2015-12-01, 08:52
Medlem
Jawwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
Skottlossning för en timme sedan i malmvägen en skadad och förd till sjukhus har detta en koppling till det som skedde på paddys? Fick precis höra att den skjutna är en av bröderna den yngre dvs Or*an Yil*iz. Någon som vet ifall det är länkat med det som hände på puben? Eller är det kanske en hämndattack för rinkeby mordet som bröderna dömdes för 2001/2002?

Länk/källa på skottlossningen? Inte hört någonting om den och bor i området.

Jawwa
Citera
2015-12-01, 09:15
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jawwa
Länk/källa på skottlossningen? Inte hört någonting om den och bor i området.

Jawwa
Joorå, nog small det i går kväll...

(FB) Skottlossning i Sollentuna
Citera
2015-12-01, 15:08
Medlem
mind-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CD-skiva
Några misstänkta?
Tänker direkt på antingen någon av mcPoyle-bröderna, eller möjligtvis Mathew Mara.

Haha!
Jag gissar på McPoyle, de är inte sena med att hugga!
Citera
2015-12-01, 15:55
Medlem
GM knivhögg en annan person och fick stryk ända problemet är att GM inte fick nog med stryk så han dog.
Citera
2015-12-01, 16:47
Medlem
Gillar Paddy's, aldrig varit med om något bråk där. Eddie är en supertrevlig kille och enligt honom är händelsen överdriven som fan.
Citera
2015-12-01, 17:29
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av witchking
Gillar Paddy's, aldrig varit med om något bråk där. Eddie är en supertrevlig kille och enligt honom är händelsen överdriven som fan.

Eddie är säkert jättetrevlig, jag har varit där på den tiden de just öppnat så det är ju ett tag sedan. Men nog sker bråk där - det är en pub där folk dricker alkohol... bråk brukar ske på de flesta ställen. En del oftare och en del mindre ofta.

Det är möjligt att din vän Eddie anser att händelsen är överdriven, men glöm inte att han driver ett företag och ingen företagare vill ha dålig PR för sitt företag.
Citera
2015-12-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Eddie är säkert jättetrevlig, jag har varit där på den tiden de just öppnat så det är ju ett tag sedan. Men nog sker bråk där - det är en pub där folk dricker alkohol... bråk brukar ske på de flesta ställen. En del oftare och en del mindre ofta.

Det är möjligt att din vän Eddie anser att händelsen är överdriven, men glöm inte att han driver ett företag och ingen företagare vill ha dålig PR för sitt företag.

Jo så är det säkert. Menar bara att när jag varit där har det på sin höjd varit lite tjafs, medan andra ställen jag hängt på varit bråk mer eller mindre varenda gång.
Citera
2015-12-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrcoolbabito
Skottlossning för en timme sedan i malmvägen en skadad och förd till sjukhus har detta en koppling till det som skedde på paddys? Fick precis höra att den skjutna är en av bröderna den yngre dvs Or*an Yil*iz. Någon som vet ifall det är länkat med det som hände på puben? Eller är det kanske en hämndattack för rinkeby mordet som bröderna dömdes för 2001/2002?
Håll tummarna ifall det är Serd*a* Yi*dil* som är skottskadad många som öppnar sina champagneflaska hemma då.,🍾🍾..'
Senast redigerad av abcdh 2015-12-01 kl. 22:29.
Citera
2015-12-02, 02:21
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Var du ironisk när du skrev "övervåld mot gm?" eller var det en seriös frågeställning?

Det är proportionerligt att skjuta ihjäl en person med kniv så det är nog fullt rimligt att dra en flaska i huvudet på en skogstokig knivman.
Citera
2015-12-02, 18:25
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Var du ironisk när du skrev "övervåld mot gm?" eller var det en seriös frågeställning?

Det är proportionerligt att skjuta ihjäl en person med kniv så det är nog fullt rimligt att dra en flaska i huvudet på en skogstokig knivman.
Det stämmer. Jag ligger inte sömnlös p g a att GM fick på skallen. Sannolikt kommer ingen att straffas för detta- om så GM dör på kuppen.
Citera
2015-12-02, 20:28
Moderator
Schlesiens avatar
En person nedskjuten 300 meter därifrån, nåt dygn senare, samband? Tråd där --> (FB) Skottlossning i Sollentuna
Citera
2015-12-03, 08:45
Medlem
Jawwas avatar
Var där i förrgår och pratade med ägaren Edd*e

Enligt han är historien överdriven som en tidigare användare också skrev.
Var väldigt lugnt förövrigt men blev stoppad direkt då jag gick ut av en civilare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in