2015-11-19, 22:17
Medlem
Lao Tzus avatar
Och nu påstår man sig ha tagit en farlig terrorist med anknytning till folket bakom Paris-dådet.

Enligt Aftonbladet
Citat:
Gripandet skedde vid ett asylboende i Boliden

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21796741.ab

Säpo kan alltså visa sig duktigt och slå i folk att man har kontroll inför svenska folket genom att häkta en påstådd farlig person. Hela den här falseflaggen bekräftas dagligen.

Bra sammanfattning över mystiska omständigheter
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=OXavIbOQnZw

Jag kommer att sammankalla vår slutna facebookgrupp under morgondagen med anledning av att allt som pekar på ett attentat smulas sönder mer och mer.
Citera
2015-11-20, 10:56
Medlem
[quote=Akvileja|55457589]De verkar ha väldigt ljusa kvällar i Paris så här års. I synnerhet filmen från den andra övervakningskameran (lyxigt med tre kameror på ett såpass litet ställe förresten) visar hur midnattssolen (ja nästan, kring halv elva på kvällen) lyser på bilen utanför och in genom fönstret. Eller kan det vara strålkastare uppriggade för filminspelning? Lite märkligt också med den unge mannen som kommer in efter att terroristen schappat, går direkt ner i källaren och kommer upp med ägaren (?) till stället. Hur visste han att vederbörande fanns där, om det inte stod i manus?
Och de unga damerna som känner sig säkra hukande bakom var sitt cafébord, fast folk inne gömmer sig. När terroristen gjort sitt, samlar de ihop sina kassar och ger sig av. Tänk att ha sådan sinnesnärvaro att man inte glömmer den nya blåsan när livet stått på spel.

Jag kan tänka mig att detta visar den övning som skall ha ägt rum samma morgon/förmiddag. Att skräpsidan Nyheter24 visar den förvånar mig inte. Om detta skulle visa en övning, säger det förstås inget om resten av händelserna. Skjutningarna i konsertlokalen tycker jag också är lite suspekt, med fotot på den välstädade lokalen, där det strax innan funnits över tusen människor med drickor och popcorn etc och 80 döda. Däremot har jag läst om två vittnesmål där man sett vad som verkade vara en professionell mördare, helt svartklädd, som mycket lugnt och kallsinnigt skjutit på folk och sedan lika lugnt gett sig iväg.

Jag kan tänka mig att hela historien är en blandning av påhitt och verklighet. False flag blir det hur som helst – alla som inte är helt uppbundna till “godkända” media vet vid det här laget vilka som står bakom ISIS.
Jag uppfattar det du skriver som att du har sett på youtube filmer och där är det sekvenser som du inte förstår. Jag tror att du ska stanna där och inte ta som intäkt att det du inte förstår ger en förklaring till att det skulle vara en false flag. Sannolikheten att du inte förstår youtube klippen och att du inte heller förstår hur man agerar i en false flag situation är mycket mer sannolikt än att du genom att inte förstå det ena kan ge en alternativ förklaring.

Slutligen och jag vet inte hur många ggr jag skrivit det - när man kommer med extra ordinära påstående krävs extra ordinära bevis.

Du skriver:
Som John McCain säger i en intervju: “I know those people, I talk to them all the time”.

Jag fattar att det är sannolikt eller högst troligt att han sagt detta och det har noll värde, han kan ju ha sagt det till sin fru under en släkt middag.

Men om han har sagt det om personer i IS,Mossad eller liknande och det är relaterat till terrorism då är det en jätte nyhet som alla vill veta mer om. (utgår att det han sa gällde terror då det är det tråden handlar om)

Du kände inte själv när du skrev ovanstående citat att här ska jag ange källa eller skriva så att det för läsarna är kontrollerbart.

Nu gäller detta inte enbart dig men bland de troende så postats det massor med youtube länkar som tar timmar att gå igenom och som inte sällan inte ät OT, det ber läsarna att de ska sluta med utan framgång.

Men när det kommer som i ditt fall häpnadsväckande uppgifter då kommer man inte på tanken att backa upp sina självsäkra utlåtanden.-

Tacksam om du kan backa upp att John McCain känner och brukar tala med terrorister.
Citera
2015-11-20, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvileja
De verkar ha väldigt ljusa kvällar i Paris så här års. I synnerhet filmen från den andra övervakningskameran (lyxigt med tre kameror på ett såpass litet ställe förresten) visar hur midnattssolen (ja nästan, kring halv elva på kvällen) lyser på bilen utanför och in genom fönstret. Eller kan det vara strålkastare uppriggade för filminspelning? Lite märkligt också med den unge mannen som kommer in efter att terroristen schappat, går direkt ner i källaren och kommer upp med ägaren (?) till stället. Hur visste han att vederbörande fanns där, om det inte stod i manus?
Och de unga damerna som känner sig säkra hukande bakom var sitt cafébord, fast folk inne gömmer sig. När terroristen gjort sitt, samlar de ihop sina kassar och ger sig av. Tänk att ha sådan sinnesnärvaro att man inte glömmer den nya blåsan när livet stått på spel.

