Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-12, 18:09
  #157
Avstängd
Tors-hammares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Så du ser hellre att du som har allt kan se på när andra dör/svälter/flyr utan att välkomna dessa fåtal av flyktingarna som kommer till vårt land? Dom har redan handikapp som språkförbistring och strukturell rasism att kämpa emot. Vad gör det ifall hyresvärdar ger dom förtur till vissa bostäder och att vi får dom mätta?


Du fattar precis ingenting. Du är bara en egoistisk blatte och tillika en superdum tomte.

Börja med att vara ärlig, gnugga dina små grå sedan, läs vad demokrati är , läs vad ett lands suveränitet är, läs och titta på filmer om New World Order, läs vad mängdlära är ( i världen finns det 1000 tals miljoner blattar som vill in hit och leva bekvämt på oss några få miljoner unika svenskar, precis så som du gör, och sedan förstöra allting som är Svenskt för evig, utan det minsta demokrati eller respekt för vad vi svenskar vill, och det oavsett hur mycket vi ogillar er. Ni spelar bara dum och agerar extremt respektlöst , biter er fast hårdare och hårdare, så det är INTE respekt, utan det är erövring och stöld samt förstörelse ).
Och du, de som verkligen skulle behöva en tillfällig bostad undan krig ( inte bosätta sig, nä du!!) kommer inte hit, utan de som kommer hit är inte kvinnor och riktiga barn utan de är fega lögnaktiga, uppkäftiga, brunstiga, kriminella, lycksökande främmande män som tagit stora lån för att parkera sin feta bruna bak här, att fegt ta en plats från sina kvinnor och barn samt utnyttja svenskars godhet. Så snälla du, sluta nu och fortsätt spela mer dum än du framställer dig.
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-12 kl. 18:20.
Citera
2015-12-12, 18:18
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Du fattar precis ingenting. Du är bara en egoistisk blatte och tillika är en superdum tomte.

Börja med att vara ärlig, gnugga dina små grå sedan, läs vad demokrati är , läs vad ett lands suveränitet är, läs och titta på filmer om New World Order, läs vad mängdlära är ( i världen finns det 1000 tals miljoner blattar som vill in hit och leva bekvämt på oss några få miljoner, precis så som du gör, och sedan förstöra allting som är Svenskt för evig, utan det minsta demokrati eller respekt för vad vi svenskar vill, och det oavsett hur mycket vi ogillar er. Ni spelar bara dum och agerar extremt respektlöst , biter er fast hårdare och hårdare, så det är INTE respekt, utan det är erövring och stöld samt förstörelse ).
Och du, de som verkligen skulle behöva en tillfällig bostad undan krig ( inte bosätta sig, nä hä du!! ) kommer inte hit, utan de som kommer hit är inte kvinnor och riktiga barn utan de är fega lögnaktiga, uppkäftiga, brunstiga, kriminella, lycksökande främmande män som tagit stora lån för att parkera sitt feta bruna bak här, fegt ta en plats från sina kvinnor och barn samt utnyttja svenskars godhet. Så snälla du, sluta nu och fortsätt spela mer dum än du framställer dig.

Jag tycker du har en rasistisk ton. Jag kollar inte på konspiratoriska program. Däremot hjälper jag till med en del matutdelning på en ort i närheten för att flyktingarna ska få äta sig mätta. De lever på livets nödtorft och behöver all hjälp dom kan få. Om du visste hur tacksamma dom är för att dom klarade resan hit. Flera av dom vill börja skolan/jobba och bland dom finns högutbildade personer bl.a en kirurg, 1 psykolog, 3 advokater som valt vårat land. Nu behövs fler bostäder och domen öppnar för det vilket är mycket efterlängtat och glädjande för alla.
Dom informeras om att vara uppmärksamma på rasistiska strömningar i samhället och att rapportera det till volontärerna isf. Men många är så glada att vara framme i vårt lyckliga land. Det är julefrid i hjärtat.
__________________
Senast redigerad av praktjakt 2015-12-12 kl. 18:23.
Citera
2015-12-12, 18:22
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag tycker du har en rasistisk ton. Jag kollar inte på konspiratoriska program. Däremot hjälper jag till med en del matutdelning på en ort i närheten för att flyktingarna ska få äta sig mätta. De lever på livets nödtorft och behöver all hjälp dom kan få. Om du visste hur tacksamma dom är för att dom klarade resan hit. Flera av dom vill börja skolan/jobba och bland dom finns högutbildade personer bl.a en kirurg, 1 psykolog, 3 advokater som valt vårat land. Nu behövs fler bostäder och domen öppnar för det vilket är mycket efterlängtat och glädjande för alla.

Fler bostäder, tillgång och efterfrågan, brist och kamp och slutligen konflikt med etniska enklaver. Är det så du vill ha det?
Citera
2015-12-12, 18:32
  #160
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Så du ser hellre att du som har allt kan se på när andra dör/svälter/flyr utan att välkomna dessa fåtal av flyktingarna som kommer till vårt land? Dom har redan handikapp som språkförbistring och strukturell rasism att kämpa emot. Vad gör det ifall hyresvärdar ger dom förtur till vissa bostäder och att vi får dom mätta?

Så länge du betalar och vi slipper är det väl okej. Men nu är det ju jag och vi som har riktiga arbeten som får betala för er godhet.
Citera
2015-12-12, 18:43
  #161
Avstängd
Tors-hammares avatar
Svea hovrätts dom är bara salt på såret, och gör saker värre och värre. praktjakt och liknande som Svea hovrätt är orsaken till framtidens krig, så de behöver aldrig mera spela dum någonsin, jag menar nu när du och de vet.


Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag tycker du har en rasistisk ton. Jag kollar inte på konspiratoriska program. Däremot hjälper jag till med en del matutdelning på en ort i närheten för att flyktingarna ska få äta sig mätta. De lever på livets nödtorft och behöver all hjälp dom kan få. Om du visste hur tacksamma dom är för att dom klarade resan hit. Flera av dom vill börja skolan/jobba och bland dom finns högutbildade personer bl.a en kirurg, 1 psykolog, 3 advokater som valt vårat land. Nu behövs fler bostäder och domen öppnar för det vilket är mycket efterlängtat och glädjande för alla.


Glömmer du att hjälpa alla svenska våldtäktsoffer som dina gulliga lakritstomtar våldtar, som de gör som yttersta bevis på sin tacksamhet!!??


Verkar jag rasistisk? Åhåå... oj oj då... Det var ju inte bra de.
Men betänk att ju mer du verkar odemokratisk och tvingar svenska folket och mig att stå ut med erövringen, förstörelsen, förintelsen av det svenska, fortsatt försakande av svenskarnas rätt till demokrati i sitt eget land, utplåningen av sin historia, möjligheterna att vara med sitt eget folk ENDAST osv... då är det DU, just det, DUUU.. som gör oss till "rasister" ( så fånigt ord egentligen, och som bara har bildats av NWO för munkavle på de som gör motstånd mot deras destabiliserande missfosterliknande mästerverk, men ja ja, jag struntar i vad du tycker. )


Och lugn, de som du hjälper så fint som det heter från din sida, de är också rasister, alla är det mer eller mindre. Till och med kommunistsvinen vill inte bo bland det patrask av oönskat onödigt våld som väller in i landet och sargar Sverige mycket svårt, för alltid.

Du läser inte annat än din lokala blaska menar du då??? eller??? mmm...det brukar ju vara så med din sort, ni är slö, dum, orättvis och räddhågsen ända in i benmärgen, goddag yxskaft!!
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-12 kl. 18:57.
Citera
2015-12-12, 18:51
  #162
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag tycker du har en rasistisk ton. Jag kollar inte på konspiratoriska program. Däremot hjälper jag till med en del matutdelning på en ort i närheten för att flyktingarna ska få äta sig mätta. De lever på livets nödtorft och behöver all hjälp dom kan få. Om du visste hur tacksamma dom är för att dom klarade resan hit. Flera av dom vill börja skolan/jobba och bland dom finns högutbildade personer bl.a en kirurg, 1 psykolog, 3 advokater som valt vårat land. Nu behövs fler bostäder och domen öppnar för det vilket är mycket efterlängtat och glädjande för alla.
Dom informeras om att vara uppmärksamma på rasistiska strömningar i samhället och att rapportera det till volontärerna isf. Men många är så glada att vara framme i vårt lyckliga land. Det är julefrid i hjärtat.

