2016-03-06, 09:10
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YberSoldat
Isas lt r absolut bst. Gick inte vidare ens? Bara tjejer som rstar?

Frans? Pfff

Nja, kan vara s, men tror mer p att det var multikulti-pk-vurmare. Bara sdana bidrag gick ju vidare frn Andra chansen igr.

Gillade ocks Isa, och Dolly Style gjorde mig glad.
2016-03-06, 11:53
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Skam att inte Isa gick vidare. Gillade verkligen lten men hennes rst klarar inte av den. Skulle varit ngon med bttre pipa typ Amparo, Finer eller Sandn. Tror det var drfr den inte klarade sig. Visserligen gick vl inte Amparos powerballad vidare frn andra chansen frra ret heller s det r ngot med powerballader verkar det som:/

Mnga hr lovordar Zaraha (eller vad hon heter) Jag brjar bara tnka p Norges bidrag frn Eurovision 2011 nr jag hr den. Samma afrikanska influenser men annars r den inte srskilt lik. Gillade dock Norges direkt nr jag hrde den och denna har jag fortfarande inte riktigt fastnat fr men det kanske kommer.

Hr Norges bidrag frn 2011 om ni inte minns/hrt den

https://www.youtube.com/watch?v=o7W-ko3Bbt8

Och hon gick inte vidare frn semifinalen trots att det r en hit. Hon var svart och det gillade ju inte steuropa. S om SaHara vinner och hamnar i Eurovision s blir det ett socialt experiment
2016-03-06, 11:57
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Och hon gick inte vidare frn semifinalen trots att det r en hit. Hon var svart och det gillade ju inte steuropa. S om SaHara vinner och hamnar i Eurovision s blir det ett socialt experiment

Hon lr iallafal ej Missa finalen. hon gr och vinner allt och Norge skyller allt p Rasismen xD
2016-03-06, 13:42
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Efter att ha hrt nra gnger David Lindgrens lt, s r den faktiskt jvligt bra! Gillade den inte speciellt mycket nr jag hrde den frsta gngen.

Absolut frsta gngen man hrde den var den ganska bra men nu knns den som den bsta lten i MF 2016 .
2016-03-06, 13:51
Medlem
freeriderXIIs avatar
If I were Sorry r en verskattad repetitiv pratsng.
2016-03-06, 15:16
Medlem
Edt.cat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Varfr d?

Och d syftar jag inte p antalet views p hans YouTubevideo eller eventuell popularitet bland smflickor utan varfr hans lt r bra?

Min subjektiva upplevelse av lten r att den har ett sknt sound, chill liksom. Rcker det som svar?
2016-03-06, 15:29
Medlem
hulkenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Efter att ha hrt nra gnger David Lindgrens lt, s r den faktiskt jvligt bra! Gillade den inte speciellt mycket nr jag hrde den frsta gngen.

David Lindgren sjunger jvligt bra. Melodin r dock anonym och ganska trkig. Hoppas inte den gr vidare till ESC, fr lten hller inte!

Jag gillar Robin Bengtsson fina och stillsamma lt, men den kommer inte heller att vinna hela skiten. Bettar en liten slant p Youniverse.
2016-03-06, 15:49
Medlem
Snubchurps avatar
Att folk lyssnar p Samir & Viktors musik sger ganska mycket om varfr vrlden ser ut som den gr idag.
2016-03-06, 17:04
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
If I were Sorry r en verskattad repetitiv pratsng.

Helt enig, gillar den inte personligen, men inte ens nr jag frsker se objektivt p det hela kommer den hgt upp.
2016-03-06, 18:30
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Att folk lyssnar p Samir & Viktors musik sger ganska mycket om varfr vrlden ser ut som den gr idag.

Tvrtom, p grund av alla oro i vrlden behver vi en glad knaslt. Ngot glatt.
2016-03-06, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenberg
David Lindgren sjunger jvligt bra. Melodin r dock anonym och ganska trkig. Hoppas inte den gr vidare till ESC, fr lten hller inte!

Jag gillar Robin Bengtsson fina och stillsamma lt, men den kommer inte heller att vinna hela skiten. Bettar en liten slant p Youniverse.

Problemet med David Lindgrens lt r att nr refrngen stter igng s stter ven ett dunkadunka igng i bakgrunden som frstr hela refrngen. Frstr att de siktade p disko men tyvrr blir det helt pannkaka.
2016-03-06, 19:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Ewing33
Jag kan konstatera att det r mycket afrikanska rytmer som funkar.

Det stmmer bra det. Samtliga invandrarltar med afrikaner i spetsen gick till final. Man har ju hrt om afrikaners utrustning i byxan, s det bidrog nog till att jag rstade p Panetoz.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in