2019-08-30, 22:27
Medlem
fearreapers avatar
Nope inte än, Men troligen nu snart kommer den släppas.
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcheeze
Inget datum för säsong 4 än eller? Den ska komma till hösten 2019 men hittar ingenting på google om datum..
Citera
2019-08-30, 23:58
Citera
2019-08-31, 00:07
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Rederiet-Jonas hade fulare morsa. Det var väl hon som pratade med babyröst och sa "Men Jooooonas" hela tiden?

Bra spanat förresten!

Han är fan fitt-lik originalet i Rederiet.

Ja, det stämmer. Var det du som skrev i Rederiet-tråden om hennes (Ankis) jobbiga skitröst, och att hon bara sprang omkring och sa "Men Joooonas"? Jag brukar tänka på det inlägget ibland och gapskratta inombords, för det är så jävla sant, hon var skitjobbig med sin jävla Jonas!
Citera
2019-08-31, 00:29
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
För att hon blivit varse att Körberg låg bakom mordet på hennes man.
Citera
2019-09-01, 00:58
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Han är fan fitt-lik originalet i Rederiet.

Ja, det stämmer. Var det du som skrev i Rederiet-tråden om hennes (Ankis) jobbiga skitröst, och att hon bara sprang omkring och sa "Men Joooonas"? Jag brukar tänka på det inlägget ibland och gapskratta inombords, för det är så jävla sant, hon var skitjobbig med sin jävla Jonas!

Det undrar jag. Såg visserligen alla avsnitt av Rederiet utom kanske tre, fyra stycken när det begav sig, men inte varit aktiv i Rederiettråden vad jag vet. Märklig dialekt hon hade va.
Citera
2019-09-17, 21:44
Medlem
fearreapers avatar
https://www.expressen.se/noje/blogg/...cmore-premiar/ äntligen!! 😊☺😊 7 november smäller det!
Citera
2019-10-23, 09:47
Medlem
fearreapers avatar
https://www.expressen.se/noje/blogg/...remiar-bilder/ spännande värre, Snart dags,
Citera
2019-10-27, 19:26
Medlem
SanningensProfets avatar
Trailer ute: https://youtu.be/HYzax6SK-0Q

Ser faktiskt riktigt bra ut. Realismen i Gåsmamman har aldrig varit 100, och helt ärligt bryr jag mig inte för den är spännande, men den där nya karaktären Tomelo som syns 0:37 känns faktiskt som att det kan vara en hyfsat realistisk karaktär.
Citera
2019-10-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensProfet
Trailer ute: https://youtu.be/HYzax6SK-0Q

Ser faktiskt riktigt bra ut. Realismen i Gåsmamman har aldrig varit 100, och helt ärligt bryr jag mig inte för den är spännande, men den där nya karaktären Tomelo som syns 0:37 känns faktiskt som att det kan vara en hyfsat realistisk karaktär.

Den är ju mäkta skruvad med en stor dos svart humor, men det känns ju ÄNDÅ som att den är mer realistisk än nu aktuella "Innan vi dör" på SVT som har långt mycket mer allvarlig och anspråksfullt tonläge("ja det är en deckare men egentligen är jag Ingmar Bergman" typ).

Hur som helst. Gåsmamman är en serie där jag verkligen "plöjde" samtliga säsonger under (typ) en förkyld helg för en tid sedan. De var duktiga på att ta fram cliffhangers till varje avsnitt som gjorde att man ville kolla vidare. Samtidigt känns serien lite innehållslös på något sätt, som att den saknar något. Men det är väl också en franchise efter något typ holländskt original eller liknande.
Citera
2019-11-01, 16:01
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Den är ju mäkta skruvad med en stor dos svart humor, men det känns ju ÄNDÅ som att den är mer realistisk än nu aktuella "Innan vi dör" på SVT som har långt mycket mer allvarlig och anspråksfullt tonläge("ja det är en deckare men egentligen är jag Ingmar Bergman" typ).

Hur som helst. Gåsmamman är en serie där jag verkligen "plöjde" samtliga säsonger under (typ) en förkyld helg för en tid sedan. De var duktiga på att ta fram cliffhangers till varje avsnitt som gjorde att man ville kolla vidare. Samtidigt känns serien lite innehållslös på något sätt, som att den saknar något. Men det är väl också en franchise efter något typ holländskt original eller liknande.

Ja det är ju nästan lite sorgligt att Gåsmamman, en serie där 1. Sveriges största knarkkung är bosatt i Sverige (kolla på Bulent Aslanoglu, riktig svensk knarkkung, bosatt långt åt helvete ute i Colombia) 2. torpederna heter Stanley Rossman och Hugo 3. den nya maffian är isländsk och 4. nästan hela serien är ironisk, är mer realistisk än en serie som ska vara supermörk. Seriöst när jag kollade på Innan vi Dörs senaste avsnitt när det kom ut i söndags skrattade jag ihjäl mig under hela avsnittet för att allt är så hjärndött, det är som att en sjuåring skrivit manuset. "Ja du lille William, vad tycker du att den dumma skurken ska heta?", "jo men jag tycker att han ska heta Wiking för att han är nordisk och arg och slåss mycket och är kriminell och dum och förstör bara", "jaså, men vad ska hans medhjälpare heta då?", "en gång när jag spelade Fortnite såg jag att någon hette dragon66 o det var jättejättecoolt, så det tycker jag minst en ska heta!".

Ny trailer förresten: https://www.instagram.com/p/B4UdXJzhJid/

Det är såklart man fått lite Seth Rydell-vibbar av Barry innan också, men nu börjar jag verkligen få det. I säsong 3 försöker ju Seth bli en laglydig medborgare genom att starta taxiföretag och jobba åt polisen men allt går ju såklart åt helvete, känns lite som att Barry kommer gå igenom samma sak. Vill se mer av Nzinga, han är en grym skådis och tror han kan briljera som den moderna ortenknarkkungen Tomelo.
Citera
2019-11-07, 05:35
Medlem
fearreapers avatar
Jävlar vilken bra start på säsong 4. Spänning från start. Sammanlagt kommer det 8 avsnitt, varje fredag släpps 2 avsnitt, vid 00:00
Citera
2019-11-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Jävlar vilken bra start på säsong 4. Spänning från start. Sammanlagt kommer det 8 avsnitt, varje fredag släpps 2 avsnitt, vid 00:00

torsdag 00:00 är det väll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in