig att jag är någon expert här, men jag läste en hel del, frågade rävarna
mycket och tränade många år innan jag prövade en mindre tboll kur. Ska även sägas att jag passerade trettio innan jag ens övervägde en kur.

Nu är jag den erfarenheten rikare och kanske körar jag igen kanske inte. men för djävulen träna iaf 3 år ren innan du kurar.
Citera
2015-12-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danberose
Jag har liknande erfarenheter, förutom att för mig är det Winstrol som hjälpt. Var riktigt fet, och trots att jag tränade sjukt mycket gick jag ned i vikt i snigelfart. Det var riktigt knäckande - till slut tappar man nästan målsättning och vilja. Mitt mående är i och för sig långt från topp idag, men visst mår jag bättre nu när midjan är väsentligt smalare. Mitt mål var i och för sig endast att gå ned i vikt för att må ok och kunna löpa miltal i skogen, men med Winstrol (även innan en hel del) har jag gått upp en mycket i muskler. Men det är väl smällar man får ta. Jag körde två kurer, och hoppas nu slippa köra fler. Eventuellt blir det en sista innan sommaren, för att få fram magrutorna.

Använd inte winstrol på det viset, det är ingen mild steroid även om det är den som de flesta börjar med, det är dåligt att köra den en gång om året, sliter något djävulskt på leder och annat viktigt, känner du dig inte ranglig?
Citera
2015-12-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rontgennurz
Intressant tråd. Personligen tror jag att en lågdos testo är fan så mycket hälsosammare än många SSRIs som läkare skriver ut till folk med depression varje dag.

Jag tror även att depression hos män rätt ofta är ett symptom av just låg testosteron, men läkare uppmärksammar det väldigt sällan.

helt med på din åsikt. Är 40+ hamna i en svacka för 15 år sen som jag kämpat med fram tills nu med en massa ssri å antidepressiva dom hjälper. Men när en vän sa att jag borde prova lågdos testo så vart jag som en ny människa. Önskar bara att jag kunde vetat om detta för 15 år sen innan dom jävla läkarna gjorde en beroende av en massa piller. ha d gött.
Citera
2015-12-17, 18:16
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebubba
helt med på din åsikt. Är 40+ hamna i en svacka för 15 år sen som jag kämpat med fram tills nu med en massa ssri å antidepressiva dom hjälper. Men när en vän sa att jag borde prova lågdos testo så vart jag som en ny människa. Önskar bara att jag kunde vetat om detta för 15 år sen innan dom jävla läkarna gjorde en beroende av en massa piller. ha d gött.

Självmedicinerar du testo som jag, eller får du av läkare?
hur mycket kör du?
Citera
2015-12-17, 18:29
Medlem
ingen läkare inblandad. just nu kör jag 250mg e5d. men ska dra ner det till en halv ml eventuellt. tänker laborera med testo å olika estrar å köra lite högre 2 ggr per år eller nåt med träningen. men lär ligga på testo e året runt iaf det är säkert
Citera
2015-12-17, 18:33
Medlem
JustHates avatar
Citat:
ingen läkare inblandad. just nu kör jag 250mg e5d. men ska dra ner det till en halv ml eventuellt. tänker laborera med testo å olika estrar å köra lite högre 2 ggr per år eller nåt med träningen. men lär ligga på testo e året runt iaf det är säkert

Du tränar hårt och så samtidigt och har du förutom det bättre måendet också fått en ny kropp precis som jag fick? Känns som vi är allt fler som självmedicinerar testo E men jag gymar stenhårt så alla effekter har blivit väldigt positiva.
Citera
2015-12-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Du tränar hårt och så samtidigt och har du förutom det bättre måendet också fått en ny kropp precis som jag fick? Känns som vi är allt fler som självmedicinerar testo E men jag gymar stenhårt så alla effekter har blivit väldigt positiva.
jag tränar 4-5 dar i veckan å kroppen ser bättre å bättre ut. men var välbefinnandet jag var ute efter mest... men har hittat tillbaka till träningen som när man var 20år å frugan är lyckligare en någonsin.....hehe förstår inte varför kan ju vara att man springer runt å e kåt som en 15 åring.
Citera
2015-12-17, 19:00
Medlem
JustHates avatar
Citat:
jag tränar 4-5 dar i veckan å kroppen ser bättre å bättre ut. men var välbefinnandet jag var ute efter mest... men har hittat tillbaka till träningen som när man var 20år å frugan är lyckligare en någonsin.....hehe förstår inte varför kan ju vara att man springer runt å e kåt som en 15 åring.

Härligt! Glad för din skull
Citera
2016-01-04, 10:59
Medlem
mjps avatar
Hur ser prostatan ut?
lever värden?
bukspoten?
Jaja tur vi lever i en fritt land där man får missbruka hur man vill
lycka till!
Citera
2016-01-10, 02:08
Medlem
Tror många som läser tråden inte förstår att 250mg E5D (each 5 days) är en ganska låg dos. Och desto lägre dosen är desto färre är biverkningarna.

Ska leta lite på nätet o se om man hittar några intressanta artiklar angående att använda testosteron som lyckopiller för män. Just nu så testas det mycket inom geriatrikvården, mest då med gel och inte spruta.

Glad att det går bra för dig. Dock som vanligt med droger så är det ett problem om man inte kan vara utan det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in