Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-11-07, 12:37
Bannlyst
Är det någon mer än jag som tycker att Professorn var fenomenal igår när han blev intervjuad av Kattis Ahlström...dessutom såg det ut som Claire blev helt förälskad i gubben...

I mitt tycke visade han upp en skön självdistans och en den klart roligaste gästen i programmet någonsin...vilket märktes om inte annat på publikens reaktioner...

Fan vilket krystat inlägg det här blev...låter som jag är kär i gubben och att jag nästan tigger efter nakenbilder...

Ja ja...får se om ngn håller med

Peace out
Citera
2005-11-07, 12:40
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag tittade bara en liten stund (tål inte den där Claire) men han verkade blyg. Satt och flummade med händerna hela tiden: tog framglasögonen, lade ner dom i fickan.. tog fram glasögonen, petade på bordet, osv, osv.
Citera
2005-11-07, 12:45
Bannlyst
exakt...

Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Jag tittade bara en liten stund (tål inte den där Claire) men han verkade blyg. Satt och flummade med händerna hela tiden: tog framglasögonen, lade ner dom i fickan.. tog fram glasögonen, petade på bordet, osv, osv.

...det är sant...men jag tyckte att det förstärkte mitt positiva intryck...för jag upplevde det som att han endast kände sig malplacerad (vilket är helt normalt för en normalt funtad människa då kamror och publik omger än)...kändes liksom äkta...men fattar vad du menar om du bara såg det...då hade han ju redan kört sitt race...

Peace
Citera
2005-11-07, 12:47
Medlem
Så håller han jämt på. När han är med i Efterlyst så är det samma sak. Upp med glasögonen på huvve, ner på näsan, upp på huvve, ner på bordet. Peta lite på bordet osv.
Citera
2005-11-07, 13:07
Medlem
Katarsiss avatar
Hann bara se sista minuterna (skit). Det verkade ha varit sevärt. Skrattade gott när han beskrev polisen som gått fram till en (1) person och sagt "skingra er" - och den tillsagdes uppenbara förvirring.

Har läst en bok av honom om våldtäkter som jag tycker är väldigt bra, så ja, jag tycker också om honom.

Vill ha ett eget program med honom. "Fråga Leif" eller nåt, där han går igenom fler av de frågor han får på Efterlyst. Där hinner han ju knappt svara på nånting. Ett entimmesprogram med bara honom skulle sitta fint.
Citera
2005-11-07, 14:45
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Gillar också honom skarpt. Men igår var han ju värre än han brukar vara i Efterlyst. Vilket iofs bara gjorde det bättre.
Citera
2005-11-07, 17:39
Medlem
cavalls avatar
en bekant hamnade hos honom när han hade ett förslag om hur man skulle hjälpa ungdommar i stockholm (city) i slutet av 80-talet.

när dom satt där och snackade klev jan guillou in, och även han kom in i diskussionen...

dom båda blev eld och lågor, dividerade lite med varandra, ringde ett par samtal...

och ett tu tre så hade min bekant ett löfte om ett par miljoner om han kunde börja med sitt lilla projekt i morgon dag...

han backade, han hade bara kommit dit eftersom det var någon som hade tyckt att han borde kolla upp det med herr persson innan han gick vidare och tänkte ut hur han ville göra...
Citera
2005-11-07, 18:33
Medlem
Gothenburgers avatar
Om ni missade honom............

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=24625
Citera
2005-11-07, 18:41
Medlem
SamBams avatar
Men dom hade klippt in konstiga vinklar ibland, såg att han helt plötsligt hade pennan i handen och skrev och en sekund senare hade han handen på pannan, om det går en repris så kolla in det..
Citera
2005-11-07, 22:07
Medlem
johnjohns avatar
Bra länk Leifen var dock bara sig själv.
Citera
2005-11-07, 22:37
Medlem
han är extremt cool. Snackade med honom under bokmässan för ett par år sedan, han ville prata om jakt och att han skjutit en älg morgonen därpå.
Citera
2005-11-07, 22:56
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
han är extremt cool. Snackade med honom under bokmässan för ett par år sedan, han ville prata om jakt och att han skjutit en älg morgonen därpå.
Visst är han cool. Men att han var så cool att han visste dagen innan, att han skulle skjuta en älg morgonen därpå var dj-vligt coolt!

Heja GW!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in