2016-02-28, 13:12
Medlem
FSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan
frans har just nu ca 4 ggr fler visningar p youtube n vriga nummer. en favorit hller p att utkristalliseras?

Antagligen. Jag lskar det. Hans lt var, enligt mig, ganska kass. Men han r en s tydlig motpol mot allt vad mello r. Det verkar bli mer och mer populrt. Lite Trump-symptom ver det.

Nr Molly Sanden str dr och typ tar det fr givet att hon ska vidare och vat in alla kramnummer och vinkningar s verkar Frans mest st lite ovetande. Det r s jvla charmigt.
2016-02-28, 13:19
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxooww
inkvoterad... Gina... Pk . bla bla

Haha och s har du inte ens sett programmet. Men det r klart, det spelar ju ingen roll nr man gr p autopilot i sina uppfattningar.

Det r ju rligt p stt och vis att du medger att du inte behver se programmet fr att dma ut Ginas insats
2016-02-28, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Haha och s har du inte ens sett programmet. Men det r klart, det spelar ju ingen roll nr man gr p autopilot i sina uppfattningar.

Det r ju rligt p stt och vis att du medger att du inte behver se programmet fr att dma ut Ginas insats
Fr dig som inte kan tolka text korrekt: jag garvar allts nr jag lser inlgg dr folk skriver att de tycker att hon var och r, usel. Detta r underfrsttt, d jag allts skrev att jag aldrig mer ser ett program dr Gina deltar.

Jag garvar d, eftersom jag redan har min extremt klara uppfattning om hennes niv, samt inte minst - potential. Nej, hon blir helt pltsligt inte bra, efter att ha varit direkt usel, (enligt min uppfattning).

Hennes kassa insatser r hos mig drfr diskonterade, s jag bockar av-garvar t hennes insatser, och p samma gng skakar jag p huvudet t SVT, (som r nyckeln till hennes ofrtjnt stora utrymme i media). Jag garvar smtt uppgivet, (eftersom hon ges chans p chans p chans, och detta beror inte p att hon gr ngot bra verhuvudtaget) medan jag konstaterar att hon alltjmt r medioker. Jag litar hr p postarnas omdmen.

Inte litar blint, men man lr sig vilka som r vettiga. (och vice versa ).

2017 - Gina Dirawi blir schlagervrd, varp hon kissar och bajsar p den svenska flaggan, och stter sedan fjutt p skiten, (dvs, det hon gissningsvis anser r skiten - flaggan vr).

SVT: "vi ser det som en lite frck installation, och frresten anser vi det vara rasistiskt att fokusera s mycket p lnder, grnser, nationalsnger och nationers flaggor". "schlagern ska alltid vara lite p grnsen, nstan grnsa till provocerande, och det tycker vi att vi och Gina faktiskt har lyckats bra med ven i r". Nsta r? "ja, i talande stund ruvar vi just p det".
Senast redigerad av xxooww 2016-02-28 kl. 14:33.
2016-02-28, 14:06
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Mellan-akterna var inte bra. De kan ha mer titta tillbaks p gamla vinnare och jmfra stil och s. Frans till Globen!!! Ja! 🎤

/ Cykel-Ingemar
2016-02-28, 14:51
Medlem
XRAHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeider1
1 Panetoz "Hll om mig hrt"
2 Molly Pettersson Hammar "Hunger"

1 Albin & Mattias "Rik"
2 Boris Ren "Put Your Love on Me"

1 Isa "I Will Wait"
2 SaRaha "Kizunguzungu"

1 Dolly Style "Rollercoaster"
2 Samir & Viktor "Bada nakna"

s ser duellerna ut.

Lr bli Molly P.H., Boris, Isa och Dolly Style som vinner duellerna.
2016-02-28, 15:46
Medlem
johanjosefssons avatar
Martin Stenmarck tog det lika profsigt som vanligt. Danny och co. hade vl grinat rven av sig om de inte tog sig vidare frn en deltvling.

Jag hoppas ALLA stora artister bojkottar tvlingen tills dess att vi slipper alla skrpartister som vill "bada nakna", men det r nsketnkande och kommer aldrig hnda.
2016-02-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Martin Stenmarck tog det lika profsigt som vanligt. Danny och co. hade vl grinat rven av sig om de inte tog sig vidare frn en deltvling.

Jag hoppas ALLA stora artister bojkottar tvlingen tills dess att vi slipper alla skrpartister som vill "bada nakna", men det r nsketnkande och kommer aldrig hnda.
Grejen r ju den att Bada nakna-lten r rtt bra och jag blir glad av den men just det faktum att en lt med den titeln fr stlla upp i tvlingen r illa nog. Hur tnkte man dr?
2016-02-28, 16:18
Medlem
Citat:
frans har just nu ca 4 ggr fler visningar p youtube n vriga nummer. en favorit hller p att utkristalliseras?
Kan ha och gra med att han upptrdde igr.
2016-02-28, 16:21
Medlem
Citat:

Det r bara s fr att hans nummer precis slppts, d vill folk som inte sett eller vill titta igen in och titta. Bara att kolla hur mycket visningar de lter som kommit till andra chansen ftt. Han r absolut inte favorit.

Citat:
Ursprungligen postat av XRAH
Lr bli Molly P.H., Boris, Isa och Dolly Style som vinner duellerna.

Aldrig i helvete att Dolly style vinner. Senast jag tittade hade bada nakna 1 500 000 visningar p youtube och lg p frsta plats p spotify, mnga som inte gillar dom vanligtvis verkar tycka om lten.
2016-02-28, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Kan ha och gra med att han upptrdde igr.
Men borde inte de som upptrdde fr flera veckor sedan, ha n strre mjlighet att hinna f mnga visningar till dags dato?

Finns f.. alltid hopp om melodifestivalen, bara de tergr till strre fokus p musiken o tvlingen.
2016-02-28, 16:28
Medlem
Citat:
Men borde inte de som upptrdde fr flera veckor sedan, ha n strre mjlighet att hinna f mnga visningar till dags dato?

Finns f.. alltid hopp om melodifestivalen, bara de tergr till strre fokus p musiken o tvlingen.

Jo? det r ju det de ftt ocks? Finalisterna har ju aldrig legat uppe p youtube?
2016-02-28, 16:37
Medlem
Citat:

Melodifestivalens youtubekanal slppte alla finalbidrag igr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in