• 1
  • 2
2025-01-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelgodis
@Truefighter, tråkigt att kursen fallit så mycket.
VDn jagar ju partner och skulle detta falla ut under feb så blir det troligen slut på detta löjligt låga börsvärdet??
Jag hoppas på det. Har en mindre summa nu i interims aktier men visst kan det bli en vändning. 👍
Citera
2025-03-10, 15:46
Medlem
Tråkigt Case, sålde mina aktier.

Kanske bättre att vänta tills det verkligen vänder..

Jag menar Biotech kan ju vara intressanta med på +110% upp om de verkligen har något som funkar.

Lycka till ni andra som orkar.
Citera
2025-03-10, 16:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Two-shoes
Är med sen emission och varit på info-möten som imponerat stort på mig.
Kopierar Vincent S text från Avanza forum:
"Spännande bolag som noterats minst sagt, ska bli intressant att följa!
Vad tror ni om utvecklingen från dagens nivå?"
Jag tror att nu handlas aktien mest av tidigare ägare, hur snabbt kursen går upp på kort sikt beror mest på hur många nya potentiella aktieägare som sätter sig in i och förstår sig på företaget. Några highlights:
* Största EU/Horizon 2000-bidraget någonsin (ca 40 miljoner kr)
* Enda bukspottkörtelcancertestet (världens dödligaste cancerform) i världen med operatable (>80%) tillförlitlighet.
* Testet är enkelt och kan tas via stick i fingret.
* Alla godkännanden är redan klara (FDA behövs inte ens).
* Obama-administrationen har klubbat igenom en lag som kräver detta test i USA.
* Prostata- och bröstcancertester ligger i pipelinen med samma patenterade teknik (stick i fingret)

Vänligen/ Two-Shoes

Jahaja! Då antar min analyshjärna att detta bolag såhär tio år senare är ner minst 95% sedan introduktionen enligt standardmallen.

Då ska vi se.....

Edit: Ner 98,80% sedan introduktionen som väntat.
Tar in den i Öresfonden FBÖ25 nästa vecka.

Sånthär skit ska man hålla sig ifrån.
Senast redigerad av Ringhals3 2025-03-10 kl. 16:09.
Citera
2025-03-11, 09:52
Medlem
Jäklar, vad den gick ned fort.Nästan lite väl overkligt. Skall ha koll på den vad som händer i samband med TO inlösen.

De har en intressant pipeline för April månad, så jag kommer vara redo på köpknappen om partern kommer träda in.
Citera
2025-03-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag hoppas på det. Har en mindre summa nu i interims aktier men visst kan det bli en vändning. 👍

VD är på lite reklamresa imorgon torsdag, och sättningen startar på Fredag.

Svårt med beräkningarna, jag väljer att köpa och köpte lite idag och så får vi se hur aktien upplever sig imorgon. Då bör det nog vara en av de sista dagarna räknat med hur lågt den kan prisas.

Den som lever får se!
Citera
2025-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelgodis
VD är på lite reklamresa imorgon torsdag, och sättningen startar på Fredag.

Svårt med beräkningarna, jag väljer att köpa och köpte lite idag och så får vi se hur aktien upplever sig imorgon. Då bör det nog vara en av de sista dagarna räknat med hur lågt den kan prisas.

Den som lever får se!
Tack för infon! Har bara lite i TO 3 nu men kan säkert bli intressant. Svårt med dessa typer av aktier men jag ska följa och kan hända köper något?
Citera
2025-04-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Tack för infon! Har bara lite i TO 3 nu men kan säkert bli intressant. Svårt med dessa typer av aktier men jag ska följa och kan hända köper något?

Ja nu närmar det sig!! Fullskalig god kassa har de redan, TO 3 ger utöver det kapital, kapital till att driva verksamheten under hela 2025.

En partner på det och vi ser en KABOOM !!
Citera
2025-10-06, 10:02
Medlem
Hur går det för dom? Ni som har koll. Dom bara dyker å dyker neråt hela tiden... Kommer det vända? Vad tror folket?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in