Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 14:44
  #289
Medlem
Vadå, vart finns denna inrikes? De flesta shoppar är ju nedstängda märker jag sedan några månader tillbaka..
Citera
2018-04-18, 16:39
  #290
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Vadå, vart finns denna inrikes? De flesta shoppar är ju nedstängda märker jag sedan några månader tillbaka..

Google is your friend, "Ephylone inrikes".
Citera
2018-04-18, 22:53
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Google is your friend, "Ephylone inrikes".
Hittade... Men blev mera sugen på att pröva någon av alla andra saker de har på sin fett skumma hemsida...
Citera
2018-04-18, 23:01
  #292
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Hittade... Men blev mera sugen på att pröva någon av alla andra saker de har på sin fett skumma hemsida...
Känns inte som en seriös sida!
Citera
2018-04-18, 23:14
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Känns inte som en seriös sida!
Nae, det gör ju inte det! Dock har jag ju stött på fett skeva hemsidor och människor som trots allt är gröna, men jag vågar då inte vara någon av de första som prövar...
Citera
2018-04-22, 02:23
  #294
Medlem
Sandpeoplebgones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Känns inte som en seriös sida!

Hehe Ja ser shady ut men ja, jag diggade ephylone och jag har råd med en 100 spänn för o testa dem.

We shall see
Citera
2018-04-22, 12:03
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandpeoplebgone
Hehe Ja ser shady ut men ja, jag diggade ephylone och jag har råd med en 100 spänn för o testa dem.

We shall see

diggade denna kraftigt också! så återkom när du vet om sidan är grön!!
Citera
2018-04-23, 10:53
  #296
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Nån som lagt order?
Citera
2018-04-23, 14:03
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Nån som lagt order?
Nej tyvärr, men har varit i kontakt med en utav de som håller i sidan och hade tänkt pröva en prov-order på ett sample för 100kr, bara för att se att det är äkta varan, men inte mer. Sen är det upp till er tycker jag, för jag lade nyss en beställning på pentylone (bk.Methyl-K) ifrån utlandet och ifrån en annan sida...
Citera
2018-04-23, 18:13
  #298
Medlem
MissionFuckeds avatar
vad är effekterna av Ephylone om man kan jämföra det med något annat ?
Citera
2018-04-23, 19:12
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
vad är effekterna av Ephylone om man kan jämföra det med något annat ?

skulle säga är väl mest likt mdma+amfetamin 50/50. nu var det ett bra tag sen jag intog denna men jag blev väldigt glad/mysig samt tjackad!

minns att denna funkade riktigt bra på sociala tillfällen som fester! minns specifikt en grillfest för 2-3 år.. mmmhmm nu blev man taggad på att testa denna substans igen!
__________________
Senast redigerad av Testostaroni 2018-04-23 kl. 19:25.
Citera
2018-04-23, 21:18
  #300
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
skulle säga är väl mest likt mdma+amfetamin 50/50. nu var det ett bra tag sen jag intog denna men jag blev väldigt glad/mysig samt tjackad!

minns att denna funkade riktigt bra på sociala tillfällen som fester! minns specifikt en grillfest för 2-3 år.. mmmhmm nu blev man taggad på att testa denna substans igen!

Ja mix mellan MDMA och tjack är nog en rätt bra förklaring utav ruset.

Testade precis och röka typ 80mg och oh my god! Sjuk rush, har rökt bra ICE i Kambodja men detta gav nog kraftigare rush. Blev nog lite för bra till och med, 50mg hade räckt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback