Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Haha och s har du inte ens sett programmet. Men det r klart, det spelar ju ingen roll nr man gr p autopilot i sina uppfattningar.
Det r ju rligt p stt och vis att du medger att du inte behver se programmet fr att dma ut Ginas insats

Fr dig som inte kan tolka text korrekt: jag garvar allts nr jag lser inlgg dr folk skriver att de tycker att hon var och r, usel. Detta r underfrsttt, d jag allts skrev att jag aldrig mer ser ett program dr Gina deltar.
Jag garvar d, eftersom jag redan har min extremt klara uppfattning om hennes niv, samt inte minst - potential. Nej, hon blir helt pltsligt inte bra, efter att ha varit direkt usel, (enligt min uppfattning).
Hennes kassa insatser r hos mig drfr diskonterade, s jag bockar av-garvar t hennes insatser, och p samma gng skakar jag p huvudet t SVT, (som r nyckeln till hennes ofrtjnt stora utrymme i media). Jag garvar smtt uppgivet, (eftersom hon ges chans p chans p chans, och detta beror inte p att hon gr ngot bra verhuvudtaget) medan jag konstaterar att hon alltjmt r medioker. Jag litar hr p postarnas omdmen.
Inte litar blint, men man lr sig vilka som r vettiga. (och vice versa

).
2017 - Gina Dirawi blir schlagervrd, varp hon kissar och bajsar p den svenska flaggan, och stter sedan fjutt p skiten, (dvs, det
hon gissningsvis anser r skiten - flaggan vr).
SVT: "vi ser det som en lite frck
installation, och frresten anser vi det vara rasistiskt att fokusera s mycket p lnder, grnser, nationalsnger och nationers flaggor". "schlagern ska alltid vara lite p grnsen, nstan grnsa till provocerande, och det tycker vi att vi och Gina faktiskt har lyckats bra med ven i r". Nsta r? "ja, i talande stund ruvar vi just p det".