2016-03-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Playback ala karaoke alltså lite roligt att det gick bra förut men inte nu med dagens teknik.
Är inte mkt av låtarna playback?
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsfil
dock verkar inte frans ha någon större ljusshow och saknar dansare
Precis som Måns. Gammal hederlig Schlagerfestival. Det är främst låten det handlar om.
Tycker det har gått för långt i flashighet och här i Sverige är det ju rent orgiastiskt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Inte fan skulle jag fläka ut mitt giftermål i tv iaf som en kändiskåt talanglös fjant.

Jag förstår din bitterhet.. du är ensam.. du har nog det inte så lätt. Kämpa på ! Det vänder.
2016-03-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsfil
Är inte mkt av låtarna playback?
Typ alla tänkte mer att tekniken har ju gått framåt men körut körde man live men inte nu ?
2016-03-12, 22:58
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Precis som Måns. Gammal hederlig Schlagerfestival. Det är främst låten det handlar om.
Tycker det har gått för långt i flashighet och här i Sverige är det ju rent orgiastiskt.
Fast Måns vann väl på grund av sitt framträdande?
2016-03-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Typ alla tänkte mer att tekniken har ju gått framåt men körut körde man live men inte nu ?
Känns som att det är en blandning kanske?
2016-03-12, 22:59
Medlem
Boooring säger jag bara. Frans, så tråååkig... Kommer bli fiasko a la Anna Bergendahl, fast vi i år är direktkvalificerade.
2016-03-12, 23:00
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av great123
Boooring säger jag bara. Frans, så tråååkig... Kommer bli fiasko a la Anna Bergendahl, fast vi i år är direktkvalificerade.

Nu när jag lyssnar på låtarna är det ju fan skandal att hon vann över Salem Al Fakir. Svenska folket är tyvärr idioter de flesta.
2016-03-12, 23:02
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Folk visar det på olika sätt. Han är förmodligen euforisk på insidan.

Fan vad folk blev bittra, han var ju överlägset bäst. Folk känner inte igen en bra låt när de hör den, många är blinda för den sönderproducerade, radio-anpassade musiken. GRATTIS FRANS!

Du skulle förmodligen inte valt Samir och Viktor och några fler urusla låtar som inte gick vidare till denna finalen. Kan du inte ringa Bröjkman och tipsa lite om hur man ska tänka när man väljer bort dåliga låtar. Är utbudet så dåligt verkligen? Det är ju inte säkert, det är ju många bidrag vinklarna ens får höra.

Tänk en omgång där ALLA låtar hade kvalitet! Vilken grej!
2016-03-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av great123

känner också att det kommer gå som för Anna Bergendahl, dock så är nästan alla låtar i Eurovision i år rätt så mediokra så vi kanske kommer högt ändå bara för att allt annat är lika tråkigt
2016-03-12, 23:04
Medlem
Alltså med denna enorma musik export som Sverige haft med både artister och producenter alltifrån abba till Max Martin hur har vi kunnat skunkigt till denna nivå
2016-03-12, 23:04
Medlem
Det komiska är att Frans redan toppar listorna för att vinna eurovision enligt bettingbolagen.

Har han ju ett perfekt utseende för det i alla fall. Bättre än Måns. Han ser bra och snäll ut för småtjejerna och äldre kvinnor tycker han ser blyg och söt ut med sitt babyface vilket väcker moderskänslorna. Vi ska ju komma ihåg att dessa målgrupper utgör den stora majoriteten av eurovisions röster.

Sen tutar och kör ju flera länder på Zelmerlövkonceptet med ljuseffekter och skit. Hamnar Frans mellan några sådana låtar i andra halvan av eurovision kan han mycket väl överraska.
Senast redigerad av Sisoedaersoet 2016-03-12 kl. 23:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in