2016-02-14, 00:51
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Var det bara jag som tyckte att Krista Siegfrieds var extremt snygg?

Japp, galet snygg var hon ikväll. Älskar finlandsvenskan och att hon är bra på att hugga ved också. Ruggigt het brud.
2016-02-14, 01:08
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
En palestinsk proterrorist som uttalat sig antisemitiskt ett antal gånger för att nämna en sak din åsna.
När har hon uttalat sig antisemitiskt? Hur stöder hon terrorism?
2016-02-14, 01:12
Medlem
Den skamlöses avatar
Låtarna var bara skräp. Men inledningsnumret med Gina och Charlotte var bra. Grymt sexiga! Synd att inte det var ett tävlingsbidrag.
2016-02-14, 01:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Låtarna var bara skräp. Men inledningsnumret med Gina och Charlotte var bra. Grymt sexiga! Synd att inte det var ett tävlingsbidrag.

Ja jo Gina sköter det väl bra måste man ärligt nu säga. Bara hon inte kommer med Allah vill hit och dit så kanske det inte är så farligt med henne.

Men hon kan också bara vara en dimridå för att få oss att acceptera lite grann sedan kommer Allah och tar över...
Senast redigerad av Zaedrews 2016-02-14 kl. 01:51.
2016-02-14, 02:39
Medlem
Är dom i Gävle nästa vecka? Gina kommer väl komma med massa kassa skämt mot staden där SD kuppat.
2016-02-14, 02:52
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
När har hon uttalat sig antisemitiskt? Hur stöder hon terrorism?

Hon rekommenderade en bok skriven av en författare som anklagats av antisemitism av Expo. Hyperbol, hon har bett om ursäkt. Ogillar Dirawi men tycker att det är överdrivet och överspelat.
2016-02-14, 09:51
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
ISA sjunger så himla dåligt i melodifestivalen, precis som på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=7hIK6jAxf4s

Det är ju sånt hon är gjord för att sjunga dock. Jävlar vilken tvättbräda och goa armar
2016-02-14, 10:20
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Japp, galet snygg var hon ikväll. Älskar finlandsvenskan och att hon är bra på att hugga ved också. Ruggigt het brud.

Hon får väl en andra chans på youtube nu, men en finalplats istället för Wiktoria så hade hon varit värd.

https://www.youtube.com/watch?v=OPGyBHO_Erw
2016-02-14, 11:55
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp

Håller med. Kvällens skönaste uttalande: "Jag är duktig på att hugga ved." Skön kontrast mot de andra artisterna.
2016-02-14, 14:45
Medlem
volvo 240s avatar
Tja det var ju ett betydligt bättre startfält än förra gången och kul att en Borås-tjej gick till final, förra gången var det ju Mimmi Werner som är brorsbarn till min granne, en granne som fö ofta har Jill Jonsson på besök ända sen -98 då hon var där och övade på Kärleken Är.

Nåväl, jag trodde att Patrik Tommy och Uno tillsammans med Isa skulle gå direkt till final, men ack då så besviken man blev.

Istället den löjlige och patetiske David Lindgren som har haft två stycken riktiga skitlåtar i final tidigare, ok denna var aningens bättre än Shout it out och Skyline men iaf.

Sen måste jag som vanligt komma med lite graverande info om Gina. Visst hon pratar felfri svenska och är ganska snygg och klr ingen hijab eller sån skit. Men hon är rasist på flera plan, dels det kända som drogs upp i tidningarna där hon rekomenderar antisemitiska böcker på sin blogg. Sen lite gammal info jag har om henne från hennes gamla blogg innan hon blev känd, hon svarade på en direkt fråga från mig. Hon kan bara tänka sig att vara tillsammans med en muslimsk man och det är ren och skär rasism. Tänk er att tex Sanna Nielsen sagt att hon bara kan tänka sig att gifta sig med en svensk kristen man bara för att ta ett exempel, vilket ramaskri det skulle bli. Men Gina är ju skyddad av sin etnicitet och slipper därför rasiststämpeln. Gina, läser du här hoppas jag att du träffar en underbar svensk man som är allt annat än muslim så du kan vidga dina vyer lite. Och släpp aldrig sundsvallsmålet.
2016-02-14, 14:57
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Swingfly kan vara kul men han har ingen chans att vinna. Kommer han till final ska han vara riktigt glad över det. Vinna alltihopa kommer dock inte på tal.
Gillade Swingflys bidrag sist han var med. Vad gör han för musik annars? Ska bli kul att höra vad han kommer med iaf.
2016-02-14, 15:04
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Robin Stjernberg, 2013.

Ja det var ju ofattbart.. med sin skräniga Youuuäääuuuuauuuuu fy fan.

Förresten, nån som har lust att förklara lite hur Victoria ser ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in