Det är det sista avsnittet för säsongen som är ute nu?
Jag tror att serien aldrig kommer att få ett slut. Den blir dock bara sämre och sämre.
Nej detta var ju epilogen det kommer inget mer.
"Denna säsong, som består av fem avsnitt och avslutades med en premiär i september 2025 på TV4 Play, är den slutgiltiga avslutningen på serien"
OJ!! GÅr den här gojjan fortfarande på TV? Men usch, den sööööög ju redan i första säsongen. En medelålders lattemorsa som bli ortens president. Jag döööööör av skrattttt!!
Nä NEJ, det här går inte. Inte ALLS!!
Om du ogillade den första säsongen, skulle du nog spy av att se sista säsongen. Nu är den över hoppningsvis.
"Denna säsong, som består av fem avsnitt och avslutades med en premiär i september 2025 på TV4 Play, är den slutgiltiga avslutningen på serien"
Fast de har ju sagt tidigare att säsong x är den sista, men sedan har det ändå blivit en säsong till och en till och en till. De lät inte ens Emil gå i pension och varken Sonja eller något av barnen dog (inte för att det har hindrat dem tidigare iofs) så rent teoretiskt finns det möjlighet för en ny säsong såvida inte någon av huvudrollsinnehavarna tackar nej.
De första avsnitten i den här säsongen (alltså halvan som sändes för något år sedan, eller vad det var) byggde upp förväntningarna rejält för en final där det kändes som att precis allt kunde braka åt helvete.
Sedan vet jag inte vad som hände. Den här sista halvan har stakat sig fram på något konstigt vis med plotlines som har varit otroligt förutsägbara och ibland rena upprepningar av scenarion som vi har sett tidigare i serien.
Känslan från de första 3 säsongerna är bortblåst, och jag satt nästan de 3 sista avsnitten och bara väntade på att det skulle ta slut.
Och slutscenen när de såg henne åka iväg i helikoptern för att sedan förenas med Lukas i Italien - nej, jag vet inte.
Det känns som att manusförfattarna bara gav upp och spottade ur sig ett slut.
Serien hade verkligen kunnat sluta med säsong 4 där Sonja iscensätter sin död och blir den nya Majoren.
Alternativt med säsong 6 med att hon faktiskt hade blivit sprängd i bilen, för redan den säsongen började halta rejält trots att den fortfarande vara spännande.
Jag gillar serien och kommer kolla igenom den från början till slut fler gånger, men jag hoppas att de verkligen lägger ner den helt för nu finns det faktiskt inte så mycket mer att bygga en story runt.
Fast de har ju sagt tidigare att säsong x är den sista, men sedan har det ändå blivit en säsong till och en till och en till. De lät inte ens Emil gå i pension och varken Sonja eller något av barnen dog (inte för att det har hindrat dem tidigare iofs) så rent teoretiskt finns det möjlighet för en ny säsong såvida inte någon av huvudrollsinnehavarna tackar nej.
Ja, men fortfarande så har de flera gånger tidigare sagt att "denna säsong blir den sista", men så har det ändå blivit fler. Det är fullt möjligt att deras intention nu är att denna säsong blir den sista, men det skulle som sagt inte förvåna mig om det blir fler.
Ja, men fortfarande så har de flera gånger tidigare sagt att "denna säsong blir den sista", men så har det ändå blivit fler. Det är fullt möjligt att deras intention nu är att denna säsong blir den sista, men det skulle som sagt inte förvåna mig om det blir fler.
Det har aldrig nämt något om epilog dock vilket detta var det finns inget mer att berätta nu. Det är slut på serien.
Vilket antiklimax nånstans satt man på nålar att Nina skulle flippa helt men å andra sidan har hon varit väck hela säsong en aning otippat slut. Två säsonger för mycket kunde gott slutat när Sonys blev majoren
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!