Jag kan tänka mig att detta visar den övning som skall ha ägt rum samma morgon/förmiddag. Att skräpsidan Nyheter24 visar den förvånar mig inte. Om detta skulle visa en övning, säger det förstås inget om resten av händelserna. Skjutningarna i konsertlokalen tycker jag också är lite suspekt, med fotot på den välstädade lokalen, där det strax innan funnits över tusen människor med drickor och popcorn etc och 80 döda. Däremot har jag läst om två vittnesmål där man sett vad som verkade vara en professionell mördare, helt svartklädd, som mycket lugnt och kallsinnigt skjutit på folk och sedan lika lugnt gett sig iväg.

Jag kan tänka mig att hela historien är en blandning av påhitt och verklighet. False flag blir det hur som helst – alla som inte är helt uppbundna till “godkända” media vet vid det här laget vilka som står bakom ISIS. Som John McCain säger i en intervju: “I know those people, I talk to them all the time”.

Jag uppfattar det du skriver som att du har sett på youtube filmer och där är det sekvenser som du inte förstår. Jag tror att du ska stanna där och inte ta som intäkt att det du inte förstår ger en förklaring till att det skulle vara en false flag. Sannolikheten att du inte förstår youtube klippen och att du inte heller förstår hur man agerar i en false flag situation är mycket mer sannolikt än att du genom att inte förstå det ena kan ge en alternativ förklaring.

Slutligen och jag vet inte hur många ggr jag skrivit det - när man kommer med extra ordinära påstående krävs extra ordinära bevis.

Du skriver:
Som John McCain säger i en intervju: “I know those people, I talk to them all the time”.

Jag fattar att det är sannolikt eller högst troligt att han sagt detta och det har noll värde, han kan ju ha sagt det till sin fru under en släkt middag.

Men om han har sagt det om personer i IS,Mossad eller liknande och det är relaterat till terrorism då är det en jätte nyhet som alla vill veta mer om. (utgår att det han sa gällde terror då det är det tråden handlar om)

Du kände inte själv när du skrev ovanstående citat att här ska jag ange källa eller skriva så att det för läsarna är kontrollerbart.

Nu gäller detta inte enbart dig men bland de troende så postats det massor med youtube länkar som tar timmar att gå igenom och som inte sällan inte ät OT, det ber läsarna att de ska sluta med utan framgång.

Men när det kommer som i ditt fall häpnadsväckande uppgifter då kommer man inte på tanken att backa upp sina självsäkra utlåtanden.-

Tacksam om du kan backa upp att John McCain känner och brukar tala med terrorister
Citera
2015-11-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Och nu påstår man sig ha tagit en farlig terrorist med anknytning till folket bakom Paris-dådet.

Enligt Aftonbladet

Säpo kan alltså visa sig duktigt och slå i folk att man har kontroll inför svenska folket genom att häkta en påstådd farlig person. Hela den här falseflaggen bekräftas dagligen.

Bra sammanfattning över mystiska omständigheter

Jag kommer att sammankalla vår slutna facebookgrupp under morgondagen med anledning av att allt som pekar på ett attentat smulas sönder mer och mer.

Jag måste be dig att inte göra det du skriver. Jag har tidigare frågat om din hemliga slutna facebokks grupp och du har svarat att den är väldigt hemlig, det är högt utbildade personer som ingår och att Ni är hotade till livet och är jagade.

Ovanstående brukar vara anledningen till att du inte kan ange källor eller svara på vissa frågor det skulle riskera Eran säkerhet.
I avsaknad på bevis (jag vill ju inte att Ni ska skadas) så har jag frågesatt varför du skriver och läcker från gruppens möten här på FB. Vore det inte bättre att NI VÄNDE ER TILL BESLUTSFATTARE ELLER SLÄPPTE ALLT PÅ SOCIALA MEDIER.

Gjorde faktiskt ett undantag för din skull och kollade igenom youtube länken. Men det var ju samma dynga som vanligt, enda skillnaden var att det verkar vara en skotte (normalt är det från någon amerikan i en källare som avslöjar) som gör det tusen andra gjort innan.

Om det är denna typ av youtube länkar Er slutna,hemliga,kompetenta facebooks grupp sitter och analyser med risk för Era liv så kan jag lugna Er, denna typ av filmklipp finns i överflöd och det är en försumbar antalmänniskor som tittar på dem och ännu färre som sätter någon tilltro till dem.

Slutligen, varför jag ber dig att inte skriva mer på FB är att du bara kan komma med egna inlägg, ställs frågor eller önskemål om källor så slår Eran grupps hemlighets broms till. Det blir inte så mycket diskussion då, och jag tycker det är synd att du skriver här och samtidigt är rädd för att de ska döda eller skada dig.

Mitt råd är att du slutar skriva på FB och istället startar en webbsida eller att du går ur den hemliga facebooks gruppen så du kan komma tillbaks till FB och diskutera på riktigt utan att ha ett dödshot att oroa dig för.

