2015-12-26, 18:42
Medlem
Köpte mig en femma igår vid chapmans torg haha precis som en sa att han hade känt lukten där xD
Väldigt soft och milt rus inte alls som vissa andra noider som är apstarka
Citera
2016-02-07, 01:24
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Har själv slutat helt. Ser inget kul i att bli knullad på pengar hela tiden. Köper mig en folkis märk väl en folkis inte 10-20 utan 1st folköl till helgen, blir lite lagom mysfull på en, tycker det räcker faktiskt. Pallar inte röka rökmixar och få abstinens värre än helvete längre.

Hade gärna tagit mig en pipa hasch men detta är ju olagligt.

Fy fan. Att röka på en fin joint med Jack Herer, odlad med kärlek och perfekt kurerering är ju inget man kan klaga på! Men det svider lite i hjärtat när man ser en stackars krake som du i nöd.
Du är produkten av en narkotikapolitik som misslyckats på alla plan. Du vill bara ha en harmlös haschbit att mysa med, men nej, du tvingas dricka en blaskig jävla folköl eller välja spice för att du ska få känna dig "ren" och laglig. Nä det är en skam detta!

Undviker man cannabis enbart för att vara laglydig, trots att man vill bruka det, så är man tyvärr en vekling som inte vågar stå för vad som är rätt här i världen!!! Är det för jobb osv, ja då förstår man så klart. Men vik dig aldrig för "the man" vafan. Ge dom inte kontrollen.
Tycker du stolt ska röka så mycket brunt att du storknar, samt spola ner varenda gram rökmix och aldrig mer röka det igen. Om inte för din hälsa så för din värdighet, du är ingen labbråtta. Låt dom inte göra dig till en!

Jag hoppas en dag på att få röka en laglig gås. När tror ni det sker?

Är så jävla besviken på att Sverige inte verkar se dessa brister vi har, dom verkar tycka att det är trevligt att vara övervakad och kontrollerad. Nej fy fan det är nog en av de värsta känslorna. Dessa saker borde ju vara helt grundläggade och inte ens upp för debatt längre. Dom äger inte min kropp.. Så fuck alla er som kämpar för orättvisa. Vilka genomruttna individer ni är.

Rant complete.
Citera
2016-02-07, 09:56
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Haha, biverkningarna kommer inte när du fortsätter röka på.

Snubben får nog helt enkelt få eller väldigt lite biverkningar om han inte märker något. Det är omöjligt att inte lägga märke till biverkningarna pga den korta rustiden.

Vakna kallsvettig varannan timme är en klassiker.
Citera
2016-02-07, 12:18
Medlem
Redlinezs avatar
Tur att alla jag umgås med har slutat med denna råttgift. Hoppas cb blir lagligt så folk slipper röka detta gift.
Citera
2016-02-08, 22:58
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så om man fortsätter röka så är det ingen fara med andra ord?

Jag satt inlåst sen i våras och kom ut i höstas, kände ingen ångest eller abstinens, så bara för att du har tagit stryk på psyket behöver inte andra det vet många som har blivit dåliga och dragit hemska historier om sjukhus och blabla.

Och eftersom jag mår som jag fortfarande gör när jag första gången rökte spice så tänker jag fortsätta, det kostar mig inget. Kan röka till i stort sätt varje sak jag gör under dagen, från att ta på sig strumpor till att se varje simpsons avsnitt som går på 6an.

En del klarar inte av droger, andra gör det.

Jag röker inte spice och har inte gjort sedan första generationen, och visst vi är alla olika i psyket för den delen. Jag får t.ex AT på tjack men jag tycker om en AT mer än vad jag ogillar den, för den är skön på sitt sätt.

Psyket är väldigt annorlunda från person till person men bieffekterna på kroppen är väldigt ofta lika, så ditt sista påstående stämmer bara till viss del. Och eftersom forskning på långvarigt bruk utav dagens rökmixar inte finns så kan man mer eller mindre säga att du spelar schack med döden. Om du nu brukar varje dag.

