• 1
  • 2
2015-12-02, 12:49
Medlem
Är med sen emission och varit på info-möten som imponerat stort på mig.
Kopierar Vincent S text från Avanza forum:
"Spännande bolag som noterats minst sagt, ska bli intressant att följa!
Vad tror ni om utvecklingen från dagens nivå?"
Jag tror att nu handlas aktien mest av tidigare ägare, hur snabbt kursen går upp på kort sikt beror mest på hur många nya potentiella aktieägare som sätter sig in i och förstår sig på företaget. Några highlights:
* Största EU/Horizon 2000-bidraget någonsin (ca 40 miljoner kr)
* Enda bukspottkörtelcancertestet (världens dödligaste cancerform) i världen med operatable (>80%) tillförlitlighet.
* Testet är enkelt och kan tas via stick i fingret.
* Alla godkännanden är redan klara (FDA behövs inte ens).
* Obama-administrationen har klubbat igenom en lag som kräver detta test i USA.
* Prostata- och bröstcancertester ligger i pipelinen med samma patenterade teknik (stick i fingret)

Vänligen/ Two-Shoes
Citera
2016-05-12, 15:56
Medlem
Itons avatar
Tror att denna tråd bör bumpas.

Aktien har hoppat från 30 till 56,5 på 2 månaders tid.
Citera
2016-07-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Tror att denna tråd bör bumpas.

Aktien har hoppat från 30 till 56,5 på 2 månaders tid.

och 2 månader senare har den nästan dubblats igen - 100kr.
handeln har flerfaldigats likväl.
Citera
2016-09-20, 14:48
Medlem
Each1Teach1s avatar
https://vimeo.com/183280812

Intressant presentation för den som är intresserad. Filmat från Vator Securities Unicorn Summit den 13 september.
Citera
2021-04-13, 08:12
Medlem
Till ett som följt denna tidigare så är det mycket som kan hända nu närmare veckorna
Citera
2021-07-08, 13:08
Medlem
Riktigt skitbolag med en VD som kraftigt " friserat " sitt CV .

Patrik Dahlen fick sparken av Dako´s styrelse under EQT´s ägande i slutet på 2008. Ny VD tillträdde 2009 då en rejäl transformation av bolaget inleddes.Bolaget såldes till Agilent Technologies i Maj 2012 för en av de högsta värderingarna ( 2,2 Bill USD och 22 x EBITDA ) inom Life science sektorn .

Pinsamt att C:B styrelseordförande och storägare inte faktacheckar sin nya VD efter att Mats G fick lämna med mössan i hand.

Bolaget har noll cred och vi väntar nu bara på nästa debacle

Immunovia annonserar VD succession: Utser Patrik Dahlen till ny VD

LUND, SVERIGE – Immunovia AB (publ) (”Immunovia”) meddelar idag att styrelsen har utsett Patrik Dahlen till ny VD från och med 1 november 2020. Patrik Dahlen har lång och omfattande erfarenhet som tidigare VD för flera diagnostikföretag och efterträder Mats Grahn som under de senaste sju åren framgångsrikt har lett företaget från utvecklingsbolag till kommersiellt stadie. Mats har nu nominerats som medlem av bolagets styrelse.

Patrik Dahlen är en rutinerad företagsledare med en bred internationell erfarenhet och bidrar med betydande diagnostisk och internationell branschkompetens. Som VD för det danska bolaget Dako genomförde Patrik en betydande strategisk ompositionering av företaget som leverantör av cancerdiagnostik, vilket bidrog till att Agilent förvärvade bolaget för 2,2 miljarder dollar. Som VD för Life Sciences vid det amerikanska bolaget Perkin Elmer var Patrik instrumentell i att bygga upp företagets diagnostikverksamhet med ett nischfokus på diagnossystem för neonatal och prenatal screening. Han har lett organisationer från 10 till 2000 personer med bas i Finland, Danmark, Storbritannien och USA och har avsevärd erfarenhet av arbete i börsnoterade företag.

VD Mats Grahn och styrelsens ordförande Carl Borrebaeck kommer att vara värdar för ett webmöte för ytterligare diskussion och frågestund idag. Livesändningen börjar klockan 16:00 CET den 26 augusti 2020.
Citera
2021-08-05, 12:15
Medlem
Each1Teach1s avatar
Då var vi igång

https://www.businesswire.com/news/ho...-PanCan-d-Test
Citera
2023-01-10, 21:53
Medlem
Flasebbs avatar
Vad har ni för tankar runt hela 22 och nu 23?
Citera
2024-12-01, 08:24
Medlem
Intresssant företag
Citera
2025-01-14, 10:40
Medlem
Sista dag imorgon antar jag gällande optionsinlösen, sedan blir det en mycket intressant period framöver.

Själv äger jag aktien, och skall bli ett intressant 2025.

Kan man lita på VD att de har en partner på gång, så bör ju aktien som många andra...vara undervärderad.
Citera
2025-01-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelgodis
Sista dag imorgon antar jag gällande optionsinlösen, sedan blir det en mycket intressant period framöver.

Själv äger jag aktien, och skall bli ett intressant 2025.

Kan man lita på VD att de har en partner på gång, så bör ju aktien som många andra...vara undervärderad.
Hänger inte med på ett tag i utvecklingen. Men har TO som jag tänkte teckna hur som helst. Så får vi hoppas på att det blir bra. 🙂
Citera
2025-01-22, 15:02
Medlem
@Truefighter, tråkigt att kursen fallit så mycket.
VDn jagar ju partner och skulle detta falla ut under feb så blir det troligen slut på detta löjligt låga börsvärdet??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in