2021-03-18, 06:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Jag såg matchen ifråga hemma på tv soffan och hörde hän säga orden i direktsändning.. varför vissa vill neka detta fakta fattar jag inte år 2021..

När? Vilken match i vilket mästerskap? Börja där.
Citera
2021-03-18, 06:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Technerder
Vad har man kommit fram till hittills i denna tråd? Har Arne faktiskt sagt det eller är det fortsatt en myt? Möjligtvis en mandelaeffekt?

Det är en myt. Än så länge har ingen kunnat presentera ett endaste bevis för att citatet har ägt rum trots alla som hävdar att de har citatet inspelat.
Citera
2021-03-18, 07:31
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
https://youtu.be/FLaCnHtFWm8

Skicka gärna pengarna via Swish.
Älskar när folk länkar det här klippet.
Jag kan också spela in en video där jag berättar om ett citat. Det har ju dock ingen som helst bäring i frågan.

Nu fattar jag iofs att du trollar, men de flesta har ändå varit helt seriösa med ovan klipp.
Citera
2021-03-18, 07:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Precis som med Estonia kan myndigheterna mörka vad som helst. Avec tror blint på Toblerone-Mona och haverikommissionen bara för att det är den officiella linjen. Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia och kommer hitta videobeviset för det här citatet också.

” Privatspanare och fritänkare som du och jag hittade hålet i Estonia...”

Don’t flatter yourself. Du har väl aldrig bidragit med något enda ting, nånsin. Och kommer inte bidra med något i detta ämne heller.
Citera
2021-03-18, 09:33
Medlem
Frågan som är mer intressant är varför Arne själv hävdar att det har hänt, när det bevisligen aldrig inträffat.
Citera
2021-03-18, 09:36
Medlem
ms18s avatar
Vissa försöker hålla detta hemligare än jfk mordet.

Synd för alla ni som inte hört detta utryck. Bara för det ska jag åka till Lidköping till helgen och titta på det igen.
Citera
2021-03-18, 10:31
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Frågan som är mer intressant är varför Arne själv hävdar att det har hänt, när det bevisligen aldrig inträffat.
För att han också tror på det. Inget konstigt alls egentligen. Det är av den anledningen man inte litar blint på vittnen i domstolar. Ibland minns folk saker som inte hänt.
Citera
2021-03-18, 10:38
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Som sagt varför skulle jag bry mig om någon anonym tror mig eller inte. Inte direkt så att jag har någon lust att åka till Lidköping för att filma ett vhs band, lägga in det på datorn, göra ett youtube konto och sedan ladda upp.

Vi som har sett och hört har gjort det, ni andra är bara sotis och grinar om att vi ska lägga upp bevis, lol. Förr skickade man ut 18åringar i Krig i främmande länder, nu kräver samma åldersgrupp att man ska ge dom allt på ett silverfat.
Men du lägger ner tid på att sitta och hitta på ursäkter att inte presentera de bevis du har. Det går inte ihop.

Plus att om det nu verkligen hade hänt så hade det alltid funnits NÅGON som skulle tycka att det vore kul att motbevisa alla som påstår att det inte hänt.

Nu ska jag sätta mig och glo på en privat sexfilm som Stefan Löfvén och Mona Salin spelade in. Den existerar. Jag lovar. Men jag orkar inte ladda upp den någonstans.
Citera
2021-03-18, 10:40
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Jag såg matchen ifråga hemma på tv soffan och hörde hän säga orden i direktsändning.. varför vissa vill neka detta fakta fattar jag inte år 2021..
Finns även folk som hävdar att de blivit bortrövade av utomjordingar
Citera
2021-03-18, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
För att han också tror på det. Inget konstigt alls egentligen. Det är av den anledningen man inte litar blint på vittnen i domstolar. Ibland minns folk saker som inte hänt.
Nu kanske även mitt minne spelar mig ett spratt, men någonstans har jag sett en intervju där han även påstår att det aldrig har hänt och att han aldrig sagt det.
Citera
2021-03-18, 10:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81

För att Arne liksom alla andra drabbats av ett falskt minne. Det är så många som sagt till honom att han sagt det att han börjat tro på det själv.
Citera
2021-03-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För att Arne liksom alla andra drabbats av ett falskt minne. Det är så många som sagt till honom att han sagt det att han börjat tro på det själv.
Människor i stort är ganska lättpåverkade och konformativa, så det är säkerligen påverkan utifrån som skapar hans falska minne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in