- var rädd om dig
Citera
2015-11-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen

Du skriver:

Tacksam om du kan backa upp att John McCain känner och brukar tala med terrorister

Jag har sett den film som tidigare har länkats till och diskuterats här i tråden:

http://www.msn.com/sv-se/nyheter/vid...rna/vi-BBnbSpH

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...un-jammed.html

Jag kan inte förstå annat än att jag har lika rätt som någon annan att diskutera det som kommer fram och påpeka vad som inte stämmer. Dina översittarfasoner är knappast något som för diskussionen framåt.

John McCains uttalande om sina kontakter med ISIS finns visserligen på en sådan där förkastlig YouTube-film, men det är vad jag har. Fox News – är de godkända? Sensationellt är det knappast för dem som har lite vidare vyer än PK-media. Det finns ett annat foto med McCain och ISIS-gubbar, men jag hittar det inte nu.

https://www.youtube.com/watch?v=tgLj5s0Xk8A

http://countercurrentnews.com/2014/06/isis-pr-mccain/
Citera
2015-11-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvileja
Jag har sett den film som tidigare har länkats till och diskuterats här i tråden:

http://www.msn.com/sv-se/nyheter/vid...rna/vi-BBnbSpH

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...un-jammed.html

Jag kan inte förstå annat än att jag har lika rätt som någon annan att diskutera det som kommer fram och påpeka vad som inte stämmer. Dina översittarfasoner är knappast något som för diskussionen framåt.

John McCains uttalande om sina kontakter med ISIS finns visserligen på en sådan där förkastlig YouTube-film, men det är vad jag har. Fox News – är de godkända? Sensationellt är det knappast för dem som har lite vidare vyer än PK-media. Det finns ett annat foto med McCain och ISIS-gubbar, men jag hittar det inte nu.

https://www.youtube.com/watch?v=tgLj5s0Xk8A

http://countercurrentnews.com/2014/06/isis-pr-mccain/

Visst har du rätt att skriva som du vill det är väl hela tanken med FB, men jag tar mig rätten att skriva när jag tycker att inlägg inte håller måttet. Och som jag skrev det gäller inte bara dig men jag ser en trend hos troende att utelämna källor och kontrollerbara påstående som är av vikt

Om jag tog ut den frustrationen och du uppfattade att jag riktade den explicit mot di, så var det inte avsiktligt och jag ber om ursäkt för det.

Åter till topic, såg din länk till FOX, gillar väl inte den kanalen speciellt men det beror på att jag anser Glen Beck är en idiot, men han har slutat.

Så som jag uppfattar Maccain är att han talar om Syriens frihetskrigare som strider mot Assad. Har ingen källa men vill minnas att det varit tydligt att USA stödjer dessa frihetskrigare i Syrien (Ryssland stödjer Assad) och att de är dessa frihetskrigare Maccain mycket riktigt besökt och talar om.

Bifogar en artikel där det framgår att anklagelser mot Maccain och ev. kopplingar till ISIS förnekas som ett försök att misskreditera honom.

http://www.thedailybeast.com/article...is-rumors.html
Citera
2015-11-20, 19:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t och länkposter raderade.
//mod.
Citera
2015-11-21, 00:24
Medlem
dovAkins avatar
Kolla denna video vid 3:50 framför allt. Dem påstår att det hela var en konspiration precis som 9/11. Brukar vara skeptisk mot denna typ av videos men seriöst denna video var fan intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=OXavIbOQnZw
Citera
2015-11-21, 00:43
Medlem
dovAkins avatar
FN har precis antagit en resolution i vilken man uppmanar världen att fördubbla insatserna mot IS, rapporterar flera internationella nyhetsbyråer. Står det på Aftonbladet.

Så inom loppet av en vecka så har alltså alla länder i EU i princip gått med på att skicka militär till Syrien? Innan har man skickat vapen till kurderna och flyg bombat lite, men helt plösligt ska man slå dödsstöten?
Citera
2015-11-21, 02:08
Medlem
Undrar hur ISIS strategerna tänkte när de valde att döda några obetydliga civila vid en konsert? De måste nog ha räknat med våldsamma repressalier.. vilket gör mig lite misstänksam.. såvida dessa planer inte fanns på bordet innan "terrordådet"...

likt 9-11 fanns ju iraq-planer innan terrordådet.. även patriot act... hmmmmm
Citera
2015-11-21, 14:47
Medlem
Osmanvallos avatar
Väldigt skumt foto detta från Bataclan teatern som användes som insamlingslokal för Israeliska militären under många år

Vad är det folk som står på balkongen

http://82.221.129.208/ifyouareinamer...seethisc9.html
Citera
2015-11-21, 15:00
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osmanvallo
Väldigt skumt foto detta från Bataclan teatern som användes som insamlingslokal för Israeliska militären under många år

Vad är det folk som står på balkongen

http://82.221.129.208/ifyouareinamer...seethisc9.html

Borde rimligen vara polisen? Svarta hjälmar, svart utrustning.

http://www.independent.co.uk/news/wo...-a6734486.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in