Och ännu fler föraktar oss, hatar oss och klagar på allt från vädret till maten. De är totalt okompatibla med vårt sekulära, moderna samhälle.
Citera
2015-12-12, 19:05
  #163
Avstängd
Tors-hammares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Så länge du betalar och vi slipper är det väl okej. Men nu är det ju jag och vi som har riktiga arbeten som får betala för er godhet.


Precis!! och det skall vi ändra på. Vi dela upp landet så att kommunisterna, miljöpartisterna samt pk-isterna tvingas bo och leva med alla blattarna (speciellt de ociviliserade icke-EU-männen ) och betalar för deras bidrag.


Så får vi övriga svenskar som röstar SD och inte vill ha hit dessa svindyra våldsverkare bo för oss själva.
Då kan vi betala skatt som vanligt till svenskar som står upp bakom Sverige.
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-12 kl. 19:07.
Citera
2015-12-12, 19:08
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Svea hovrätts dom är bara salt på såret, och gör saker värre och värre. praktjakt och liknande som Svea hovrätt är orsaken till framtidens krig, så de behöver aldrig mera spela dum någonsin, jag menar nu när du och de vet.





Glömmer du att hjälpa alla svenska våldtäktsoffer som dina gulliga lakritstomtar våldtar, som de gör som yttersta bevis på sin tacksamhet!!??


Verkar jag rasistisk? Åhåå... oj oj då... Det var ju inte bra de.
Men betänk att ju mer du verkar odemokratisk och tvingar svenska folket och mig att stå ut med erövringen, förstörelsen, förintelsen av det svenska, fortsatt försakande av svenskarnas rätt till demokrati i sitt eget land, utplåningen av sin historia, möjligheterna att vara med sitt eget folk ENDAST osv... då är det DU, just det, DUUU.. som gör oss till "rasister" ( så fånigt ord egentligen, och som bara har bildats av NWO för munkavle på de som gör motstånd mot deras destabiliserande missfosterliknande mästerverk, men ja ja, jag struntar i vad du tycker. )


Och lugn, de som du hjälper så fint som det heter från din sida, de är också rasister, alla är det mer eller mindre. Till och med kommunistsvinen vill inte bo bland det patrask av oönskat onödigt våld som väller in i landet och sargar Sverige mycket svårt, för alltid.

Du läser inte annat än din lokala blaska menar du då??? eller??? mmm...det brukar ju vara så med din sort, ni är slö, dum, orättvis och räddhågsen ända in i benmärgen, goddag yxskaft!!

Jag kan förstå att vissa är rädda för förändring och avhjälps att man möter varandra och fikar eller umgås. När bjöd du en flykting på kaffe/middag sist och samtalade?
Umgås med nya svenskar så upphör hatet och rädslan. Det gamla Sverige kommer inte tillbaka har Mona Sahlin sagt. Så låt våra nya innevånare få lite hjälp med förtur.
__________________
Senast redigerad av praktjakt 2015-12-12 kl. 19:18.
Citera
2015-12-12, 19:26
  #165
Avstängd
Tors-hammares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag kan förstå att vissa är rädda för förändring och avhjälps att man möter varandra och fikar eller umgås. När bjöd du en flykting på kaffe/midsag sist och samtalade?
Umgås med nya svenskar så upphör hatet och rädslan. Det gamla Sverige kommer inte tillbaka har Mona Sahlin sagt. Så låt våra nya innevånare få lite hjälp med förtur.

Varför skall blattarna få hjälp med förtur i bostadskön när de inte skall vara här?
Det finns ju inga svenskar som vill ha dem här. Märker du inte det!! Segregationen är ju total. Det är ju andra intressenter ( NWO, 7K, korrupta journalister ) som tvingar oss fina svenskar att stå ut med eländet medans de själv alltid bor i fina, lugna och blatte-fria områden.

