Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-14, 01:18
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
http://i.imgur.com/0VInioq.jpg

Edit citerade fel person skulle citera europe

Ah, den är värd att spara.
Citera
2015-11-14, 01:19
Bannlyst
Kan inte vara på riktigt.. Så korkad kan hon bara inte vara. Med all sannolikhet fake.
Citera
2015-11-14, 01:21
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Kan inte vara på riktigt.. Så korkad kan hon bara inte vara. Med all sannolikhet fake.

Kolla in mitt tidigare inlägg i tråden. Så får du det bekräftat
Citera
2015-11-14, 01:25
Medlem
1001PSs avatar
Man skulle ju kunna tro att kvinnan är överarbetad, men det är ju knappast möjligt med tanke på insatsen.

Som sagt: sitter hon kvar om en vecka är det ett mirakel, för henne.
Citera
2015-11-14, 01:26
Medlem
Det är fan skrämmande på riktigt att den jävla idioten är Vice Statsminister när hon fan inte kan sköta sitt twittterkonto ens.
Hon kan bara inte sitta kvar utan måste avgå/få sparken efter detta.
Så jävla omdömeslöst och smaklöst av den förbannade jubelidioten.
Citera
2015-11-14, 01:29
Medlem
Även om jag kan hålla med om att Åsa Romson inte alltid har alla hästar i stallet, så tycker jag faktiskt hon blir lite orättvist behandlad i det här fallet. Det är faktiskt mycket troligt att hon inte hade en aning om omfattningen av terrordåden när hon skrev sitt twitterinlägg. Det skrevs ju inte för några minuter sedan utan tidigt då rapporterna talade om "personer har dödats" men det tog flera timmar innan den siffran steg över 14 pers. Lätt att i efterhand tycka det var osmakiligt av henne men man får faktiskt göra en tidslinje innan man kritiserar.
Citera
2015-11-14, 01:30
Medlem
Muffinators avatar
Fy fan vad vidrigt. /Därför man inte ska skriva något innan man vet allt.
Citera
2015-11-14, 01:30
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous

Det finns inga gränser för hennes korkhet. Hon är en extremt vältränad korkskalle, som vanliga dödliga amatörkorkar avundas.

Från Expressen:
"I ett uttalande om attackerna i Paris skrev Åsa Romson under fredagskvällen att dessa kunde komma att påverka att klimatmöte som ska äga rum i staden i december. Nu möts uttalandet av stark kritik." (källa)
Man måste ha koll på prioriteringarna. Miljön trumfar terrordåd. Men massinvandring trumfar miljön.
Citera
2015-11-14, 01:32
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Hon lär ångra sig kraftigt imorgon när hon vaknar bakfull från sin rödvinsfylla efter detta.

En del måste ha alkolås på bilen, andra på mobilen.
Citera
2015-11-14, 01:34
Medlem
Kan det vara medvetet?
Hennes politiska förtroende är redan i botten, hon kommer nog ändå avgå snart. Hon har inget att förlora.

ALLT fokus på sociala medier BORDE ligga på frågan om stängda gränser.
Nu flyttas en del av fokuset på Romsons idioti.

Frågan om stängda gränser hamnar hos många i skymundan medan ilskan och energin hamnar hos Romson.
Citera
2015-11-14, 01:34
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hon tog bort tweeten när hon fick negativ respons.
"Negativ respons" är nog veckans understatement. Kommentarerna kokade över av hat och avsky. Jag vet inte om de går att se längre, i.o.m. att hon tog bort twittret, men det dyker säkert upp skärmdumpar vad det lider.
Citera
2015-11-14, 01:35
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Jag är ingen användare av twitter så jag vet inte riktigt hur det fungerar men varför har alla bilder på tweeten en tid som är på eftermiddagen idag? Terrordådet skedde ju på kvällen.

13 nov 14:49 etc.

Finns det ingen lokal tid på twitter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in