Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Haha och så har du inte ens sett programmet. Men det är klart, det spelar ju ingen roll när man går på autopilot i sina uppfattningar.
Det är ju ärligt på sätt och vis att du medger att du inte behöver se programmet för att döma ut Ginas insats

För dig som inte kan tolka text korrekt: jag garvar alltså när jag läser inlägg där folk skriver att de tycker att hon var och är, usel. Detta är underförstått, då jag alltså skrev att jag aldrig mer ser ett program där Gina deltar.
Jag garvar då, eftersom jag redan har min extremt klara uppfattning om hennes nivå, samt inte minst - potential. Nej, hon blir helt plötsligt inte bra, efter att ha varit direkt usel, (enligt min uppfattning).
Hennes kassa insatser är hos mig därför diskonterade, så jag bockar av-garvar åt hennes insatser, och på samma gång skakar jag på huvudet åt SVT, (som är nyckeln till hennes oförtjänt stora utrymme i media). Jag garvar smått uppgivet, (eftersom hon ges chans på chans på chans, och detta beror inte på att hon gör något bra överhuvudtaget) medan jag konstaterar att hon alltjämt är medioker. Jag litar här på postarnas omdömen.
Inte litar blint, men man lär sig vilka som är vettiga. (och vice versa

).
2017 - Gina Dirawi blir schlagervärd, varpå hon kissar och bajsar på den svenska flaggan, och sätter sedan fjutt på skiten, (dvs, det
hon gissningsvis anser är skiten - flaggan vår).
SVT: "vi ser det som en lite fräck
installation, och förresten anser vi det vara rasistiskt att fokusera så mycket på länder, gränser, nationalsånger och nationers flaggor". "schlagern ska alltid vara lite på gränsen, nästan gränsa till provocerande, och det tycker vi att vi och Gina faktiskt har lyckats bra med även i år". Nästa år? "ja, i talande stund ruvar vi just på det".