• 1
  • 2
2025-01-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelgodis
@Truefighter, trkigt att kursen fallit s mycket.
VDn jagar ju partner och skulle detta falla ut under feb s blir det troligen slut p detta ljligt lga brsvrdet??
Jag hoppas p det. Har en mindre summa nu i interims aktier men visst kan det bli en vndning. 👍
Citera
2025-03-10, 15:46
Medlem
Trkigt Case, slde mina aktier.

Kanske bttre att vnta tills det verkligen vnder..

Jag menar Biotech kan ju vara intressanta med p +110% upp om de verkligen har ngot som funkar.

Lycka till ni andra som orkar.
Citera
2025-03-10, 16:06
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Two-shoes
r med sen emission och varit p info-mten som imponerat stort p mig.
Kopierar Vincent S text frn Avanza forum:
"Spnnande bolag som noterats minst sagt, ska bli intressant att flja!
Vad tror ni om utvecklingen frn dagens niv?"
Jag tror att nu handlas aktien mest av tidigare gare, hur snabbt kursen gr upp p kort sikt beror mest p hur mnga nya potentiella aktiegare som stter sig in i och frstr sig p fretaget. Ngra highlights:
* Strsta EU/Horizon 2000-bidraget ngonsin (ca 40 miljoner kr)
* Enda bukspottkrtelcancertestet (vrldens ddligaste cancerform) i vrlden med operatable (>80%) tillfrlitlighet.
* Testet r enkelt och kan tas via stick i fingret.
* Alla godknnanden r redan klara (FDA behvs inte ens).
* Obama-administrationen har klubbat igenom en lag som krver detta test i USA.
* Prostata- och brstcancertester ligger i pipelinen med samma patenterade teknik (stick i fingret)

Vnligen/ Two-Shoes

Jahaja! D antar min analyshjrna att detta bolag shr tio r senare r ner minst 95% sedan introduktionen enligt standardmallen.

D ska vi se.....

Edit: Ner 98,80% sedan introduktionen som vntat.
Tar in den i resfonden FB25 nsta vecka.

Snthr skit ska man hlla sig ifrn.
Senast redigerad av Ringhals3 2025-03-10 kl. 16:09.
Citera
2025-03-11, 09:52
Medlem
Jklar, vad den gick ned fort.Nstan lite vl overkligt. Skall ha koll p den vad som hnder i samband med TO inlsen.

De har en intressant pipeline fr April mnad, s jag kommer vara redo p kpknappen om partern kommer trda in.
Citera
2025-03-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag hoppas p det. Har en mindre summa nu i interims aktier men visst kan det bli en vndning. 👍

VD r p lite reklamresa imorgon torsdag, och sttningen startar p Fredag.

Svrt med berkningarna, jag vljer att kpa och kpte lite idag och s fr vi se hur aktien upplever sig imorgon. D br det nog vara en av de sista dagarna rknat med hur lgt den kan prisas.

Den som lever fr se!
Citera
2025-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelgodis
VD r p lite reklamresa imorgon torsdag, och sttningen startar p Fredag.

Svrt med berkningarna, jag vljer att kpa och kpte lite idag och s fr vi se hur aktien upplever sig imorgon. D br det nog vara en av de sista dagarna rknat med hur lgt den kan prisas.

Den som lever fr se!
Tack fr infon! Har bara lite i TO 3 nu men kan skert bli intressant. Svrt med dessa typer av aktier men jag ska flja och kan hnda kper ngot?
Citera
2025-04-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Tack fr infon! Har bara lite i TO 3 nu men kan skert bli intressant. Svrt med dessa typer av aktier men jag ska flja och kan hnda kper ngot?

Ja nu nrmar det sig!! Fullskalig god kassa har de redan, TO 3 ger utver det kapital, kapital till att driva verksamheten under hela 2025.

En partner p det och vi ser en KABOOM !!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in