2016-02-14, 15:12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja jo Gina skter det vl bra mste man rligt nu sga. Bara hon inte kommer med Allah vill hit och dit s kanske det inte r s farligt med henne.

Men hon kan ocks bara vara en dimrid fr att f oss att acceptera lite grann sedan kommer Allah och tar ver...

Det dr sista har du nog tyvrr rtt i om hon inte vxer upp. Som jag skrev frra veckan s lste jag p hennes gamla blogg att hennes ml r att gra islam till en naturlig del av Sverige. Och det r ju de hr muslimerna som verkar hyfsat normala men som har en agenda som r de farliga. Speciellt d de lyfts fram av etablissemanget vilket inte skggige IS-Muqtar gr.
2016-02-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja det var ju ofattbart.. med sin skrniga Youuuuuuuauuuuu fy fan.

Frresten, nn som har lust att frklara lite hur Victoria ser ut?

Hur hon ser ut?
har du bara hrt ltarna?
Hoppa fram till ca 46 minuter.
http://www.svt.se/melodifestivalen/s...autostart=true
2016-02-14, 17:01
Medlem
Trumpeters avatar
Bttre ltar denna vecka n frra veckan. Tror dock inte vi sett vinnaren n. tminstone hoppas jag inte det fr d lr det inte bli ngon framskjuten placering fr sverige
2016-02-14, 17:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Sen lite gammal info jag har om henne frn hennes gamla blogg innan hon blev knd, hon svarade p en direkt frga frn mig. Hon kan bara tnka sig att vara tillsammans med en muslimsk man och det r ren och skr rasism. Tnk er att tex Sanna Nielsen sagt att hon bara kan tnka sig att gifta sig med en svensk kristen man bara fr att ta ett exempel, vilket ramaskri det skulle bli. Men Gina r ju skyddad av sin etnicitet och slipper drfr rasiststmpeln. Gina, lser du hr hoppas jag att du trffar en underbar svensk man som r allt annat n muslim s du kan vidga dina vyer lite. Och slpp aldrig sundsvallsmlet.

Jag tror faktiskt hon r tvungen att gifta sig/vara tillsammans med en muslim. Det r nog priset fr att hon ska f vara en offentlig person. Hennes farfar r vl imam? Hon r troligen oskuld ocks och lovat ett ktenskapligt samliv.
2016-02-14, 19:40
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Vilket bra flt det var. Alla var bra och svrt att rsta. Lite synd att Patrik Tommy och Uno hamnade s dligt men det var ju stark konkurrans. Hoppas p Isa.

/ Cykel-Ingemar
2016-02-14, 22:47
Medlem
Den skamlses avatar
Citat:
Sen mste jag som vanligt komma med lite graverande info om Gina. Visst hon pratar felfri svenska och r ganska snygg och klr ingen hijab eller sn skit. Men hon r rasist p flera plan, dels det knda som drogs upp i tidningarna dr hon rekomenderar antisemitiska bcker p sin blogg. Sen lite gammal info jag har om henne frn hennes gamla blogg innan hon blev knd, hon svarade p en direkt frga frn mig. Hon kan bara tnka sig att vara tillsammans med en muslimsk man och det r ren och skr rasism. Tnk er att tex Sanna Nielsen sagt att hon bara kan tnka sig att gifta sig med en svensk kristen man bara fr att ta ett exempel, vilket ramaskri det skulle bli. Men Gina r ju skyddad av sin etnicitet och slipper drfr rasiststmpeln. Gina, lser du hr hoppas jag att du trffar en underbar svensk man som r allt annat n muslim s du kan vidga dina vyer lite. Och slpp aldrig sundsvallsmlet.
Hon kanske trffar en etniskt svensk muslimsk man. D r det ju inte rasism.

Frresten har jag ett minne av att Carola i sin ungdom gjorde slut med sin dvarande pojkvn fr att han inte var kristen. D var det inget prat om rasism.
2016-02-14, 23:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Var det bara jag som tyckte att Krista Siegfrieds var extremt snygg?

Anser att bde hon och lten var rejlt ointressanta, dessutom s passade hon inte i den dr sparkdrkten hon hade p sig, bde jag och flickvnnen reagerade ver den dr putmagen som antingen var en bulle p jsning eller fr mkt gott att ta, klder efter kroppstypen r en regel som inte br sidosttas
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2016-02-14 kl. 23:59.
2016-02-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Anser att bde hon och lten var rejlt ointressanta, dessutom s passade hon inte i den dr sparkdrkten hon hade p sig, bde jag och flickvnnen reagerade ver den dr putmagen som antingen var en bulle p jsning eller fr mkt gott att ta, klder efter kroppstypen r en regel som inte br sidosttas

Dessutom r byxor med hg midja fr det frsta otroligt fult, och dessutom otroligt osmickrande om man inte r typ anorektiskt smal. Otroligt fult mode.
2016-02-15, 01:05
Medlem
Isa och Wiktoria var bst. Dessutom var Molly bra. Frstr inte hur David kunde g vidare, en kopia av "sun is shining"
2016-02-15, 11:27
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Dessutom r byxor med hg midja fr det frsta otroligt fult, och dessutom otroligt osmickrande om man inte r typ anorektiskt smal. Otroligt fult mode.

Men vad r ni fr kravmaskiner egentligen? Hon ser fantastiskt bra ut. Byxor med hg midja r riktigt snyggt och det passade fint p henne. Vem bryr sig om en putmage, lever ni med en photoshopad tjej eller? Och hur fan gr det till? :P
2016-02-15, 14:18
Medlem
Mamarketels avatar
Hur kunde inte denna lten vinna i Danmark?

https://www.youtube.com/watch?v=zWiYhGWMBko
2016-02-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Hur kunde inte denna lten vinna i Danmark?

https://www.youtube.com/watch?v=zWiYhGWMBko

Det r en sn lt man glmmer direkt nr nsta brjar. Inte fr att resten var mycket bttre. Danska finalen hller ungefr samma kvalitet som en svensk deltvling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in