• 4
  • 5
2021-11-05, 07:41
Medlem
Lt oss vcka denna gamla trd till liv..

ASTG heter vl numera Kebni? Haft en tuff period under Covid som jag fattat det, och nu r hela ledningen utbytt och domineras av gammalt SAAB-folk.

Blev vldigt nyfiken nr jag sg Torbjrn Saxmos namn, jag knner nmligen till honom vl frn det militra, han r gammal reservofficer och fd fallskrmsjgare.

Kan han leda bolag lika bra som militrer s blir detta jv*igt spnnande.

Nn som har bra koll p sjlva bolaget?
Saab-affren verkar lovande?
Citera
2021-11-22, 09:30
Medlem
https://www.avanza.se/placera/telegr...i-turkiet.html

Det kommer, det kommer. Tenbagger 2022?
Citera
2022-04-01, 21:18
Medlem
Sluta nu kpa allt vervrderat skrp!
Hr har ni ett pyttelitet bortglmt bolag, Kebni (gamla ASTG) med Saab-ledning och vrldens guldlge pga kriget!

Ls. Tenbagger kommer.

https://www.emergers.se/kebni_i/
Citera
2022-04-02, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Sluta nu kpa allt vervrderat skrp!
Hr har ni ett pyttelitet bortglmt bolag, Kebni (gamla ASTG) med Saab-ledning och vrldens guldlge pga kriget!

Ls. Tenbagger kommer.

https://www.emergers.se/kebni_i/

Det vore tamejfaan p tiden!
Jag har varit med sen de brjade och tyckte produkten var toppen. Jag vill minnas att aktien gick upp till 1,50 och det var tskilliga gnger mer n brjan. D skulle jag ha slt men eftersom produkten, i mina gon var s bra blev jag kvar. Vilken jvla miss.
Tyvrr var jag inte p alerten nr aktien sprang upp till 9 - 10 spnn s nu sitter jag med 48% ned.
Jag tycker detta bolag dribblar ungefr som Parans Solar Lighting som fixade bort sig sjlv till Kina.
Fr hoppas att detta r ett guldlge men fan trot.
Citera
2022-04-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki 1500
Det vore tamejfaan p tiden!
Jag har varit med sen de brjade och tyckte produkten var toppen. Jag vill minnas att aktien gick upp till 1,50 och det var tskilliga gnger mer n brjan. D skulle jag ha slt men eftersom produkten, i mina gon var s bra blev jag kvar. Vilken jvla miss.
Tyvrr var jag inte p alerten nr aktien sprang upp till 9 - 10 spnn s nu sitter jag med 48% ned.
Jag tycker detta bolag dribblar ungefr som Parans Solar Lighting som fixade bort sig sjlv till Kina.
Fr hoppas att detta r ett guldlge men fan trot.

Parans Solar? N du kan inte p allvar jmfra Kebni med det skrpet?
Man fr inga avtal med Saab eller IAR med kassa produkter. Och Saxmo, nya vd, r en jvla klippa.
Ingen slump han r frn Saab.
Ukrainakriget gr att Kebni har ett sanslst lge, en fet nyemission nu men sen kommer det bli jvla drag..
Citera
2022-04-03, 04:21
Medlem
Citat:
Parans Solar? N du kan inte p allvar jmfra Kebni med det skrpet?
Man fr inga avtal med Saab eller IAR med kassa produkter. Och Saxmo, nya vd, r en jvla klippa.
Ingen slump han r frn Saab.
Ukrainakriget gr att Kebni har ett sanslst lge, en fet nyemission nu men sen kommer det bli jvla drag..

Jo, men den var ju riktad till Penser om jag inte minns fel. Det innebr att vi som inte fick vara med tappar vrde.
Det kan mycket vl vara s att han r en klippa men det garanterar inte att transaktioner pgr som gr att vrdet aldrig kar.
Citera
2022-04-11, 12:49
Medlem
Citat:
Lt oss vcka denna gamla trd till liv..

ASTG heter vl numera Kebni? Haft en tuff period under Covid som jag fattat det, och nu r hela ledningen utbytt och domineras av gammalt SAAB-folk.

Blev vldigt nyfiken nr jag sg Torbjrn Saxmos namn, jag knner nmligen till honom vl frn det militra, han r gammal reservofficer och fd fallskrmsjgare.

Kan han leda bolag lika bra som militrer s blir detta jv*igt spnnande.

Nn som har bra koll p sjlva bolaget?
Saab-affren verkar lovande?

Nu fattar jag precis varfr man tog en fd fallskrmshoppare. Stmmer ju exakt deras fallande kurs. Ner idag igen!
Om de inte kan f upp kursen i dessa orostider s nr fan ska de f den p plus????
Citera
2022-04-22, 21:54
Medlem
Hnde nt idag va?

Saab och Nlaw. Fattar man inte nu s fattar man aldrig. Varfr kpa en massa jvla skrpbolag som sysslar med hittep, nr vi idag lever i en NY VRLD pga tokryssarnas intg i Ukraina.

Nlaw r det hetaste vapnet i Europa, Saab kommer massproducera, Kebni ker med.
Citera
2022-05-14, 09:10
Medlem
Se denna:

https://m.youtube.com/watch?v=9DR3-6rXni8

Tnk OM kebni fr i uppdrag att leverera komponenter till den nuvarande nlawen, r det inte det vd hintar om? Skulle verkligen bli en game changer!

Det hr blir en fin resa nr emissionen r klar, kassan fylld. Vinnaraktie 2022/2023?!
Citera
2022-05-14, 10:07
Medlem
Citat:
Se denna:

https://m.youtube.com/watch?v=9DR3-6rXni8

Tnk OM kebni fr i uppdrag att leverera komponenter till den nuvarande nlawen, r det inte det vd hintar om? Skulle verkligen bli en game changer!

Det hr blir en fin resa nr emissionen r klar, kassan fylld. Vinnaraktie 2022/2023?!

Tack fr lnken.
Har varit med sedan ASTG blev avknoppad och det r verkligen p tiden att det hnder positiva saker.
Ner precis 50%.
Citera
2023-03-01, 00:16
Medlem
Nu har Saab ftt ordrar p NLAW-vapen p frst 2,9 miljarder sen 900 miljoner och senast 400 miljon. Lr fortstta s hela ret.

Kommer sippra ner helt otroliga belopp till lilla Kebni!

Missa inte detta fr faan!
Citera
2025-04-12, 21:16
Moderator
Diagorass avatar
Utggen rubrik:
Advanced Stabilized Technologies Group - ASTG

Justerat rubrik / mod
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera