Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-27, 20:22
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Ouuuf ja.. Fast skulle på riktigt vilja ha en styvsyrra. I senare år även en styvdotter. Fy fan vad hårt man hade kommit då....
Du skrev i en annan tråd att du är 25 år gammal. Hur gammal hade den styvdottern då varit i din fantasi? Känns inte helt ok.
Citera
2019-02-28, 09:40
Medlem
Har väl hänt att man fantiserat lite så, och haft rollspel när man varit riktigt snusksugen inte att det är min riktiga pappa utan bara att det är så förbjudet att säga att man har sex med "pappa", tänder absolut inte på min egen pappa, bara av det förbjudna med det
Citera
2019-02-28, 11:38
Medlem
tuggishs avatar
Hade gärna gjort det men ingen tjej känns intresserad av det. Just pappa eller daddy gör att de tänker på sin egen pappa sen är stämningen död
Citera
2019-03-02, 09:39
Medlem
Hur gammal/ung är du zirik?

Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Jag har börjat utforska det här och av mina ragg (säg, kanske 5 st män) så är det en enda som gillar själva myset och att jag är "liten" i hans sällskap. Han gillar när jag säger daddy, gillar att ge mig spankings osv. Men resten har varit oerhört negativt inställda, antagligen för att dom har barn i närheten av min ålder.

Min erfarenhet är att yngre killar gillar pappa/dotter rollspel med fokus på det sexuella, men då drar det rätt snabbt åt pedofilhållet vilket gör mig obekväm. Alla mina ragg är 50 år och äldre och då har fokus legat på omhändertagande och uppfostran. Har fått ett par förslag från främmande män om att gå all in på pappa/dotter men jag är själv väldigt osäker på om det är nåt jag klarar av, så djupt rotat ligger det att hela grejen är fel.
Citera
2019-03-02, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Hur gammal/ung är du zirik?

30 plus. Mer än så säger jag inte. Så jag är inte direkt jailbait i en dd/lg relation.
Citera
2019-03-21, 20:06
Medlem
Kört det rätt mycket med ett ex. Vi körde andra lekar med. Men det är hett, det är ju bara lek
Citera
2019-04-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Du skrev i en annan tråd att du är 25 år gammal. Hur gammal hade den styvdottern då varit i din fantasi? Känns inte helt ok.
Skulle vilja kunna få leva med tanken å känna hur ett litet pipp å kunna ge dem fick mig å bli upphetsad över å bli avslöjad över pinsams grejer som ja nu oroa mig ska komma ut till nästa tjej man ska på date med.hur skulle du förbereda på din kompis tjej vet om hela mitt sex liv utan å få hon å ta en kille som kan knulla.
Citera
2019-04-06, 11:55
Medlem
Yeminas avatar
Själva daddy-grejen handlar ju egentligen inte i min värld om incestfantasier primärt. Det är en maktförskjutning där man använder ett lite ömmare tilltal än tex ”herrn”. Vilka kopplingar man gör till ”pappa” kan ju vara omhändertagande och lydnad tex.

Jag går igång på det och min partner är äldre än mig (vi är båda med god marginal vuxna)
Citera
2019-04-20, 23:17
Medlem
Ajdå då sitter nog jag i klistret
Citera
2019-09-10, 21:02
Medlem
Dom flesta tjejer kan nog uppskatta daddy/daughter lekar. Många tjejer som jag träffat har föredragit såna rollspel
Citera
2019-09-13, 22:45
Medlem
för mig är det ett ord jag tilltalar en master, istället för att säga "herrn" eller liknande.
Citera
2019-09-14, 13:57
Medlem
Ambelains avatar
Jag vet inte om det är vanligare i vissa kulturer än andra.

För jag vet iaf att det är hyfsat vanligt förekommande i USA att tjejer säger "daddy" till sin kille/man.
Och det utan att de har några barn alltså.

De säger så även utanför sängkammaren alltså. Man kan höra det när de samtalar helt vardaglit med varandra, även inför andra och med andra.
Jag vet inte om det har något med det som TS frågar efter, men iaf ...

Men jag har nog aldrig hört det här i Sverige, att tjejerna kallar sina karlar för pappa helt öppet och offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in