2015-12-03, 01:11
Medlem
Peyzs avatar
En intressant notis här är att människans penisar förhållandes till kroppen så har vi absolut de största kukarna som finns på den här jorden.
Citera
2015-12-03, 01:15
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Negrer sprang ju förövrigt nakna så sent som på 50-talet.
2015 också förmodligen 2016 med.

Kalahari lever ju fortfarande isolerade.
Visst männen jagar med ett bälte som även skyddar pungen. Men det är ju ett jaktredskap.
Och pungen hänger garanterat fritt och luftigt.
Jag skulle påstå att dom fortfarande springer nakna och är fortfarande en genuin bushmen tribe.

Sen finns det ju en del i PGA som fortfarande springer nakna. Visserligen austroneiser men det känns som en onödig notis i den här diskussionen. Austroneisers är väldigt lika afrikanerna i många aspekter.
Senast redigerad av Peyz 2015-12-03 kl. 01:35.
Citera
2015-12-03, 01:34
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
En intressant notis här är att människans penisar förhållandes till kroppen så har vi absolut de största kukarna som finns på den här jorden.
Tagga ner, vi är inte ens störst bland däggdjuren
Citera
2015-12-03, 01:36
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmychrist

Förhållande till kroppen skrev jag ju.. ser man de så är en hästkuk as liten. Blåvalens med.
Citera
2015-12-03, 01:49
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:
Förhållande till kroppen skrev jag ju.. ser man de så är en hästkuk as liten. Blåvalens med.
Mmm, jag vet vad du skrev. Du har fel.
Citera
2015-12-03, 02:48
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Mmm, jag vet vad du skrev. Du har fel.

Nej. Detta är fakta.
Men jag bör med viss reservation ändå påpeka att krypen fans aldrig med under beräkningen.
Vilket jag även tycker är rätt.
Senast redigerad av Peyz 2015-12-03 kl. 02:54.
Citera
2015-12-03, 13:22
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laffe
Smala, nätta fingrar= ingen tjock penis
Långa fingrar utan vidare fyllnad= kanske inte jättelång, men smaaal

Feta, mulliga fingrar= möjligen mastig men kanske inte så grov
Korta små, men grova fingrar= förmodligen liten

En man med en grov benstomme, bra sammansättning i underhudsfett (biologiskt) och en muskulatur som inte nödvändigtvis behöver vara vältränad har ofta en normalstor penis oavsett kroppslängd.

En smal och lång man med allting extra stort har förmodligen en stor penis, en kort man med grova extremiteter och maffigare bihang i övrigt har nog förmodligen också en rätt saftig.

Har ni någonsin sätt en smal liten spillevink till man på 1,60 meter, med normala proportioner till hans allmänna "bas" ha en jättesnopp?

Hur har du studerat kroppar och snoppar för att komma fram till denna slutsats?
Citera
2015-12-03, 13:32
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:

Citat:

Har man en liten penis måste man lura sig själv på ett eller annat sätt.
https://www.youtube.com/watch?v=YDDO...nnel=Me247King
Citera
2015-12-03, 13:41
Medlem
Handikappadmuss avatar
Då skulle vi leva under havet för att få plats allihopa, det finns alltid en förklaring till varför denne ene ses attraktivare än den andre. Man kan bara hoppas att man själv får silverskeden i sitt nästa liv.
Citera
2015-12-03, 18:49
Medlem
shadow666s avatar
Tycker denna diskussion är otroligt intreessant, har tänkt på detta många gånger! Varför skiljer sig bröst storleken så enormt mellan kvinnor osv? som jag förstått det så ska bröst storleken i sig "attrahera" manliga könet för att vilja föröka sig och därmed se till att vi lever vidare, men ändå så är det så sjukt olika mellan tjejer.
Citera
2015-12-03, 21:49
Medlem
Fojoss avatar
Citat:

Vet inte hur den myten uppstod. Finns djur som har könsorgan större än resten utav kroppen tillsammans. Afrikanska elefanter har mycket större jämfört med sin egna kropp också (elefanter i människokroppar skulle i genomsnitt springa runt med 45 cm).
Citera
2015-12-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Hur har du studerat kroppar och snoppar för att komma fram till denna slutsats?

I duschen kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in