Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-03, 15:35
  #1
Medlem
Jag tycker mig har märkt att det är väldigt få typiskt snygga (singel)kvinnor som är öppna med att de röstar på SD eller är öppet invandringskritiska. Allt som oftast så ser de mindre bra ut, eller är av typen "Har 30 bilder på en hund på Facebook men ingen på sig själv".

De som är snygga har i nästan samtliga fall kille. Om vi bortser från att det såklart är större chans att ha kille om man är snygg så: Jag tänker mig att det är för att de då anser att de redan funnit sin plats i livet och kan luta sig tillbaka lite mer och inte behöva tänka vad folk tycker.

Tror ni att det finns en stor uppsjö snygga som går omkring där ute och helt håller tyst om vad de anser, eller tror ni att det är ett enda stort paket det här med att ha en god utbildning/ekonomi, ta hand om sig själv och därmed uppnå en högre snygghet, och ha de "rätta" värderingarna?
Citera
2015-12-03, 16:05
  #2
Medlem
missmones avatar
En snabb googling visar att sd har en stor andel snyggga unga tjejer. Det är inte konstigt eftersom dessa får utstå arabers kommentarer och blickar dagligen.
Citera
2015-12-03, 16:11
  #3
Medlem
Kan ju vara så att en del inte uppger helt vad de röstar på heller, det finns en uppsjö snygga vänsterbrudar och en uppsjö fula med...
Citera
2015-12-03, 16:14
  #4
Medlem
fittsoppas avatar
har aldrig träffat en kvinna som röstar på SD som inte varit ful som stryk. är faktiskt största anledningen att jag inte röstar på SD (kåt som en är)
Citera
2015-12-03, 16:22
  #5
Medlem
coreytaylors avatar
Jag känner en tjej som röstar på SD, hon är jättesöt. Ser väl typiskt svensk ut med blont hår.
Citera
2015-12-03, 16:27
  #6
Medlem
missmones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreytaylor
Jag känner en tjej som röstar på SD, hon är jättesöt. Ser väl typiskt svensk ut med blont hår.

Dom absolut fulaste kvinnorna röstar på F!. Det tror jag till och med fiminazisterna håller med om.
Citera
2015-12-03, 16:33
  #7
Medlem
Merwinnas avatar
Nu är jag inte med alls. Jag ÄR Sd, och på våra möten har jag faktiskt slagits av att det är så många riktigt söta unga flickor som kommer på våra möten! För man har kanske fördomen, att det skulle vara de "fula och intellektuella" som börjar intressera sig för politik tidigt, medan de "snygga och populära" (fortfarande enligt fördomen) har fullt upp med att roa sig. Men det kan vara som någon skrev här i tråden, att det är de snygga som har mest nackdelar av det mångkulturella samhället, eftersom det är de som råkar ut för mest sexuella övergrepp och ofredanden från våra berikare. Så att de tidigare får upp ögonen för hur verkligheten ser ut, än en flicka som är så ful att ingen - inte ens en neger - VILL ha sex med henne.
Citera
2015-12-03, 17:00
  #8
Medlem
Ugglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missmone
Dom absolut fulaste kvinnorna röstar på F!. Det tror jag till och med fiminazisterna håller med om.

Om det är så vet jag inget om. Däremot vet jag att det finns en jävla massa vackra damer som röstar på F! också.

Har överhuvudtaget svårt att tro att utseende påverkar vad man röstar på, alla nivåer av snygghet finner man hos alla partier.
Citera
2015-12-03, 17:07
  #9
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Om det är så vet jag inget om. Däremot vet jag att det finns en jävla massa vackra damer som röstar på F! också.

Har överhuvudtaget svårt att tro att utseende påverkar vad man röstar på, alla nivåer av snygghet finner man hos alla partier.

Nja, en tydlig skillnad mellan blocken är att högerpartiernas väljare (både män och kvinnor) sköter om sig bättre än vänsterpartiernas. De sköter sin hygien, tvättar sina kläder innan andra märker att de behöver tvättas, väljer diskreta och smakfulla kläder, make up-produkter, smycken och accessoarer snarare än vulgära och flashiga o.s.v.. Sedan finns det naturligtvis alltid undantag. Högerfolket röker inte heller i samma utsträckning, och rökning förfular något enormt. Det märks kanske inte på en i övrigt fräsch 20-åring ännu, men en 30-35-åring som har rökt sedan h*n var 15 ser redan påfallande gammal, grå och rynkig ut.
Citera
2015-12-03, 17:10
  #10
Medlem
psflaxs avatar
En kvinna som röstar på SD blir ju direkt snyggare.

(enligt en del här inne iaf.)
Citera
2015-12-03, 17:19
  #11
Avstängd
RandomnigRs avatar
Kvinnor som röstar SD ser i grund och botten ut som männen som gör det samma.
White trash, snus under läppen/röker 2 pack cigg per dag, går osminkad på stan, tveksam hygien, manliga, överviktiga, luktar fitta, köper billigaste kläderna=ful klädstil. Osvosv.

/Niggern
Citera
2015-12-03, 17:35
  #12
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Kvinnor som röstar SD ser i grund och botten ut som männen som gör det samma.
White trash, snus under läppen/röker 2 pack cigg per dag, går osminkad på stan, tveksam hygien, manliga, överviktiga, luktar fitta, köper billigaste kläderna=ful klädstil. Osvosv.

/Niggern


Det här måste vara en utav de bästa beskrivningarna av F!s väljarkår jag läst på länge! Inte nog med att det stämmer till punkt och pricka, F! höjer dessutom dessa attribut till ideal och är helt öppna med det.

Du får gärna leta reda på ett par bilder som styrker ditt påstående, så letar jag reda på lika många som styrker mina.

Ont: Sök på SD-kvinnor och du skall finna
__________________
Senast redigerad av Oldberry 2015-12-03 kl. 17:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback