• 1
  • 2
2015-12-06, 10:31
Medlem
Hur vanligt r det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. lskar det, f dominera, bestraffa, belna, smiska, anvnda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka fr en...
Citera
2015-12-06, 10:34
Medlem
werto66s avatar
Vldigt vldigt vanligt.
Citera
2015-12-06, 10:50
Medlem
skulle nog sga att ungefr 90% uppskattar den typen av leka.

"Skillnaden mellan brott och fetisch r samtycke"
Citera
2015-12-19, 21:48
Medlem
LilithSkovdes avatar
Jag tror att det r jttevanligt. Jag lskar sjlv den typen av rollspel.
Citera
2015-12-19, 23:37
Medlem
XDomUs avatar
Mycket vanligt, skulle jag sga. Finns intresse i bdsm nstan 100% intresse i den sortens lekar enligt min erfarenhet.
Citera
2015-12-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabu86a
Hur vanligt r det med pappa/ dotter lekar i sexet? som rollspel och fantasi.. lskar det, f dominera, bestraffa, belna, smiska, anvnda, ta hand om, mysa, hon ska vara duktig flicka fr en...

Det r mnga som gr igng p snt shit.
Citera
2015-12-20, 16:36
Medlem
Pusts avatar
Hr nog inte till ovanligheterna. Exempelvis rakar mn mer sllan bort allt knshr. En och annan gr nog igng p att knna sig mer "vuxen" dr nere. Jag rknas dit i alla fall.
Senast redigerad av Pust 2015-12-20 kl. 16:40.
Citera
2015-12-20, 18:29
Medlem
PhG.s avatar
skulle sga att det r vanligare n man tror. Har trffat vldigt mnga tjejer som tnder p just de lekarna. har skrivit en del noveller med det temat och feedbacken p de novellerna r till 95% tjejer (jo, jag har trffat rtt mnga tjejer den vgen s drav min rtt tvrskra siffra). Har varit allt frn tjejer som vill vara "pappas gulleflicka" till "pappas olydiga dotter", men som jag sa i en annan trd: Tack Gud fr tjejer med daddy issues ( och alla andra tjejer som gillar pappa/dotter lekar)
Citera
2019-02-24, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av werto66
Vldigt vldigt vanligt.
Japp!!
Citera
2019-02-24, 00:48
Medlem
Ouuuf ja.. Fast skulle p riktigt vilja ha en styvsyrra. I senare r ven en styvdotter. Fy fan vad hrt man hade kommit d....
Citera
2019-02-24, 20:41
Medlem
ziriks avatar
Jag har brjat utforska det hr och av mina ragg (sg, kanske 5 st mn) s r det en enda som gillar sjlva myset och att jag r "liten" i hans sllskap. Han gillar nr jag sger daddy, gillar att ge mig spankings osv. Men resten har varit oerhrt negativt instllda, antagligen fr att dom har barn i nrheten av min lder.

Min erfarenhet r att yngre killar gillar pappa/dotter rollspel med fokus p det sexuella, men d drar det rtt snabbt t pedofilhllet vilket gr mig obekvm. Alla mina ragg r 50 r och ldre och d har fokus legat p omhndertagande och uppfostran. Har ftt ett par frslag frn frmmande mn om att g all in p pappa/dotter men jag r sjlv vldigt osker p om det r nt jag klarar av, s djupt rotat ligger det att hela grejen r fel.
Citera
2019-02-27, 18:01
Medlem
Extremt vanligt skulle jag sga!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem