Citat:
Vi har hela paketet som styrker en false flag
- Inga filmer från tusentals mobiler på mördade eller skadade
- Många crisis actors överallt
- Inget blod någonstans
- Allmänheten går omkring och skrattar,cyklar och är allmänt glada
- Polis, ambulanspersonal och militär flamsar och skrattar på plats
- Påstådda GM skriker i vanlig ordning Allah Akbar
- En GM erkände direkt att dom hämnas angreppet på Syrien, sen dör han
- Alla GM är givetvis döda så ingen utredning kan göras
- Obama har ett färdigt tal efter 10 min, yttrar sig innan Hollande
- Cameron har också ett färdigt tal som skrivits innan dådet
- Juden Hollande skall NU stänga gränserna, varför inte innan
- Alla politiker är uppe på fredagsnatt, klara att ge intervjuer
- Mossad agenten Rita Katz hittar i vanlig ordning en video från ISIS som tar på sig dådet
- Drill pågick i Paris samtidigt
- Någon filmar med perfekt kamera kvalitet från tak precis som Charlie Hebdo
- Allt skylls på Assad???
- Frankrike skall anfalla ISIS????
Hur kan någon tro på sånt här trams längre
- Inga filmer från tusentals mobiler på mördade eller skadade
- Många crisis actors överallt
- Inget blod någonstans
- Allmänheten går omkring och skrattar,cyklar och är allmänt glada
- Polis, ambulanspersonal och militär flamsar och skrattar på plats
- Påstådda GM skriker i vanlig ordning Allah Akbar
- En GM erkände direkt att dom hämnas angreppet på Syrien, sen dör han
- Alla GM är givetvis döda så ingen utredning kan göras
- Obama har ett färdigt tal efter 10 min, yttrar sig innan Hollande
- Cameron har också ett färdigt tal som skrivits innan dådet
- Juden Hollande skall NU stänga gränserna, varför inte innan
- Alla politiker är uppe på fredagsnatt, klara att ge intervjuer
- Mossad agenten Rita Katz hittar i vanlig ordning en video från ISIS som tar på sig dådet
- Drill pågick i Paris samtidigt
- Någon filmar med perfekt kamera kvalitet från tak precis som Charlie Hebdo
- Allt skylls på Assad???
- Frankrike skall anfalla ISIS????
Hur kan någon tro på sånt här trams längre
Var du på plats? Det var jag.
1. Hade din första tanke när kulorna viner varit att plocka fram mobilen och filma? Det finns dock videos. Den jag såg kom upp redan på fredagsnatten, följ fransk media och inte svensk om du vill ha snabba uppdateringar.
2. Skådespelare? Alltså du måste skämta... Jag chattade med en kollega med fönsterutsikt över en av gatorna där det hände, jag visste om att det användes handgranater långt innan media sa något om det, fick höra om många bekanta och vänners vänner som drabbats på olika sätt, jag hörde helikoptrarna och sirenerna hela natten. Jag vet till och med vilka de drabbade svenskarna är. Sen att uber-appen slutade fungera på grund av fara, att stora delar av metrosystemet stängdes av, att de få taxibilar som fanns ute körde hem människor gratis, ska jag fortsätta?
3. Återigen, befinner du dig i Paris? Ta dig en tripp förbi de drabbade restaurangerna så ska du få se på blod. Jag har mina egna mobilbilder att visa dig också om du har lust. Sen kan man tydligt se hur offrens blod fläckar gatorna när deras vänner släpar deras kroppar efter att de flytt Bataclan i den där videon. Inget jävla skådespel det där.
4. Snacka inte om allmänheten. Folk är vettskrämda, vågar inte åka metro, gå till jobbet och knappt till mataffären. Jag har aldrig sett ett så tomt Paris som igår och idag, de flesta barer höll stängt och alla klubbar.
5. Yeah right... Det är därför de lyfter sina vapen mot en enkel smällare vid Republique (något som hörs där flera gånger om dagen).
6. Ja, skulle det betyda att det inte är IS?
7. Det vet vi redan och ingen säger något annat.
8. Senast jag kollade så hade sju personer gripits i Belgien och fransk polis har gått ut med bild och namn på en åttonde som de jagar.
9. Hollande var inne på Stade de France och satt högst troligt i en bil på väg mot säkerhet när Obama höll sitt tal. Obama är ett proffs och jobbar med ett team, självklart kan de skriva ihop ett sånt tal på bara några minuter.
10. Cameron är inte heller han någon amatör och jobbar inte med amatörer.
11. Det här är så dumt att jag knappt vet vad jag ska säga. Hur ska han ha kunnat spå in i framtiden? Han stängde gränserna för att minska antalet flyktvägar för gärningsmännen.
12. Klockan 22 på en fredag är de flesta vakna. Skulle någon mot all förmodan sova, så blir man självklart väckt och skyndar sig iväg. Det här är deras jobb och för en politiker är det 24/7.
13. Japp, IS gillar att förklara att de har gjort något. Annars fallerar liksom hela konceptet lite.
14. Sånt där pågår ju nästan varje dag.
15. Perfekt kamerakvalitet? Du måste ha fel på synen eller en väldigt annorlunda bild av vad bra kvalitet är för något.
16. Nej?
17. Bombningen i Raqqa skrämmer mig med. Jag vet inte vad som händer nu, men detta är nog bara början. Vad som förvånar mig mest är att Frankrike inte har utnyttjat Natos artikel 5 utan utförde attacken under eget flagg.
Jag förstår absolut att det är svårt att ta in något så fruktansvärt som det som hände i fredags, men det är extremt respektlöst mot offren och dess anhöriga att yttra sig så som de flesta i den här tråden gör. Ni baserar er så kallade fakta på amerikaner som har "upptäckt något" och lagt ut en youtube-video. Egentligen så får ni ju självklart tro vad ni vill, men något som jag verkligen undrar är varför detta skulle vara fejk eller en så kallad false flag operation? Vem skulle enligt er i så fall ligga bakom det?