• 1
  • 2
2015-12-03, 13:47
Medlem
Mr-Gays avatar
http://www.astg.se/

Vad tror FB om denna aktie, ligger sjlv med 5000 st p ett 0,34 GAV

Kan bli en intressant resa vilka vill flja med? Och vad tror ni om framtiden?
Citera
2015-12-08, 20:02
Medlem
Dom byggs i Sverige, tidigare Asien. Jag tror det kan vara ett lovande fretag. Frgan r ju om LCDC har lagt en testorder om tv antenner...lyckas ASTG dr finns nog en del att hmta.
Jag har personligen sett dom dr antennerna in action och det r en imponerande syn.
Citera
2015-12-08, 22:52
Medlem
Ser en sjuk potential i detta fretag. Alla insiderkp och bestllningar sger att vi har en fortsatt positiv framtid. Har i nulget dubblat mina inkastade pengar p denna aktie men tror nog vi kan ta 1 kronan om ngra veckor s hller hrt i mina aktier.
Citera
2015-12-09, 10:06
Medlem
Tror stenhrt p denna aktie! Har potencial upp mot 5 kronor kommande 3 ren! Roligt med en trd om denna hgaktuella aktie!
Citera
2015-12-09, 14:12
Medlem
Mr-Gays avatar
Ja precis mina vnner jag ligger lng i denna med mjlighet till att fyllap lite nr vi brjar se rrelser ver kronan. Hoppas p en liten dipp fr att f lite fler kpare sedan tar vi fart som sagt ver krona. Ska bli spnnade detta. Fyll grna p med lite mer info om ni har.
Citera
2015-12-09, 16:45
Medlem
nnu mer insiderkp.
https://www.avanza.se/placera/pressm...er-aktier.html
Citera
2015-12-11, 09:36
Medlem
Den fortstter uppt idag med! Vad tror ni, kronan innan rets slut?
Citera
2015-12-11, 10:46
Medlem
Hrligt att trden startades. r sjlv lng med ett gav p 11 re s vi har en lng hrlig resa framfr oss. Som sagt denna aktie kan stiga ver kronan innan ret r slut och som fregende talare sa s tror jag ox p 3-5 kr inom ngra r.

Kr hrt.
Citera
2015-12-11, 16:00
Bannlyst
Sjlv kpte man fr 0.76 i frrgr och redan gtt upp 25%, detta verkar lovande. Frn 0.8 tidigare idag och nu ligger nra kronan
Citera
2015-12-11, 16:07
Medlem
Mr-Gays avatar
Det r inte dumt att vi fr lite gratis reklam en sdan dag som denna en liten hjlp upp ver kronan infr julen sedan s bygger vi ett litet fundament fr att n nya framsteg. Kul detta men det behver inte bli mer idag detta rcker.
Citera
2015-12-11, 18:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
Enligt hemsidan s r C2SAT ett bolag under ASTG.
C2SAT heter numer Exoentech invest som ju tokrusade hromveckan.

Visst, med tanke p en kort vinst kanske det hr r ngot. Som lngsiktig investering knns det mindre intressant.
Citera
2015-12-12, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Enligt hemsidan s r C2SAT ett bolag under ASTG.
C2SAT heter numer Exoentech invest som ju tokrusade hromveckan.

Visst, med tanke p en kort vinst kanske det hr r ngot. Som lngsiktig investering knns det mindre intressant.

Exeotech Invest AB r det fre detta moderbolaget, och har en skuld p ngon miljon till ASTG. C2SAT r ett dotterbolag till ASTG som har frsatts i konkurs.

Rtta mig grna om jag har fel.

Igr klttrade vi ver det fd ATH fr 2015. Frgan r om vi fr se en dipp p mndag eller om vi fortstter brassa p mot 1,00 grnsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in