Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Och nu påstår man sig ha tagit en farlig terrorist med anknytning till folket bakom Paris-dådet.
Enligt Aftonbladet
Säpo kan alltså visa sig duktigt och slå i folk att man har kontroll inför svenska folket genom att häkta en påstådd farlig person. Hela den här falseflaggen bekräftas dagligen.
Bra sammanfattning över mystiska omständigheter
Jag kommer att sammankalla vår slutna facebookgrupp under morgondagen med anledning av att allt som pekar på ett attentat smulas sönder mer och mer.
Jag måste be dig att inte göra det du skriver. Jag har tidigare frågat om din hemliga slutna facebokks grupp och du har svarat att den är väldigt hemlig, det är högt utbildade personer som ingår och att Ni är hotade till livet och är jagade.
Ovanstående brukar vara anledningen till att du inte kan ange källor eller svara på vissa frågor det skulle riskera Eran säkerhet.
I avsaknad på bevis (jag vill ju inte att Ni ska skadas) så har jag frågesatt varför du skriver och läcker från gruppens möten här på FB. Vore det inte bättre att NI VÄNDE ER TILL BESLUTSFATTARE ELLER SLÄPPTE ALLT PÅ SOCIALA MEDIER.
Gjorde faktiskt ett undantag för din skull och kollade igenom youtube länken. Men det var ju samma dynga som vanligt, enda skillnaden var att det verkar vara en skotte (normalt är det från någon amerikan i en källare som avslöjar) som gör det tusen andra gjort innan.
Om det är denna typ av youtube länkar Er slutna,hemliga,kompetenta facebooks grupp sitter och analyser med risk för Era liv så kan jag lugna Er, denna typ av filmklipp finns i överflöd och det är en försumbar antalmänniskor som tittar på dem och ännu färre som sätter någon tilltro till dem.
Slutligen, varför jag ber dig att inte skriva mer på FB är att du bara kan komma med egna inlägg, ställs frågor eller önskemål om källor så slår Eran grupps hemlighets broms till. Det blir inte så mycket diskussion då, och jag tycker det är synd att du skriver här och samtidigt är rädd för att de ska döda eller skada dig.
Mitt råd är att du slutar skriva på FB och istället startar en webbsida eller att du går ur den hemliga facebooks gruppen så du kan komma tillbaks till FB och diskutera på riktigt utan att ha ett dödshot att oroa dig för.
- var rädd om dig