Citat:
Ursprungligen postat av
SPD13
Nej det skrev jag inte. Jag skrev att jag var nyfiken på hur ni tänker. Det är två skilda saker.
Jaha, ja om du inte klara av ett djupare resonemang om hur du tänker runt nyhetsrapportering så är det inte mycket att göra åt saken.
Det är du som är en dålig lögnare. Exempel på propaganda (som du inte ser någon av

).
Invandrare kallas för ”flyktingar”
Du får inte ta del av den islamistiska terrorismen på global nivå med tidslinjer.
Du får inte ta del av statistik över våldtäkter, bilbränder och skolbränder från 1975 och framåt.
Du har aldrig i SVT fått höra från politiska kommentatorer att december-överenskommelsen var odemokratisk.
Du har aldrig sett DN- eller SVT-journalister anklaga feminister för att vara ett särintresse.
SVT jagar inte 7-klövern för att förstöra Sveriges finanser. Istället trummas budskapet ut: ”det går bra för Sverige”. Det är fördummande och det är propaganda.
Du har inte sett svenska massmedia kritisera NATO för att marschera upp längs Ryssland med offensiva vapen och du har aldrig hört dem påtala Vladimir Putins varningar. Istället är bilden av Putin ”den nya Hitler”.
Trump är en idiot. Alla republikaner är alltid idioter. Obama är Jesus och Hillary är ju en kvinna som USA och världen behöver. Var hittar du de nyanserade invändningarna?
Varför varnas inte för finanskrisens återkomst? Den har ju inte lösts. Skuldbergen bara växer. När tar du del av bankanalyser FÖRE det att konkurserna har inletts?
Varför tar du aldrig del av dåliga scenarion kopplade till fortsatt massinvandring? Sverigedemokrater i studion kommer att hudflängas. De är inte där för att man ska lyssna på dem.
Varför kritiseras inte det faktum att yttrandefriheten i Sverige är över?