2016-02-14, 15:12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja jo Gina sköter det väl bra måste man ärligt nu säga. Bara hon inte kommer med Allah vill hit och dit så kanske det inte är så farligt med henne.

Men hon kan också bara vara en dimridå för att få oss att acceptera lite grann sedan kommer Allah och tar över...

Det där sista har du nog tyvärr rätt i om hon inte växer upp. Som jag skrev förra veckan så läste jag på hennes gamla blogg att hennes mål är att göra islam till en naturlig del av Sverige. Och det är ju de här muslimerna som verkar hyfsat normala men som har en agenda som är de farliga. Speciellt då de lyfts fram av etablissemanget vilket inte skäggige IS-Muqtar gör.
2016-02-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja det var ju ofattbart.. med sin skräniga Youuuäääuuuuauuuuu fy fan.

Förresten, nån som har lust att förklara lite hur Victoria ser ut?

Hur hon ser ut?
har du bara hört låtarna?
Hoppa fram till ca 46 minuter.
http://www.svt.se/melodifestivalen/s...autostart=true
2016-02-14, 17:01
Medlem
Trumpeters avatar
Bättre låtar denna vecka än förra veckan. Tror dock inte vi sett vinnaren än. Åtminstone hoppas jag inte det för då lär det inte bli någon framskjuten placering för sverige
2016-02-14, 17:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Sen lite gammal info jag har om henne från hennes gamla blogg innan hon blev känd, hon svarade på en direkt fråga från mig. Hon kan bara tänka sig att vara tillsammans med en muslimsk man och det är ren och skär rasism. Tänk er att tex Sanna Nielsen sagt att hon bara kan tänka sig att gifta sig med en svensk kristen man bara för att ta ett exempel, vilket ramaskri det skulle bli. Men Gina är ju skyddad av sin etnicitet och slipper därför rasiststämpeln. Gina, läser du här hoppas jag att du träffar en underbar svensk man som är allt annat än muslim så du kan vidga dina vyer lite. Och släpp aldrig sundsvallsmålet.

Jag tror faktiskt hon är tvungen att gifta sig/vara tillsammans med en muslim. Det är nog priset för att hon ska få vara en offentlig person. Hennes farfar är väl imam? Hon är troligen oskuld också och lovat ett äktenskapligt samliv.
2016-02-14, 19:40
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Vilket bra fält det var. Alla var bra och svårt att rösta. Lite synd att Patrik Tommy och Uno hamnade så dåligt men det var ju stark konkurrans. Hoppas på Isa.

/ Cykel-Ingemar
2016-02-14, 22:47
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Sen måste jag som vanligt komma med lite graverande info om Gina. Visst hon pratar felfri svenska och är ganska snygg och klr ingen hijab eller sån skit. Men hon är rasist på flera plan, dels det kända som drogs upp i tidningarna där hon rekomenderar antisemitiska böcker på sin blogg. Sen lite gammal info jag har om henne från hennes gamla blogg innan hon blev känd, hon svarade på en direkt fråga från mig. Hon kan bara tänka sig att vara tillsammans med en muslimsk man och det är ren och skär rasism. Tänk er att tex Sanna Nielsen sagt att hon bara kan tänka sig att gifta sig med en svensk kristen man bara för att ta ett exempel, vilket ramaskri det skulle bli. Men Gina är ju skyddad av sin etnicitet och slipper därför rasiststämpeln. Gina, läser du här hoppas jag att du träffar en underbar svensk man som är allt annat än muslim så du kan vidga dina vyer lite. Och släpp aldrig sundsvallsmålet.
Hon kanske träffar en etniskt svensk muslimsk man. Då är det ju inte rasism.

Förresten har jag ett minne av att Carola i sin ungdom gjorde slut med sin dåvarande pojkvän för att han inte var kristen. Då var det inget prat om rasism.
2016-02-14, 23:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Var det bara jag som tyckte att Krista Siegfrieds var extremt snygg?

Anser att både hon och låten var rejält ointressanta, dessutom så passade hon inte i den där sparkdräkten hon hade på sig, både jag och flickvännen reagerade över den där putmagen som antingen var en bulle på jäsning eller för mkt gott att äta, kläder efter kroppstypen är en regel som inte bör åsidosättas
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2016-02-14 kl. 23:59.
2016-02-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Anser att både hon och låten var rejält ointressanta, dessutom så passade hon inte i den där sparkdräkten hon hade på sig, både jag och flickvännen reagerade över den där putmagen som antingen var en bulle på jäsning eller för mkt gott att äta, kläder efter kroppstypen är en regel som inte bör åsidosättas

Dessutom är byxor med hög midja för det första otroligt fult, och dessutom otroligt osmickrande om man inte är typ anorektiskt smal. Otroligt fult mode.
2016-02-15, 01:05
Medlem
Isa och Wiktoria var bäst. Dessutom var Molly bra. Förstår inte hur David kunde gå vidare, en kopia av "sun is shining"
2016-02-15, 11:27
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Dessutom är byxor med hög midja för det första otroligt fult, och dessutom otroligt osmickrande om man inte är typ anorektiskt smal. Otroligt fult mode.

Men vad är ni för kravmaskiner egentligen? Hon ser fantastiskt bra ut. Byxor med hög midja är riktigt snyggt och det passade fint på henne. Vem bryr sig om en putmage, lever ni med en photoshopad tjej eller? Och hur fan går det till? :P
2016-02-15, 14:18
Medlem
Mamarketels avatar
Hur kunde inte denna låten vinna i Danmark?

https://www.youtube.com/watch?v=zWiYhGWMBko
2016-02-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Hur kunde inte denna låten vinna i Danmark?

https://www.youtube.com/watch?v=zWiYhGWMBko

Det är en sån låt man glömmer direkt när nästa börjar. Inte för att resten var mycket bättre. Danska finalen håller ungefär samma kvalitet som en svensk deltävling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in