2015-12-16, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Lol vad är du rädd för? Har rökt i 7 år utan att bli tagen.
Nojjig much?

Ganska känd av polisen sedan tidigare. Hade rökt i 8år dagligen innan jag åkte dit första gången. Inte så kul att bli av med både körkort osv. Helt enkelt inte värt det.
Citera
2015-12-23, 08:04
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag brukar köpa mig ett halvgram eller så om jag trillar över det eller andan faller på och jag ser någon ny sort. Mest för att jag är nyfiken av naturen och tenderar att stoppa i mig det mesta som kommer i min väg iaf en gång för att se vad som händer.

Har inte blivit direkt imponerad på senaste tid dock och jag tror det är en marknad som sakta men säkert håller på att dö helt till slut, iaf i sverige hur det ser ut i övriga världen vettefan.

Hur känns rökmixar idag? Lika apstarka?
Citera
2015-12-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish

Jag tycker det var en sväng då de mest såldes raketmixar men att det har ebbat ut lite på senaste, nu är de mest rätt platta och trista en avdomnad känsla i skallen varken mer eller mindre typ. Men det är bara som jag minns dem sådär spontant rakt upp o ner!
Citera
2015-12-23, 22:41
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Ja det finns nog en del som röker det men väldigt få skulle ja tro. Jag själv stötte på den vidriga jävla lukten häromdagen när jag var på väg hem. Detta var i Chapmans Torg.
Citera
2015-12-23, 23:14
Medlem
Halloween2s avatar
Jag röker det ganska ofta.
Citera
2015-12-23, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Jag röker det ganska ofta.

Gilllar du effekten mer än Cannabis?
Citera
2015-12-24, 00:19
Medlem
segadongs avatar
Provat på skiten 2 gånger o aldrig mer..

Köp l weed istället så vet ni vad ni får för gott.
Citera
2015-12-24, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter

Han kommer sluta när han inser bieffekterna.
Jag har fått en liten prik flytande omkring mitt ögonsyn efter mitt missbruk på spice..

Rökte i ca 8 månader. Aldrig igen.
Idag röker jag enbart gräs, och kommer alltid o göra det.
Citera
2015-12-24, 18:01
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish

Fy fan, när jag testade det så kändes det som hakan låg nere i knäet. Kunde inte röra mig och vara helt borta i skallen och det var efter fyra bloss, rörde aldrig den jävla skiten igen iaf.

Med tanke på alla skriverier om det så kanske många la ner och att en del såg hur det faktiskt påverkade folk. Var samma skit sommaren 06-07 (ej säker på år) då var det ständigt på löpet om de farliga nätdrogerna, vet inte hur det påverkade folk då.
Citera
2015-12-24, 23:53
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter

Mja alltså, jag har massa massa spice men köper kanske en hand gräs i månaden. Vet inte om det beror på spicet eller att jag bara har rökt i flera år som gör att det inte är lika soft eller kul att röka gräs längre.

Har rökt spice sen jadu vet inte hur många årsen det kan vara. Spice Gold och Artic var i alla fall populärt när jag började med spice, för 3 årsen blev jag ganska nojig när jag rökte spice för då slog hjärtat som jag vet inte vad plus att det blev för mycket helt enkelt så gick inte att ha ett soft rus.

Annars har jag aldrig upplevt något, inga biverkningar alls. (än så länge)
Citera
2015-12-24, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Mja alltså, jag har massa massa spice men köper kanske en hand gräs i månaden. Vet inte om det beror på spicet eller att jag bara har rökt i flera år som gör att det inte är lika soft eller kul att röka gräs längre.

Har rökt spice sen jadu vet inte hur många årsen det kan vara. Spice Gold och Artic var i alla fall populärt när jag började med spice, för 3 årsen blev jag ganska nojig när jag rökte spice för då slog hjärtat som jag vet inte vad plus att det blev för mycket helt enkelt så gick inte att ha ett soft rus.

Annars har jag aldrig upplevt något, inga biverkningar alls. (än så länge)

Haha, biverkningarna kommer inte när du fortsätter röka på.
Du kommer ha ett helvete framför dig när du inser att du inte kan röka spice längre.
Tro mig, ångesten kommer komma och du kommer må skit.
Citera
2015-12-25, 13:31
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Haha, biverkningarna kommer inte när du fortsätter röka på.
Du kommer ha ett helvete framför dig när du inser att du inte kan röka spice längre.
Tro mig, ångesten kommer komma och du kommer må skit.

Så om man fortsätter röka så är det ingen fara med andra ord?

Jag satt inlåst sen i våras och kom ut i höstas, kände ingen ångest eller abstinens, så bara för att du har tagit stryk på psyket behöver inte andra det vet många som har blivit dåliga och dragit hemska historier om sjukhus och blabla.

Och eftersom jag mår som jag fortfarande gör när jag första gången rökte spice så tänker jag fortsätta, det kostar mig inget. Kan röka till i stort sätt varje sak jag gör under dagen, från att ta på sig strumpor till att se varje simpsons avsnitt som går på 6an.

En del klarar inte av droger, andra gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in