Blir inte förvånad ifall jag får något svar av någon som handlar om att framtiden inte spelar någon roll, men ni som brukar RC's överlag borde tänka litegrann på vad konsekvenserna kan bli. Inte säkert ni dör direkt heller när kroppen säger stopp.
Citera
2016-02-12, 00:30
Medlem
Puffpazzs avatar
Spice är sånt vidrigt jävla skit. Värt o leka med döden?
Citera
2016-02-12, 11:18
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Spice är sånt vidrigt jävla skit. Värt o leka med döden?

Nej det är inte värt det. Jag väntar alltid innan och läser vad folk säger om det som finns på marknaden. Jag får inte vara positiv på något alls, lämnar UP 3x i veckan. Och 1 gång i veckan skickas det på analys.

Ibland saknar jag att vara påverkad av något, och då kan det hända att jag röker Spice ibland. Bara för att få ventilera. Men jag kollar ALLTID upp innan vad folk tycker och känner.
Citera
2016-02-28, 14:41
Medlem
Rökt spice i 1 år 2010, bonzai citrus, kommer ihåg min första snetripp, härliga tider.
Citera
2016-03-07, 13:00
Medlem
Rökt alla möjliga sorters rökmixar sen mitten av 2000 upp till dagens läge. Rökte Fenix sist från prylshoppen. Var helt ok, tog slut igår.
Aldrig haft något problem med det och puffar på rätt rejält efter 15 års rökande. Rökte mest brunt och grönt i början sen försvann becknare hit och dit, så rökmix kändes som ett bra alternativ.
Men skulle jag välja en bara, så är det ju weed som gäller.
Ruset är liknande, men ända sättet att förklara det på är att röka cb först sen nästa joint/pipa/bong efteråt så köra rökmix, det är nog ända sättet att verkligen uppleva skillnanden så man minns exakt hur rusen skiljer sig.
Wild Dagga ska ju var något annars som dem har på prylshoppen. Inte testat det själv men är inga kemikalier i det iaf.
Citera
2016-03-08, 20:57
Medlem
Jag har slutat efter en fubb-AT för mycket. Jävlar vad giftiga substanserna runt AKB48 och senare kändes. Men ångrar det inte då jag var arbetsslös med kroniska smärtor men ett missbruk av Spice är fan inte att leka med. När man doserar noider med tesked osv ja då kommer man ha ett helvete framför sig. Sömnlösa nätter och problem med magen bl.a. som var helt hemska.

Det var verkligen värre än att lägga av med benzo eller något annat.
Citera
2016-03-08, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag har slutat efter en fubb-AT för mycket. Jävlar vad giftiga substanserna runt AKB48 och senare kändes. Men ångrar det inte då jag var arbetsslös med kroniska smärtor men ett missbruk av Spice är fan inte att leka med. När man doserar noider med tesked osv ja då kommer man ha ett helvete framför sig. Sömnlösa nätter och problem med magen bl.a. som var helt hemska.

Det var verkligen värre än att lägga av med benzo eller något annat.

Jag har fortfarande en prick i synfältet efter ett tungt bruk på fubben..
Den går inte bort, utan den sitter där. Rätt störigt faktiskt.
Citera
2016-03-08, 22:09
Medlem
SundaySmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
2014? Pfft, alla minns vi 2008-2009 när rökmix var soft. Efter det har det ju bara eskalerat och dom enda som verkar röka skiten är folk som rökt sönder sina cannabinoidreceptorer med så mycket syntetiskt till den grad att de inte ens blir stekta av bra gräs. 2014 alltså, då var ju rökmix redan åt helvete. Det fanns en tid när Spice var någonting bra men det är sedan länge förbi.

Word, SpiceSweden som senare blev SpiceNordic.
Innan folk började dö av noiderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in