Har Mona Stalin sagt det??!! Jaha...det var ju INTE så intressant. Varför lyssnar du på dessa landsförrädare hela tiden? Passar de dina intressen, att kanske kunna bita dig fast här? Skulle tro det, ni fungerar alltid likadant ni blattar.
Tre saker ser jag återkommande i blattars texter och som avslöjar dem omedelbart:
1 super egoismen
, alltid och för evigt ( bara JAG )
2. Trix, knep lögner och knåp ( som tusenkonstnärer för att bita fast och sedan föröka er i miljarder och förstöra allt av det fina i världen )
3. Diktatur andan ( och det syns såååå.. tydligt. För oavsett vad jag skriver kring demokrati och våra rättigheter som ursprungssvenskar så studsar det tillbaka som ett eko. Ingenting kring demokrati och respekt kan penetrera blattarnas tjocka skallben. Blattar är totalt immun mot demokrati. halleluja "it is a miracle"!!!! )
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-12 kl. 19:37.
Citera
2015-12-12, 19:36
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare

Varför skall blattarna få hjälp med förtur i bostadskön när de inte skall vara här?
Det finns ju inga svenskar som vill ha dem här. Märker du inte det!! Segregationen är ju total. Det är ju andra intressenter som tvingar oss fina svenskar att stå ut med eländet medans de själva flyr till sina fina områden.

Har Mona Stalin sagt det??!! Jaha...det var ju INTE så intressant. Varför lyssnar du på dessa landsförrädare hela tiden? Passar de dina intressen, att kanske kunna bita dig fast här? Skulle tro det, ni fungerar alltid likadant ni blattar.
Tre saker ser jag återkommande i blattars texter som avslöjar er omedelbart. 1 super egoismen, alltid och för evigt ( bara JAG )
2. Trix, knep lögner och knåp ( som tusenkonstnärer för att bita fast och sedan föröka er i miljarder och förstöra allt av det fina i världen )
3. Diktatur andan ( och det syns såååå.. tydligt. För oavsett vad jag skriver kring demokrati och våra rättigheter som ursprungssvenskar så studsar det tillbaka som ett eko. Ingenting kring demokrati och respekt kan penetrera blattarnas tjocka skallben. Totalt immun mot demokrati. halleluja "it is a miracle"!!!! )

Alla som jag pratat med är för ökad invandring och förtur i bostadskön. Hade en bekant på facebook som röstade sd men han blev bortplockad snabbt. På orten jag bor i fungerar svenskars/nya svenskars integration med varandra och ser ingen segregation. Lussefirandet hoppade vi över iår pga kostnadsskäl. Familjerna behöver bostäder nu. Inte om 7 år.
Citera
2015-12-12, 19:40
  #167
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Alla som jag pratat med är för ökad invandring och förtur i bostadskön. Hade en bekant på facebook som röstade sd men han blev bortplockad snabbt. På orten jag bor i fungerar svenskars/nya svenskars integration med varandra och ser ingen segregation. Lussefirandet hoppade vi över iår pga kostnadsskäl. Familjerna behöver bostäder nu. Inte om 7 år.

Alla fyra du samtalat med? De flesta svenskar är för minskad invandring.
Citera
2015-12-12, 19:45
  #168
Avstängd
Tors-hammares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Alla som jag pratat med är för ökad invandring och förtur i bostadskön. Hade en bekant på facebook som röstade sd men han blev bortplockad snabbt. På orten jag bor i fungerar svenskars/nya svenskars integration med varandra och ser ingen segregation. Lussefirandet hoppade vi över iår pga kostnadsskäl. Familjerna behöver bostäder nu. Inte om 7 år.


Rent nonsens naturligtvis, bara propaganda-surrande från din sida.

Nej blatte-familjer behöver inte bostäder i Sverige!!
Svenskar behöver bostäder. Våra ungdomar bor hemma tills de fyller 30 år, och snart är det 40 år som gäller. Så nej!! Blattar skall INTE vara här.




Du är bara ett svart blattetroll. Så du är långt bortom möjligheten för någon som skulle vilja våga sig på konststycket att få in sann kunskap innanför ditt feta pannben. Så är det.
Du är helt enkelt inte ärlig det minsta utan skriver i egna intressen, som vanligt det också.
( se listan ovan ).
__________________
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-12-12 kl. 20:02.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback