2016-02-07, 01:05
Medlem
elliot1990s avatar
Anledningen till att jag kollade Melodifestivalen r fr att se om mina frdomar besannas. Samma anledning till att jag kollade p Guldbaggen. Lgger ut det redan nu. Om en grupp ensamkommande barn inte str p scen nr Melodifestivalen r ver ter jag upp min keps.

Mellanakten i ESC lr omfamna integration, ppna grnser och flyktingar. Reinfeldt ikldd hijab som spelar bongotrummor fr att anspela p sin slkting cirkusdirektren. I'm half something black. Nu har SVT n en gng chans att skmma ut Sverige.
2016-02-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
vriga Europa skiter i den, ven i ESC. Det r inte nra lika stort som i Sverige.

Nrmare 200 miljoner mnniskor sg ESC 2015, intresset r stort i mnga andra lnder ocks.
2016-02-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonmyn
Det var det som var tanken. En ordlek med de tv olika betydelserna. Min tanke r att den skitkonstiga titeln frvirrar och gr s att bidraget tappar rster.

Har han sagt detta sjlv eller r det bara din uppfattning? Det skulle inte frvna mig om majoriteten av tittare inte vet vad det betyder och sledes inte bryr sig bara. Jag tycker det lter som att han har dummat sig rejlt bara och sen kanske hittat p en urskt att det var avsiktligt nr ngon nmnde det..

Lter bara korkat och r inte alls fyndigt p ngot stt
2016-02-07, 03:06
Medlem
Yavvays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
skmma ut Sverige

Det skter Petra. Behver ingen mngkultur till hjlp.
2016-02-07, 08:41
Medlem
jenna20s avatar
Ska vi behva st ut med de hr programledarna hela vgen till finalen? :-(
Hur valdes de ut? Som ngon redan skrivit i trden, de har ingen som helst komisk timing. De r verkligen inte roliga fr fem re och de frsker s jvla hrt att vara det! S tillgjort och krystat. Vi skrattade inte en enda gng hr hemma i familjen.
Enda lite roliga inslagen var Gardell och upplsningen av Groupie p slutet.

Bidragen som gick vidare var dock frvnansvrt bra s det klagar jag inte p.
Men programledarna....fy fan, det r nstan s jag inte vet om jag klarar av att titta vidare! :-(
2016-02-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Mngkulturpropagandan fr kosta hur mycket som helst. Vck Elvis, Michael och Whitney om det behvs och flyg in dom till Mellon.

Nu fr du ju faktiskt ge Samir och Victor en sportslig chans! Vad har de att stta upp mot dessa giganter???? G direkt till skmskudden utan att passera g, typ! :-)
2016-02-07, 09:35
Medlem
AustraliaBrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
Vad r tanken bakom namnet p robins lt? Hoppas verkligen inte att betydelsen ska vara "trstpris" (conSOLATION prize)...

Constellation r ngot helt annat = Stjrnbild/stjrnhimmel
http://www.svt.se/melodifestivalen/r...ellation-prize
2016-02-07, 09:38
Medlem
Har det kommit ngra reaktioner i media p den sexism som SVT/Gina/Petra utsatte Mns Zelmerlv fr i inledningen igr?
2016-02-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Anledningen till att jag kollade Melodifestivalen r fr att se om mina frdomar besannas. Samma anledning till att jag kollade p Guldbaggen. Lgger ut det redan nu. Om en grupp ensamkommande barn inte str p scen nr Melodifestivalen r ver ter jag upp min keps.

Mellanakten i ESC lr omfamna integration, ppna grnser och flyktingar. Reinfeldt ikldd hijab som spelar bongotrummor fr att anspela p sin slkting cirkusdirektren. I'm half something black. Nu har SVT n en gng chans att skmma ut Sverige.

Det kommer bli jvligt skmmigt nr Malen fr g upp dr i finalen:
"All of Europe is watching tonight! SHaME ON YOU! You are not taking your ansvara! You are not human!"
2016-02-07, 10:20
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Ska vi behva st ut med de hr programledarna hela vgen till finalen? :-(
Hur valdes de ut? Som ngon redan skrivit i trden, de har ingen som helst komisk timing. De r verkligen inte roliga fr fem re och de frsker s jvla hrt att vara det! S tillgjort och krystat. Vi skrattade inte en enda gng hr hemma i familjen.
Enda lite roliga inslagen var Gardell och upplsningen av Groupie p slutet.

Bidragen som gick vidare var dock frvnansvrt bra s det klagar jag inte p.
Men programledarna....fy fan, det r nstan s jag inte vet om jag klarar av att titta vidare! :-(
Gina fr du st ut med hela resan. Annars ska det vara gst-programledare. Perrelli nsta vecka men hon blev ju avstngd s vet inte vem det blir nu.

Petra Mede, Charlotte Perrelli, Henrik Schyffert, Sarah Dawn Finer, Ola Salo, Peter Jback och William Spetz s skulle programledarna vara med Gina.
2016-02-07, 10:33
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Gina fr du st ut med hela resan. Annars ska det vara gst-programledare. Perrelli nsta vecka men hon blev ju avstngd s vet inte vem det blir nu.

Petra Mede, Charlotte Perrelli, Henrik Schyffert, Sarah Dawn Finer, Ola Salo, Peter Jback och William Spetz s skulle programledarna vara med Gina.

N, lite konstigt med Perrelli, trodde som sagt att hon blivit avstngd, men enligt Gina s skulle Perrelli vara med nsta vecka. andra sidan har Gina s dlig koll p det mesta att jag inte riktigt litar p vad hon sger.
2016-02-07, 10:45
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
N, lite konstigt med Perrelli, trodde som sagt att hon blivit avstngd, men enligt Gina s skulle Perrelli vara med nsta vecka. andra sidan har Gina s dlig koll p det mesta att jag inte riktigt litar p vad hon sger.
Som jag frsttt det ska Perrelli upptrda istllet. Troligen ngot i mellanakten.

Frn projektledningens hll kom ocks ett stort principbeslut. Charlotte Perrelli kommer inte lngre att ha rollen som gstprogramledare i deltvlingen nsta vecka. I stllet kommer hon att medverka med en utkad artistisk del. Anledningen till vndningen r att SVT gjort en avtalsmiss. Eftersom Charlotte medverkat i reklam i nra anslutning till programmet kan hon inte vara SVT-programledare som det var tnkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in