2016-02-28, 13:12
Medlem
FSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan
frans har just nu ca 4 ggr fler visningar på youtube än övriga nummer. en favorit håller på att utkristalliseras?

Antagligen. Jag älskar det. Hans låt var, enligt mig, ganska kass. Men han är en så tydlig motpol mot allt vad mello är. Det verkar bli mer och mer populärt. Lite Trump-symptom över det.

När Molly Sanden står där och typ tar det för givet att hon ska vidare och övat in alla kramnummer och vinkningar så verkar Frans mest stå lite ovetande. Det är så jävla charmigt.
2016-02-28, 13:19
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxooww
inkvoterad... Gina... Pk . bla bla

Haha och så har du inte ens sett programmet. Men det är klart, det spelar ju ingen roll när man går på autopilot i sina uppfattningar.

Det är ju ärligt på sätt och vis att du medger att du inte behöver se programmet för att döma ut Ginas insats
2016-02-28, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Haha och så har du inte ens sett programmet. Men det är klart, det spelar ju ingen roll när man går på autopilot i sina uppfattningar.

Det är ju ärligt på sätt och vis att du medger att du inte behöver se programmet för att döma ut Ginas insats
För dig som inte kan tolka text korrekt: jag garvar alltså när jag läser inlägg där folk skriver att de tycker att hon var och är, usel. Detta är underförstått, då jag alltså skrev att jag aldrig mer ser ett program där Gina deltar.

Jag garvar då, eftersom jag redan har min extremt klara uppfattning om hennes nivå, samt inte minst - potential. Nej, hon blir helt plötsligt inte bra, efter att ha varit direkt usel, (enligt min uppfattning).

Hennes kassa insatser är hos mig därför diskonterade, så jag bockar av-garvar åt hennes insatser, och på samma gång skakar jag på huvudet åt SVT, (som är nyckeln till hennes oförtjänt stora utrymme i media). Jag garvar smått uppgivet, (eftersom hon ges chans på chans på chans, och detta beror inte på att hon gör något bra överhuvudtaget) medan jag konstaterar att hon alltjämt är medioker. Jag litar här på postarnas omdömen.

Inte litar blint, men man lär sig vilka som är vettiga. (och vice versa ).

2017 - Gina Dirawi blir schlagervärd, varpå hon kissar och bajsar på den svenska flaggan, och sätter sedan fjutt på skiten, (dvs, det hon gissningsvis anser är skiten - flaggan vår).

SVT: "vi ser det som en lite fräck installation, och förresten anser vi det vara rasistiskt att fokusera så mycket på länder, gränser, nationalsånger och nationers flaggor". "schlagern ska alltid vara lite på gränsen, nästan gränsa till provocerande, och det tycker vi att vi och Gina faktiskt har lyckats bra med även i år". Nästa år? "ja, i talande stund ruvar vi just på det".
Senast redigerad av xxooww 2016-02-28 kl. 14:33.
2016-02-28, 14:06
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Mellan-akterna var inte bra. De kan ha mer titta tillbaks på gamla vinnare och jämföra stil och så. Frans till Globen!!! Ja! 🎤

/ Cykel-Ingemar
2016-02-28, 14:51
Medlem
XRAHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeider1
1 Panetoz "Håll om mig hårt"
2 Molly Pettersson Hammar "Hunger"

1 Albin & Mattias "Rik"
2 Boris René "Put Your Love on Me"

1 Isa "I Will Wait"
2 SaRaha "Kizunguzungu"

1 Dolly Style "Rollercoaster"
2 Samir & Viktor "Bada nakna"

så ser duellerna ut.

Lär bli Molly P.H., Boris, Isa och Dolly Style som vinner duellerna.
2016-02-28, 15:46
Medlem
johanjosefssons avatar
Martin Stenmarck tog det lika profsigt som vanligt. Danny och co. hade väl grinat röven av sig om de inte tog sig vidare från en deltävling.

Jag hoppas ALLA stora artister bojkottar tävlingen tills dess att vi slipper alla skräpartister som vill "bada nakna", men det är önsketänkande och kommer aldrig hända.
2016-02-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Martin Stenmarck tog det lika profsigt som vanligt. Danny och co. hade väl grinat röven av sig om de inte tog sig vidare från en deltävling.

Jag hoppas ALLA stora artister bojkottar tävlingen tills dess att vi slipper alla skräpartister som vill "bada nakna", men det är önsketänkande och kommer aldrig hända.
Grejen är ju den att Bada nakna-låten är rätt bra och jag blir glad av den men just det faktum att en låt med den titeln får ställa upp i tävlingen är illa nog. Hur tänkte man där?
2016-02-28, 16:18
Medlem
Citat:
frans har just nu ca 4 ggr fler visningar på youtube än övriga nummer. en favorit håller på att utkristalliseras?
Kan ha och göra med att han uppträdde igår.
2016-02-28, 16:21
Medlem
Citat:

Det är bara så för att hans nummer precis släppts, då vill folk som inte sett eller vill titta igen in och titta. Bara att kolla hur mycket visningar de låter som kommit till andra chansen fått. Han är absolut inte favorit.

Citat:
Ursprungligen postat av XRAH
Lär bli Molly P.H., Boris, Isa och Dolly Style som vinner duellerna.

Aldrig i helvete att Dolly style vinner. Senast jag tittade hade bada nakna 1 500 000 visningar på youtube och låg på första plats på spotify, många som inte gillar dom vanligtvis verkar tycka om låten.
2016-02-28, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Kan ha och göra med att han uppträdde igår.
Men borde inte de som uppträdde för flera veckor sedan, ha än större möjlighet att hinna få många visningar till dags dato?

Finns f.ö. alltid hopp om melodifestivalen, bara de återgår till större fokus på musiken o tävlingen.
2016-02-28, 16:28
Medlem
Citat:
Men borde inte de som uppträdde för flera veckor sedan, ha än större möjlighet att hinna få många visningar till dags dato?

Finns f.ö. alltid hopp om melodifestivalen, bara de återgår till större fokus på musiken o tävlingen.

Jo? det är ju det de fått också? Finalisterna har ju aldrig legat uppe på youtube?
2016-02-28, 16:37
Medlem
Citat:

Melodifestivalens youtubekanal släppte alla finalbidrag igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in